twitter:BertKranenbarg twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 20:05:223 maanden praten achter de schermen loste niks op. Daarom vandaag op zender duidelijk gemaakt wat er vanaf januari 2019 op vrijdagmiddag tussen 16 en 18 uur gaat gebeuren op @NPORadio5. Inmiddels honderden mails en apps van luisteraars aan het lezen die net zo boos zijn als ik. https://t.co/7vEUoMWvTN reageer retweet
Frenkie, Wijnaldum en wie moet daar bij?quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wijnaldum doet het toch al twee seizoenen prima bij Liverpool, alleen niet bij Oranje omdat hij daar niemand heeft om voor te werken en te doen. Alhoewel, toevallig nadat Frenkie in de basis belandt, speelt hij een verdacht goede wedstrijd. Ik zie een correlatie.
Voor zolang er niets beters is, moet Pröpper daar gewoon staan en dat vind ik absoluut geen straf.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frenkie, Wijnaldum en wie moet daar bij?
strootgodquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Frenkie, Wijnaldum en wie moet daar bij?
Moet daar geen loper staan?quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor zolang er niets beters is, moet Pröpper daar gewoon staan en dat vind ik absoluut geen straf.
Nee.quote:
Hangt van de tegenstander af, toch? Tegen landen waar je het balbezit hebt is een Pröpper prima, landen die ageren/domineren een loper.quote:
Zo jammer dat Van Ginkel nooit fit is.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hangt van de tegenstander af, toch? Tegen landen waar je het balbezit hebt is een Pröpper prima, landen die ageren/domineren een loper.
Zonde wel, tot die blessure ging hij beter dan ik ooit verwacht had.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:43 schreef Buitendam het volgende:
Strootman is wel klaar met die knie.
Ik heb niet alles gezien van PSV, maar Rosario is prima. Werd bekritiseerd om zijn passes maar dit vind ik redelijk hilarisch.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo jammer dat Van Ginkel nooit fit is.
Overigens ben ik bang dat Jorrit te kort komt. Rosario lijkt nu al beter. Stijn, zie ik dat goed?
Jij leek net voor René en onlogisch te zijn. Wil je je stem nog wijzigen?quote:
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien van PSV, maar Rosario is prima. Werd bekritiseerd om zijn passes maar dit vind ik redelijk hilarisch.
En met een sterke pass voorhuid.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Rosario is een fenomenale mandekker.
Prima cholo iddquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Rosario is een fenomenale mandekker.
Lekker.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En met een sterke pass voorhuid.
ophangenquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
JanCees, wat zullen we met deze dorpsidioot doen.twitter:BertKranenbarg twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 20:05:223 maanden praten achter de schermen loste niks op. Daarom vandaag op zender duidelijk gemaakt wat er vanaf januari 2019 op vrijdagmiddag tussen 16 en 18 uur gaat gebeuren op @NPORadio5. Inmiddels honderden mails en apps van luisteraars aan het lezen die net zo boos zijn als ik. https://t.co/7vEUoMWvTN reageer retweet
Ik ben lekker laf Zwitserland.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij leek net voor René en onlogisch te zijn. Wil je je stem nog wijzigen?
huhquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En met een sterke pass voorhuid.
lopegodquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
Isco, Ceballos, Asensio, Modric en Benzema in één opstelling.
Hij bedoelt piemel.quote:
Ook jij koos de verkeerde kant.quote:
Ceballos is talentvol maar geen speler die je kampioen maaktquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
Isco, Ceballos, Asensio, Modric en Benzema in één opstelling.
Benzema welquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ceballos is talentvol maar geen speler die je kampioen maakt
Dat weet ik ook wel, maar ik vind het wel tof voor die jongen dat het opstappen van Zidane zoveel voorspoed (lekker kitsch woord) heeft gebracht.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ceballos is talentvol maar geen speler die je kampioen maakt
Stijve tepels op kleine penis?quote:
Denk ik ook ja.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik vind het wel tof voor die jongen dat het opstappen van Zidane zoveel voorspoed (lekker kitsch woord) heeft gebracht.
tepels op je penis? WTFquote:Op zaterdag 22 september 2018 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijve tepels op kleine penis?
You go girl!quote:Op zaterdag 22 september 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een recensie geschreven op tvmeter.nl
Op dit soort dingen ben jij wel scherp hč?quote:
Ik ga meteen checken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |