SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Je moet er wat voor over hebben. Als het echt te koud of te vies weer is, ga ik wel in de kantine zitten. Ik vind het alleen wel jammer dat ik voor de training heb gedoucht en niet na de training. Aandachtspuntje voor de volgende keer.quote:Op zondag 23 september 2018 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief van je.
Mijn mannen zijn gaan mountainbiken. Die zal ik zometeen ook wel nat, koud en modderig op moeten vangen.
Hopelijk is het volgende week weer lekkerder weer als ik mag.quote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. Als het echt te koud of te vies weer is, ga ik wel in de kantine zitten. Ik vind het alleen wel jammer dat ik voor de training heb gedoucht en niet na de training. Aandachtspuntje voor de volgende keer.
Ja die kans is wel groot
Gewoon voor 1 keertje nog een keer douchen. Het is misschien een beetje verspilling, maar af en toe moet dat toch kunnen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. Als het echt te koud of te vies weer is, ga ik wel in de kantine zitten. Ik vind het alleen wel jammer dat ik voor de training heb gedoucht en niet na de training. Aandachtspuntje voor de volgende keer.
Ja die kans is wel groot
Gewoon doen iddquote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 keertje nog een keer douchen. Het is misschien een beetje verspilling, maar af en toe moet dat toch kunnen.
Het schijnt vréselijk te gaan waaien.quote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hopelijk is het volgende week weer lekkerder weer als ik mag.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt vréselijk te gaan waaien.
Dan moet ik me weer uitkleden, haar foöhnen e.d. En ik heb een hekel aan douchen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon voor 1 keertje nog een keer douchen. Het is misschien een beetje verspilling, maar af en toe moet dat toch kunnen.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef peaceman het volgende:
Omdat het van jullie moest heb ik nog 1 keertje verlengd met een half uur, maar dan is het echt voorbij! Aan alle leuke dingen komt een einde.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef peaceman het volgende:
Omdat het van jullie moest heb ik nog 1 keertje verlengd met een half uur, maar dan is het echt voorbij! Aan alle leuke dingen komt een einde.
ongetwijfeld vindt hij het niet eerlijk, want hij is puber.quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De oudste inmiddels paars aangelopen?
dan is niets eerlijkquote:Op zondag 23 september 2018 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ongetwijfeld vindt hij het niet eerlijk, want hij is puber.
Hij ligt nog relaxt op de bank filmpjes te kijken op de iPad en heeft voetbal op tv.quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De oudste inmiddels paars aangelopen?
Oh, niets aan de hand.quote:Op zondag 23 september 2018 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij ligt nog relaxt op de bank filmpjes te kijken op de iPad en heeft voetbal op tv.
quote:Op zondag 23 september 2018 12:59 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg maar vast dat het volgende nummer echt toeval is, aangezien livelink mij soms verdenkt van manipulatie.
Nee hoor, het is nog heel relaxt hier.quote:Op zondag 23 september 2018 13:01 schreef livelink het volgende:
Hopelijk leidt de verlenging niet tot grote aardbevingen in huize peaceman.
ToT weet niet wat hij mistquote:
kijk en dan gaat het al gelijk fout in de opvoeding. Kleine ToT zal hierdoor fervent Queen liefhebber worden.quote:
Geen idee wat de reden is dat hij een hekel aan Queen heeft. Hartgrondig zelfs.quote:
Ken idd verder niemand die er zo'n hekel aan heeft.quote:Op zondag 23 september 2018 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is dat hij een hekel aan Queen heeft. Hartgrondig zelfs.
quote:Op zondag 23 september 2018 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk en dan gaat het al gelijk fout in de opvoeding. Kleine ToT zal hierdoor fervent Queen liefhebber worden.
quote:Op zondag 23 september 2018 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of juist wel. Later verwierf Mini-ToT grote bekendheid met het vertolken van Queen nummers.
En ToT een beetje kennende wordt hij dan de grootste Queen-liefhebber die er bestaat.quote:Op zondag 23 september 2018 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of juist wel. Later verwierf Mini-ToT grote bekendheid met het vertolken van Queen nummers.
fijne zondagquote:Op zondag 23 september 2018 13:12 schreef just me het volgende:
peaceman bedankt voor de mooie muziekjes
![]()
tot later of zo
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 23 september 2018 13:14 schreef peaceman het volgende:
ja livelink, deze van The Doors heb ik achter elkaar gezet, omdat die in de liveopname bij elkaar horen.
quote:Op zondag 23 september 2018 13:12 schreef just me het volgende:
peaceman bedankt voor de mooie muziekjes
![]()
tot later of zo
Ja dat doet de iPod best leukquote:Op zondag 23 september 2018 13:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne muziek wederom peaceman
pfew daar kom ik goed weg.quote:
eens. fijn nummer!quote:Op zondag 23 september 2018 13:25 schreef livelink het volgende:
Ik was dit nummer van Culture Club bijna vergeten, maar wat was dat onterecht
Een stuk aangenamer dan die jengelhit van ze.quote:Op zondag 23 september 2018 13:25 schreef livelink het volgende:
Ik was dit nummer van Culture Club bijna vergeten, maar wat was dat onterecht
Ja, dat kun je wel zeggen. Hoewel ik wel denk dat dit een live-uitvoering was, dus misschien daardoor nog wat beter.quote:Op zondag 23 september 2018 13:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een stuk aangenamer dan die jengelhit van ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het luisteren
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hmm, live? Dat haalde ik er niet uit.quote:Op zondag 23 september 2018 13:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen. Hoewel ik wel denk dat dit een live-uitvoering was, dus misschien daardoor nog wat beter.
Ja, ik twijfel ook wel een beetje.quote:Op zondag 23 september 2018 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, live? Dat haalde ik er niet uit.
volgens mij was het niet live.quote:Op zondag 23 september 2018 13:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook wel een beetje.
Whehe, joah!quote:Op zondag 23 september 2018 14:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wait, wut? Het oude nummer toch?
Oooh!quote:
ikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 16:26:58 ]
quote:Op zondag 23 september 2018 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
In de spoiler een bijgewerkt overzicht van al mijn uitzendingen op Radio 49 tot dusver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DONDERS!!!!!
Wat een werk!
![]()
Ja, het is eigenlijk best veel hè?quote:
quote:Op zondag 23 september 2018 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk best veel hè?
Maar leuk om te doen hoor
En jullie zijn voorlopig nog niet van me af, want ik heb nog allerlei ideeën voor themashows.
Is natuurlijk wel over een tijdsbestek van meer dan twee jaar. En ik sla na elke show mijn playlist op, dus het is gewoon een kwestie van alles even onder elkaar zetten.quote:Op zondag 23 september 2018 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is véél meer dan ik in gedachten had.
Beste partij werk geweest.
In de spoiler een bijgewerkt overzicht van al mijn uitzendingen op Radio 49 tot dusver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering
![]()
![]()
Indrukwekkend! En ik luister mee sinds ergens tussen de 50ste en 54ste show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Daar heb ik een groot gedeelte niet van meegekregen. Mijn voorstel is dan ook dat je even opnieuw begint.quote:Op zondag 23 september 2018 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel over een tijdsbestek van meer dan twee jaar.
Okéquote:Op zondag 23 september 2018 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb ik een groot gedeelte niet van meegekregen. Mijn voorstel is dan ook dat je even opnieuw begint.
quote:Op zondag 23 september 2018 15:28 schreef livelink het volgende:
Even een complimentje voor de vernieuwde Gup. Ik heb hem aan laten staan sinds de show van Peaceman en man en kinderen hebben maar 1x raar opgekeken en dat was bij de Stef Ekkel en Johnny Hoes. Maar verder geen enkel commentaar
Het is echt wel herfst.... bahquote:Op zondag 23 september 2018 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Na 5,5 uur non-stop naar zwiepende ruitenwissers te hebben gekeken zijn we weer thuis.
Strontverkouden, maar dat mag, aangezien de herfst officieel is begonnen...
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 23 september 2018 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het is echt wel herfst.... bah
maar fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
Op naar de komende weekquote:Op zondag 23 september 2018 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Zo mijn nest in, het weekend is over...
Ja volgens recept stond er roomboter, maar vind dat beetje teveel van het goede... wat had ik moeten gebruiken dan? Tips?quote:Op zondag 23 september 2018 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er goed uit, wel een beetje jammer van de margarine erin
Jij houdt van iedereen bij waar ze geweest zijn?quote:Op zondag 23 september 2018 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
MadMaster dus ook weer veilig thuis, nu Raf nog.
Moet jij je nooit melden bij Lucky als je weer thuis bent dan?quote:Op zondag 23 september 2018 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij houdt van iedereen bij waar ze geweest zijn?
roomboter dus. Margarine is vieze bewerkte fabriekstroepquote:Op zondag 23 september 2018 21:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja volgens recept stond er roomboter, maar vind dat beetje teveel van het goede... wat had ik moeten gebruiken dan? Tips?
ben jij al weer beter eigenlijk?quote:Op zondag 23 september 2018 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2018 22:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2018 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet jij je nooit melden bij Lucky als je weer thuis bent dan?
Ja dat. Transvetten zooi die margarine.quote:Op zondag 23 september 2018 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
roomboter dus. Margarine is vieze bewerkte fabriekstroep
quote:Op zondag 23 september 2018 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, haal dat live maar uit je naam dan.
Ik zie dit nu pasquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar jouw requests.quote:Op zondag 23 september 2018 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Request limit reached. You can only request 15 songs every 60 minutes.
Hmzz... weer wat geleerd... ik dacht juist dat roomboter slechter wasquote:Op zondag 23 september 2018 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat. Transvetten zooi die margarine.
Het is nog bezig.quote:Op zondag 23 september 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden naar jouw requests.
Ik ben al aan het luisteren. Viel er in bij Drs. Pquote:
Roomboter is zuiverder. Wel baggervet, maar toch gezonder dan margarine.quote:Op zondag 23 september 2018 22:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hmzz... weer wat geleerd... ik dacht juist dat roomboter slechter was
quote:Op zondag 23 september 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
GOA keuning! Denk toch rekt.
Wat heb je danquote:Op zondag 23 september 2018 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, zo lekker gaat het nog niet na bijna een jaar HODLen.
Tijd dat het weer ns uit zn voegen barst.quote:Op zondag 23 september 2018 23:04 schreef sig000 het volgende:
De BTC aanbouw is stuk kleiner geworden.
Pffff, Bitcoin, ArtByte, Blackcoin, DigiByte, Dogecoin, MyriadCoin, ReddCoin, XRP, Waves, LSK en XRP.quote:
Eej, Piet!quote:Op zondag 23 september 2018 23:04 schreef sig000 het volgende:
De BTC aanbouw is stuk kleiner geworden.
Het kabbelt wat.quote:Op zondag 23 september 2018 23:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tijd dat het weer ns uit zn voegen barst.
XRP en XRPquote:Op zondag 23 september 2018 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pffff, Bitcoin, ArtByte, Blackcoin, DigiByte, Dogecoin, MyriadCoin, ReddCoin, XRP, Waves, LSK en XRP.
Oh ja.quote:Op zondag 23 september 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
XRP en XRPnetjes.
Maar wat doe je met DGB, Myriad, Redd en XRPEn doge
Als je je VEN nog niet ingewisseld hebt tegen mainnet zou ik dat maar snel doen, weet niet eens of het nog wel kan.quote:Op zondag 23 september 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
Op VEN na weet ik onderhand allang niet eens meer wat voor coins ik heb!Sowieso dit hele jaar er niet meer naar gekeken. Gaat echt bagger en ik las dat de grote bekende coins gemiddeld iets van 80% gekelderd waren sinds januari?
IK bak zelfs met margarine :’)quote:Op zondag 23 september 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Roomboter is zuiverder. Wel baggervet, maar toch gezonder dan margarine.
Sinds ik instapte bleef het kelderen.quote:Op zondag 23 september 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
Op VEN na weet ik onderhand allang niet eens meer wat voor coins ik heb!Sowieso dit hele jaar er niet meer naar gekeken. Gaat echt bagger en ik las dat de grote bekende coins gemiddeld iets van 80% gekelderd waren sinds januari?
Mainnet?quote:Op zondag 23 september 2018 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je je VEN nog niet ingewisseld hebt tegen mainnet zou ik dat maar snel doen, weet niet eens of het nog wel kan.
Same here!quote:Op zondag 23 september 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds ik instapte bleef het kelderen.
Mijn ouders ook en die zitten er nog steeds.quote:Op zondag 23 september 2018 23:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
IK bak zelfs met margarine :’)
Ja, ze hebben mainnet draaiend, als je je VEN niet inruilt vergaan ze binnenkort.... of dat is al gebeurd, ik vraag nu... oh via mobile wallet kan het nog zeggen ze.quote:
OP ZICH WERKT DAT BEST GOED, ZO HAD IK NOG WAT btc ERGENS STAAN MET GRATIS FORKS ERBIJ TOEN HET MOON GING.quote:Op zondag 23 september 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
Oh joy!quote:Op zondag 23 september 2018 23:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ze hebben mainnet draaiend, als je je VEN niet inruilt vergaan ze binnenkort.... of dat is al gebeurd, ik vraag nu... oh via mobile wallet kan het nog zeggen ze.
Download VechainThor wallet op je mobiel, en stuur de ven daarheen.
Heb je verkocht? of wat... of hodl je til rekt?quote:Op zondag 23 september 2018 23:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
OP ZICH WERKT DAT BEST GOED, ZO HAD IK NOG WAT btc ERGENS STAAN MET GRATIS FORKS ERBIJ TOEN HET MOON GING.
Ja, jij bakt in roomboter dan? Lijkt me ook niet gezond... eens kijken of er iets anders is van Becel... met omega3 ofzo.quote:Op zondag 23 september 2018 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders ook en die zitten er nog steeds.
Snel bij het chemisch afval gooien die rommel.quote:Op zondag 23 september 2018 23:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
IK bak zelfs met margarine :’)
Ja mag ik ook ng leren? Volgens mij ben ik de jongste hierquote:Op zondag 23 september 2018 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snel bij het chemisch afval gooien die rommel.
Ik hodl wat ik nog heb, die zijn toch gratis.quote:Op zondag 23 september 2018 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je verkocht? of wat... of hodl je til rekt?
Nee, ik bak meestal in olijfolie. Verder gebruik ik roomboter op brood en soms bij het bakken van broodjes en bij het maken van bladerdeeg.quote:Op zondag 23 september 2018 23:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, jij bakt in roomboter dan? Lijkt me ook niet gezond... eens kijken of er iets anders is van Becel... met omega3 ofzo.
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 23 september 2018 23:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ng leren? Volgens mij ben ik de jongste hier
Ik ga switchen naar dezequote:Op zondag 23 september 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik bak meestal in olijfolie. Verder gebruik ik roomboter op brood en soms bij het bakken van broodjes en bij het maken van bladerdeeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met olijfolie moet je wel oppassen dat het niet te heet wordt. Ik gebruik dan liever arachideolie. Zit minder smaak aan en kun je een stuk hoger opstoken.quote:Op zondag 23 september 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik bak meestal in olijfolie. Verder gebruik ik roomboter op brood en soms bij het bakken van broodjes en bij het maken van bladerdeeg.
quote:Op zondag 23 september 2018 23:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ga switchen naar dezeMakkelijk zo'n fles. Geen idee hoe het smaakt, of wat het doet hoor. Geen ervaring mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |