En anders kan hij zich altijd nog uit de bewoonde wereld terugtrekken en in de bossen gaan leven.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Net als bij Volkert van der G toen zeker. Nee hoor, iedereen gaat door met z'n leven, niemand boeit dat wat hoor. Je verhaal klinkt lekker dramatisch, maar volgens mij is er in de praktijk niks van waar.
Je hebt zeker een punt maar misschien was Volkert van der G wel een stuk minder veilig als hij vlak na de moord vrij rond zou lopen. Er zijn zoveel jaren overheen gegaan...Dat soort gevoelens is nogal onderhevig aan hysterische hypes. Nou hebben mensen het bijvoorbeeld over die o zo onveilige bakfietsen; daar zul je over een tijdje niks meer over horen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Net als bij Volkert van der G toen zeker. Nee hoor, iedereen gaat door met z'n leven, niemand boeit dat wat hoor. Je verhaal klinkt lekker dramatisch, maar volgens mij is er in de praktijk niks van waar.
Nou, Ina Post heeft er anders behoorlijk veel last van gehad.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2018 23:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, Ina Post heeft er anders behoorlijk veel last van gehad.
Persoonlijk of van tv, ik heb ook momenten dat ik ergens last van heb.quote:Op zondag 23 september 2018 00:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Was in een interview. Bij de wandeling, meen ik.
In deze zaak is cliënt maandenlang neergezet als dader. Toen hij werd aangehouden was er een triomfantelijke tweet: ‘WE GOT HIM!’ [van Peter R. de Vries, red.].quote:Op vrijdag 28 september 2018 16:13 schreef Woonbootjes het volgende:
De Limburger
Interview Gerald Roethof
http://www.limburger.nl/c(...)s-bejegend-te-worden
Echte vrienden had hij toch niet.quote:Op zondag 23 september 2018 00:06 schreef Postbus100 het volgende:
Nou ja, je leven verwoest en vrienden kwijtgeraakt noem ik anders behoorlijk ingrijpend, zeker als je onschuldig bent.
Maar goed, het gaat hier om Jos b.
Kom op zeg, bij geen enkele moord of verkrachting zijn getuigen aanwezig, maar hier hebben we dna op het onderbroekje van het slachtoffer, waarbij de verdachte ook nog een verleden heeft van jongetjes betasten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent meer van de "waar rook is is vuur" en als iemand ergens van beschuldigd wordt zal het wel waar zijn zeker
Er is geen duidelijke doodsoorzaak, mbt het DNA is er weinig bekend over de herkomst laat staan waar precies het is gevonden, laat staan dat we de verdediging van de verdachte hebben gehoord dus je loopt wel erg hard van stapel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 22:24 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Kom op zeg, bij geen enkele moord of verkrachting zijn getuigen aanwezig, maar hier hebben we dna op het onderbroekje van het slachtoffer, waarbij de verdachte ook nog een verleden heeft van jongetjes betasten.
Er was minder voor nodig om Louwes te veroordelen in de Deventer moordzaak, dus ik heb goede hoop dat deze man toch echt veroordeeld wordt.
Zijn verdediger loopt toch overal te verkondigen dat hem niks is te verwijten, een spoortje DNA ach....!quote:Op zaterdag 29 september 2018 08:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is geen duidelijke doodsoorzaak, mbt het DNA is er weinig bekend over de herkomst laat staan waar precies het is gevonden, laat staan dat we de verdediging van de verdachte hebben gehoord dus je loopt wel erg hard van stapel.
Er is geen doodsoorzaak. Geen sexueel misbruik vastgesteld.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:03 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Zijn verdediger loopt toch overal te verkondigen dat hem niks is te verwijten, een spoortje DNA ach....!
Nou ja, ik vind het niet zó onbegrijpelijk dat ze er destijds niet achteraan zijn gegaan. Vraag me ook af of de zaak anders (veel) sneller opgelost zou zijn geweest:quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:06 schreef gynaika het volgende:
’Fietstocht van Brech niet juist beoordeeld’:
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-juist-beoordeeld
Wel bizar dat de ouders van de omgekomen militair die daar destijds als marechaussee op wacht stond zelfs wisten dat iemand rondjes fietste en hun zoon daarom zijn gegevens genoteerd had, maar dat het onderzoeksteam hem nooit in de groep "vreemd gedrag" heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet zó onbegrijpelijk dat ze er destijds niet achteraan zijn gegaan. Vraag me ook af of de zaak anders (veel) sneller opgelost zou zijn geweest:
Ja, dat zal wel een indruk hebben gemaakt op de jongen. Opmerkelijk ook dat die ouders dat nog zo goed wisten. Maar ik weet niet of die jongen zijn zorgen destijds ook heeft geuit naar de onderzoekers toe.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bizar dat de ouders van de omgekomen militair die daar destijds als marechaussee op wacht stond zelfs wisten dat iemand rondjes fietste en hun zoon daarom zijn gegevens genoteerd had, maar dat het onderzoeksteam hem nooit in de groep "vreemd gedrag" heeft geplaatst.
Mogelijke onzedelijke handelingen met Nicky, verricht door Jos Brech. En dus fysiek contact net voor de dood van Nicky en de vermissing van Nicky.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:13 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er is geen doodsoorzaak. Geen sexueel misbruik vastgesteld.
Wat bewijst dat DNA spoor dan volgens jou?
Hoezo voor de dood?quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Mogelijke onzedelijke handelingen met Nicky, verricht door Jos Brech. En dus fysiek contact net voor de dood van Nicky en de vermissing van Nicky.
“Mogelijk” is al niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Mogelijke onzedelijke handelingen met Nicky, verricht door Jos Brech. En dus fysiek contact net voor de dood van Nicky en de vermissing van Nicky.
Er is nog één ander contactspoor, toch? Waarvan het OM van mening is dat het geen daderspoor is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Mogelijk” is al niet goed genoeg.
En al zóu DNA bewijzen dat er contact is geweest, dan bewijst het nog niet direct dat Jos hem ook om het leven heeft gebracht. Sowieso zijn er meerdere contactsporen aanwezig, dus dat zijn dan ook mogelijke daders.
Ah, dacht dat er meerdere andere sporen waren, misschien is dat achterhaalde informatie.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er is nog één ander contactspoor, toch? Waarvan het OM van mening is dat het geen daderspoor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |