Omdat 'ze' verkeert tellen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:40 schreef zomerindebol het volgende:
Maar goed leg effe uit waarom dan zoveel sealed endictments?
https://www.dailydot.com/(...)ts-qanon-conspiracy/quote:But we do know, at the very least, that the massive numbers of “sealed indictments” being thrown around by #QAnon believers is inaccurate, and isn’t being compared to previous years correctly.
Meanwhile, sealed indictment mania is a conspiracy theory that feeds itself, and will continue to, by adding more numbers to an essentially meaningless tally, and pretending it’s a portend of things to come.
Mag je alleen meedoen als je erin gelooft?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.
Met oorlog tussen Trump en Deep State....quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:40 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
ontzettend lang lol
ja een paar maanden en je verwacht dat een oorlog die is tussen deep state en Trump e.d. in een paar weken opgelost is?
Lol dat zit al jaren en jaren ingebakken , al zeker vanaf bush senior is het bezig.
En ja ik maak fouten aangezien ik een beperkte info heb en het ook nog moet doen met de misinformatie die er gegeven wordt en de kaarten in de handen van beide partijen niet geheel weet incl mogelijke stappen.
Maar goed leg effe uit waarom dan zoveel sealed endictments?
Waarom belooft trump het dan en retweet hij het van de week nog even.
En wat zei trump?
treason zal het worden dan aangezien dat ook kan gebruikt worden met de militaire tribunals.
geloof je het als dalijk clinton aangeklaagd gaat worden en de tribunals werkelijkheid worden?
Nee men laat idd wel wat info vaak weg, maar voor de volger is dit wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat 'ze' verkeert tellen.![]()
Ze tellen niet alleen de indicmentents, maar alle 'sealed cases'.
[..]
https://www.dailydot.com/(...)ts-qanon-conspiracy/
nope , maar ik zie je graag over een tijdje je keuteltje intrekken en mischien wel onder een ander forum naampjequote:Op dinsdag 4 december 2018 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met oorlog tussen Trump en Deep State....
Vroeg of laat kom je erachter dat je maanden lang totale onzin hebt gevolgd.
Het is in ieder geval duidelijk dat jij je keuteltje nooit zal intrekken. Want wanneer voorspellingen niet uitkomen, wordt gewoon een nieuwe datum geprikt. Wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:44 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
nope , maar ik zie je graag over een tijdje je keuteltje intrekken en mischien wel onder een ander forum naampje
Net als bij het einde der tijden.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat jij je keuteltje nooit zal intrekken. Want wanneer voorspellingen niet uitkomen, wordt gewoon een nieuwe datum geprikt. Wel zo makkelijk.
Men laat info weg? Men houdt zich bewust van de domme om het verhaal aan te dikken en beter te kunnen verkopen en de fans slikken het als zoete koek.quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:43 schreef zomerindebol het volgende:
Nee men laat idd wel wat info vaak weg, maar voor de volger is dit wel duidelijk.
En niet geheel toevallig zijn die sealed endictments op gaan lopen toen huber met zn onderzoeken begon.
Geen idee wie dat is.quote:Maar goed valt mee dat je die link van sobiech of zoiets nog niet hebt gegeven .
waarin hij laat zien dat q anon fake is en dat hij als bewijs een conversatie laat zien tussen hem en de zogenaamde q anon founder (of hoe je het ook wil noemen)
dat werd later ook debunked , want hij had op een datum een link geplaatst die een dag later pas online kwam:)
Het gaat er niet om of het debunked is of niet.quote:Nee q anon is nog steeds niet debunked en voor alle pogingen is voldoende uitleg te vinden.
Ik zou je ook adviseren om duckduck te gebruiken.
Huber was toch bezig met link tussen Clinton en de Uranium verkopen?quote:Maar hier laat ik het even bij, want ik meld me binnenkort wel weer als er meer duidelijk is.
Wie weet is dat morgen al als huber zn praatje houd:)
Daarom is hij ook de POTUS.quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De man is een ongeletterde simplist.
Zoals we zien sluit het één het ander niet uit.quote:
Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals we zien sluit het één het ander niet uit.
Obama was/is even ongeletterd als Trump?quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt wel ja.
Net zoals Obomba met zijn nobelprijs voor de vrede.
Acteurs zijn zelden ongeletterd, anders zouden ze natuurlijk de juiste oh zo gewenste eloquente woordjes niet kunnen oplezen. Je weet wel, die woordjes waar het volgzame domvolk nat van werd.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Obama was/is even ongeletterd als Trump?
Dat is het hele punt toch niet.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Obama was/is even ongeletterd als Trump?
Waarom?quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb tien keer liever Obama dan Trump.
Dat "lock her up!!EINZ!!" gebazel bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:45 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Acteurs zijn zelden ongeletterd, anders zouden ze natuurlijk de juiste oh zo gewenste eloquente woordjes niet kunnen oplezen. Je weet wel, die woordjes waar het volgzame domvolk nat van werd.
Daarom heeft vredesduif Trumpie gelukkig het aantal dronestrikes flink opgevoerd.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Maar laten we niet doen alsof Obama heilig is met z'n drones.
Vredesduif, nee zo werken wij niet.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom heeft vredesduif Trumpie gelukkig het aantal dronestrikes flink opgevoerd.
Ja dat vond jij eloquent gebazel?quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat "lock her up!!EINZ!!" gebazel bedoel je?
Je had het over "natwordend volgzaam domvolk", dus vandaar.quote:
Zeker, nat van ''eloquente woordjes''.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je had het over "natwordend volgzaam domvolk", dus vandaar.
Waar moet ik beginnen ? Er moet wel een vid zijn op het kanaal die je linkt die het alles goed samenvat.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarschuwing: Deze post is niet normie-friendly. Slik je graag blauwe pillen omdat je slaapwandelen zo fijn vindt, lees deze post dan niet!!
Ik heb toch het sterke vermoeden dat het Q verhaal echt is. Na het zien van video's van de volgende youtube user lijkt het toch alsof Trump is gevraagd te runnen voor president, omdat er white hats zijn binnen het leger en de inlichtingendiensten die weten wat er aan de hand is:
https://www.youtube.com/user/gunnytorres/videos
Q lijkt daarwerkelijk een military intelligence operation te zijn. Kan het zelf ook bijna niet geloven. We gaan het meemaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |