Loopt nog niet echt storm. Blijkbaar toch 8 deelnemers van afgelopen seizoen die er niet zo'n zin meer in hebben.quote:
Ik kwam er ook toevallig achter omdat ik zomaar in het topic koekeloerde. Ik heb geen PM gekregen ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Loopt nog niet echt storm. Blijkbaar toch 8 deelnemers van afgelopen seizoen die er niet zo'n zin meer in hebben.
Nee oké, maar je zou verwachten dat de deelnemers aan dit spel nog wel regelmatig in SPT te vinden zijn en even in dit topic koekeloeren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam er ook toevallig achter omdat ik zomaar in het topic koekeloerde. Ik heb geen PM gekregen ofzo.
Valt toch ook wel mee verder, nog 7 plekken over na een kleine week. Misschien kunnen de overgebleven deelnemers van 2018 dan maandag een PM krijgen van Wim, eventuele kapers op de kust hebben dan tijd zat gehad om hun plekje op te eisen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee oké, maar je zou verwachten dat de deelnemers aan dit spel nog wel regelmatig in SPT te vinden zijn en even in dit topic koekeloeren.
Of via MyAt. Maar zeven plaatsen over valt ook nog wel mee na een week.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee oké, maar je zou verwachten dat de deelnemers aan dit spel nog wel regelmatig in SPT te vinden zijn en even in dit topic koekeloeren.
Ik zou de deelnemers van vorig jaar ook nog even een PM sturen, misschien dat die wel weer mee willen doen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee verder, nog 7 plekken over na een kleine week. Misschien kunnen de overgebleven deelnemers van 2018 dan maandag een PM krijgen van Wim, eventuele kapers op de kust hebben dan tijd zat gehad om hun plekje op te eisen.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, laat ik toch maar een keer meedoen.
Genot.quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |