quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toch geklikt en gereageerd.
quote:
Ik weet niet waar dit over gaat? Voetbalwedstrijd voor kinderen?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
0-25 gewonnen vandaag. Afmaken die hap. (of is het zielig) Een discussie waar we naderhand over spraken. Een aantal ouders vond het zielig. Ik niet zo. Wie had er gelijk? (ik zit mobiel en kan geen poll maken. )
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat? Voetbalwedstrijd voor kinderen?
Gefeliciteerd! Ik vind het ook niet zielig, gewoon doorspelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
0-25 gewonnen vandaag. Afmaken die hap. (of is het zielig) Een discussie waar we naderhand over spraken. Een aantal ouders vond het zielig. Ik niet zo. Wie had er gelijk? (ik zit mobiel en kan geen poll maken. )
Worden ze hard van.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Eens.quote:
Mwoah wij verloren vroeger in de F'jes ook wel eens met zulke uitslagenquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah wij verloren vroeger in de F'jes ook wel eens met zulke uitslagen
Ik zat er nooit mee
quote:
Echt Ja?quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah wij verloren vroeger in de F'jes ook wel eens met zulke uitslagen
Ik zat er nooit mee
Dat zal wel een heel gedoe worden met die AVG.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien kan ik een keer een wedstrijdje filmen.
Ik krijg net ook per DM verzoekjes om dat zeker wel te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zal wel een heel gedoe worden met die AVG.
quote:
Wow.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg net ook per DM verzoekjes om dat zeker wel te doen.
Ik vond het echt vreselijk. Werd gedwongen door m'n oudersquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kon heel goed voetballen.
We weten allemaal wie dat was.quote:
Dat vind ik heel erg wel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreselijk. Werd gedwongen door m'n ouders
Dat is kut.quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Geen kraakbeen meer in mijn linkerenkel.
Dat is lastigquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 18:52 schreef GGMM het volgende:
Lange_Lans z'n grapje pakt ook niet goed uit
Het zit hem niet mee vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |