Dat smoke screen hoeft niet specifiek over JFK Jr. te gaan, maar kan ook over iemand anders gaan die al overleden is/was of in die 'hoek' zit. 1+1 = 2 zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat JFK jr gewoon overleden is bij dat vliegtuigongeluk in 1999 en hij wilde zich niet kandidaat stellen voor senator voor de staat NY in 2000 en hij was ook niet de grootste maatjes met DJT.
Ja, heb ik meegekregen reddit is Cabal zegt men, daar wordt veel gecensureerd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:51 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Vergeet dan twee dingen niet, er zijn mensen die tegen de Q beweging zijn en dat is ook exact de reden hoe ze het gesloten kregen op Reddit. Er is genoeg hierover te vinden dat het gewoon een censuurspelletje was.
En verder is ook belangrijk dat op Voat de vrijheid van meningsuiting dus heel erg hoog staat. Je wordt dus als newbie al begroet als niggerfaggot. Je moet dus wel die cultuur ook nog eens deels (willen) begrijpen. En kunnen filteren.8chan is geen alternatief want dat is pas echt een rommel. Maar ja, de info zit ertussen en eruit gevist door vele ijverige anons.
Op reddit werden haatposts z.s.m. verwijderd door de moderators dat gebeurd op Voat dus niet. Ik kan echt niet zeggen dat ik een meerderheid aan troep zie, wel veel mensen die posten wakker zijn (geworden) en alles daaromtrent bespreken, incl. de Q drops.
Maar goed, je hoeft niet eens het van dichtbij te volgen want op Twitter wemelt het van de tweets hierover maar dat is ook weer logisch met zo een fenomeen als Q.
Mwaoh, ik denk toch dat dit idd toch een transgressie is die alleen maar leidt naar een vrij zinloze exercitie hoor. Gut feeling.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat smoke screen hoeft niet specifiek over JFK Jr. te gaan, maar kan ook over iemand anders gaan die al overleden is/was of in die 'hoek' zit. 1+1 = 2 zeg maar.
Als de doden weer opgestaan zijn zijn er plotseling een heel hoop potentiele Q's. En dan weet de deep state waar ze die moeten zoeken.
Het kan ook zijn dat de deep state juist op een jacht gestuurd wordt naar mensen die al overleden zijn. Zodat ze niet de echte levende Q's kunnen vinden.
Als zij tijd verdoen door te zoeken naar een JFK Jr. die niet bestaat dan blijft de echte Q langer geheim.
Heb je ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook het geval is? En wie zijn tegenwoordig nog aanhangers van de Cabal dan?quote:Overigens vaak wordt hierbij opgemerkt dat de Cabal aanhangers zijn van het Satanisme c.q. Luciferisme en in allerlei rituelen aan bijv. kinderoffers doen.
Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
4chan gelovenfuck dan ben je echt hersenloos
Zo begint iedereen bij wie de ogen voor het eerst open gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.
Ik stel kritische vragen adv de OP. Komop laten we wel wezen, 4chan zit vol met trolls dus hoe kan je ooit iets serieus nemen wat daar gepost word?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.
Cabal bestaat niet wmb, maar dit is wat men er veelvuldig over mededeelt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook het geval is? En wie zijn tegenwoordig nog aanhangers van de Cabal dan?
quote:THIS IS A TEST of the National Wireless Emergency Alert System. No action is needed.
twitter:Ahmaadnyc twitterde op woensdag 03-10-2018 om 20:18:47I just got a "Presidential Alert". Shutting this phone off now!!! reageer retweet
Tupac is alivetwitter:TheAVClub twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:24:05Tupac is alive and living in Malaysia, according to Suge Knight's son https://t.co/pv1mItToSL https://t.co/L0K8jY0uuS reageer retweet
Ah, 3 oktober de test, belangrijk onderdeel in het complot. Heb paar dagen niet gekeken. Dak gaat er af zeker bij onze vrinden de Qanons, nu het ernaar uit ziet dat Kavanaugh bevestigd wordt?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:28 schreef MangoTree het volgende:
twitter:Ahmaadnyc twitterde op woensdag 03-10-2018 om 20:18:47I just got a "Presidential Alert". Shutting this phone off now!!! reageer retweet
![]()
Test geslaagd. Op Twitter gaat het los, mensen zijn vooral boos dat dit kan. #PresidentialAlert
-edit, persoonlijk- Altijd als er conspiracy is dan komt hij met zijn RK en VM antipathie...quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deep state = rooms katholieke hierarchie / revolutionairen / jezuieten en aanverwante organisaties (ridders van columbus, ridders van malta, vrijmetselaarsloges, skull & bones, illuminati).
Meer en meer raken geïnteresseerd door het fenomeen Q, wie of wat hij ook is. Zie de toename in de stats van Voat.co. In de maand augustus zijn de pageviews verdubbeld. Van 500K naar 1.2M. En dan te bedenken hoeveel views er op 8chan en alle webpagina's met maps e.d. zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 19:00 schreef Sjemmert het volgende:
Had hier nog nooit van gehoord. Maar ik begrijp dus dat dit plot zich in de nabije toekomst zou moeten ontrafelen. Dat maakt het wel grappig om even met een schuin oog in de gaten te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2019: The Great Awakening
Beetje jammer weer ja. Goeie LARP wel.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
Red October came and went and everything stayed the same.
Niet meer gevolgd afgelopen tijd, maar zoals te verwachten viel, er is verder niet veel gebeurd met al die sealed indictments dus....
Is geen L:ARP, je ziet het nu precies wat er aan het gebeuren is op de achtergrond mbt tot gitmo,clinton foundation, en vergeet niet de retweet van trump met clinton etc achter tralies.quote:Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beetje jammer weer ja. Goeie LARP wel.
Al die drukte om een LARP, moet wel erg goed zijn ja.quote:Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Beetje jammer weer ja. Goeie LARP wel.
quote:Op maandag 3 december 2018 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
En wie was er bij het Gele hesjes-oproer in den haag afgelopen weekend?
[ afbeelding ]
En wat was de reactie van Q?
[ afbeelding ]
twitter:simplemindqsall twitterde op zondag 02-12-2018 om 21:50:44Meanwhile, in Berlin...#qanon#WWG1WGA #worldwide https://t.co/qkAXXxPmDI reageer retweet
Ja, alleen dankzij de bizarre tweets van die André van Delft heb ik me eigenlijk verdiept in deze geschiedenis, zeg maar. De man is redelijk goed doorgesnoven als het ware, alhoewel niet echt onvriendelijk. En nu is André dus beroemd, want gequote door Q himself.quote:Op maandag 3 december 2018 12:16 schreef MangoTree het volgende:
[..]twitter:simplemindqsall twitterde op zondag 02-12-2018 om 21:50:44Meanwhile, in Berlin...#qanon#WWG1WGA #worldwide https://t.co/qkAXXxPmDI reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |