SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Die zijn niet bepaald fijn idd. Maar ja, beter dan lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter gaat vannacht met de nachtbus naar huis. Op zich ben ik niet zo'n fan van die nachtbussen, maar ja.
Daar zullen waarschijnlijk alleen maar mensen die aan de alcohol/drugs zijn zitten of mensen die heeeel vroeg naar werk moetenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter gaat vannacht met de nachtbus naar huis. Op zich ben ik niet zo'n fan van die nachtbussen, maar ja.
Doobie broertjes.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Long Train Comin van huppeldepup geloof ik.
Schriftelijk in drievoud inleveren bij Free Record Shopquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff klacht indienen bij de platenzaak waar je het kocht.
Die bestaat inmiddels niet meer.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff klacht indienen bij de platenzaak waar je het kocht.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schriftelijk in drievoud inleveren bij Free Record Shop
Maar wel een goede optie.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
Dan krijg je het bedrag in guldens teruggestort.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schriftelijk in drievoud inleveren bij Free Record Shop
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit 1 keer met de nachtbus van Haarlem naar Amsterdam gegaan, hadden we dat ding bijna gemist omdat de vriendin dacht dat ze wist waar de bushalte was. Is in de tijd geweest dat Symph daar buschauffeur was, dus misschien heb ik ‘m toch al eerder ontmoet
Korte stapavond dan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow DDM vroeger ging ik ook om 21:00 uur uit. Dan werd ik om 23:30 uur door mijn ouders opgehaald bij de discotheek.
Tegenwoordig gaat iedereen indrinken rond 21:00/22:00 en gaan we uit rond 1. Rond 4/5 zijn we dan wel klaarquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow DDM vroeger ging ik ook om 21:00 uur uit. Dan werd ik om 23:30 uur door mijn ouders opgehaald bij de discotheek.
Nachtbuschauffeur lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit 1 keer met de nachtbus van Haarlem naar Amsterdam gegaan, hadden we dat ding bijna gemist omdat de vriendin dacht dat ze wist waar de bushalte was. Is in de tijd geweest dat Symph daar buschauffeur was, dus misschien heb ik ‘m toch al eerder ontmoet
Mijn moeder is mij weleens wezen zoekenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nachtverhalen van het stappen van vroegàh.
Zo kwam ik eens midden in de nacht bij het ouderlijk huis aangeslopen met een vrouw. We waren nog niet eens op het pad, ging het slaapkamerraam ineens open en tetterde mijn vader keihard 'JA, ZOU JE JEZELF EVEN VOOR WILLEN STELLEN!' door de hele buurt.
Zo kwam ik eens midden in de nacht bij het ouderlijk huis aangeslopen met een vrouw. We waren nog niet eens op het pad, ging het slaapkamerraam ineens open en tetterde mijn vader keihard 'JA, ZOU JE JEZELF EVEN VOOR WILLEN STELLEN!' door de hele buurt.
Dat lijkt mij ook ellendig. Alleen maar dronken lui die hun eigen grenzen niet kennen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nachtbuschauffeur lijkt me vreselijk.
Dan al? Als ik in Groningen uit ging, was de markt al begonnen wanneer we de kroeg uit kwamen...quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat iedereen indrinken rond 21:00/22:00 en gaan we uit rond 1. Rond 4/5 zijn we dan wel klaar
dat heb ik een paar jaar gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nachtbuschauffeur lijkt me vreselijk.
Hier zou ik op zo'n moment echt geïrriteerd van worden. Hele avond naar de klote naar mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wow, respectquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik een paar jaar gedaan
Nee, want jij hebt je écht niet altijd netjes gedragenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef Melting het volgende:
Ben ik dan de enige die zich altijd netjes gedragen heeft?
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op dat moment was het helemaal niet zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |