abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182259765
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat JFK jr gewoon overleden is bij dat vliegtuigongeluk in 1999 en hij wilde zich niet kandidaat stellen voor senator voor de staat NY in 2000 en hij was ook niet de grootste maatjes met DJT.
Dat smoke screen hoeft niet specifiek over JFK Jr. te gaan, maar kan ook over iemand anders gaan die al overleden is/was of in die 'hoek' zit. 1+1 = 2 zeg maar.

Als de doden weer opgestaan zijn zijn er plotseling een heel hoop potentiele Q's. En dan weet de deep state waar ze die moeten zoeken.

Het kan ook zijn dat de deep state juist op een jacht gestuurd wordt naar mensen die al overleden zijn. Zodat ze niet de echte levende Q's kunnen vinden.

Als zij tijd verdoen door te zoeken naar een JFK Jr. die niet bestaat dan blijft de echte Q langer geheim.
pi_182259845
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:51 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Vergeet dan twee dingen niet, er zijn mensen die tegen de Q beweging zijn en dat is ook exact de reden hoe ze het gesloten kregen op Reddit. Er is genoeg hierover te vinden dat het gewoon een censuurspelletje was.

En verder is ook belangrijk dat op Voat de vrijheid van meningsuiting dus heel erg hoog staat. Je wordt dus als newbie al begroet als niggerfaggot. Je moet dus wel die cultuur ook nog eens deels (willen) begrijpen. En kunnen filteren. 8-) 8chan is geen alternatief want dat is pas echt een rommel. Maar ja, de info zit ertussen en eruit gevist door vele ijverige anons.

Op reddit werden haatposts z.s.m. verwijderd door de moderators dat gebeurd op Voat dus niet. Ik kan echt niet zeggen dat ik een meerderheid aan troep zie, wel veel mensen die posten wakker zijn (geworden) en alles daaromtrent bespreken, incl. de Q drops.

Maar goed, je hoeft niet eens het van dichtbij te volgen want op Twitter wemelt het van de tweets hierover maar dat is ook weer logisch met zo een fenomeen als Q.
Ja, heb ik meegekregen reddit is Cabal zegt men, daar wordt veel gecensureerd.
8chan een rommeltje, maar dat blijft Q gebruiken.
Voat is idd veel ruimer in VvMu, echter daar worden dan ook dingen gezegd, die bijv. op FOK! totaal niet kunnen. Wij hebben hier ook veel ruimte, maar VvMu wordt in NL gewoon vrij duidelijk begrensd. Dus voor een NL'er worden daar op voat dingen gezegd die wel als vrij extreem ervaren kunnen worden, naast het gewone cultuurverschil tussen Amerikanen en NL'ers.
I´m back.
pi_182259891
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:54 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat smoke screen hoeft niet specifiek over JFK Jr. te gaan, maar kan ook over iemand anders gaan die al overleden is/was of in die 'hoek' zit. 1+1 = 2 zeg maar.

Als de doden weer opgestaan zijn zijn er plotseling een heel hoop potentiele Q's. En dan weet de deep state waar ze die moeten zoeken.

Het kan ook zijn dat de deep state juist op een jacht gestuurd wordt naar mensen die al overleden zijn. Zodat ze niet de echte levende Q's kunnen vinden.

Als zij tijd verdoen door te zoeken naar een JFK Jr. die niet bestaat dan blijft de echte Q langer geheim.
Mwaoh, ik denk toch dat dit idd toch een transgressie is die alleen maar leidt naar een vrij zinloze exercitie hoor. Gut feeling.
I´m back.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:07:02 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182259987
quote:
Overigens vaak wordt hierbij opgemerkt dat de Cabal aanhangers zijn van het Satanisme c.q. Luciferisme en in allerlei rituelen aan bijv. kinderoffers doen.
Heb je ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook het geval is? En wie zijn tegenwoordig nog aanhangers van de Cabal dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:08:29 #155
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182260009
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
4chan geloven :') fuck dan ben je echt hersenloos
Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.
2019: The Great Awakening
pi_182260070
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Maar wel hier meeposten haha. Of kom je het alleen zwart maken, anders volg ik iets niet.
Zo begint iedereen bij wie de ogen voor het eerst open gaan.

Je zet een klein stapje en maakt het eerst belachelijk, daarna ontdek je dat de mensen die het geloven misschien toch niet zo gek zijn.

Ik zeg altijd, probeer nieuwe nieuwsgierigen niet gelijk weg te jagen, maar ze de weg te wijzen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:12:06 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182260077
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:08 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik stel kritische vragen adv de OP. Komop laten we wel wezen, 4chan zit vol met trolls dus hoe kan je ooit iets serieus nemen wat daar gepost word?
pi_182260160
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Heb je ook daadwerkelijk bronnen dat dit ook het geval is? En wie zijn tegenwoordig nog aanhangers van de Cabal dan?
Cabal bestaat niet wmb, maar dit is wat men er veelvuldig over mededeelt.
Ze hebben het ook vaak over Demoncratics ipv Democratics.
Onderdeel van de oude complottheorie en dat verklaart dan weer de link met pedofilie.

Voorbeeldje: https://www.wanttoknow.nl(...)urt-en-wie-is-trump/

Maar zo zijn er veel links te vinden: Deep state+Cabal+Satanic

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 01-10-2018 21:23:44 ]
I´m back.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 18:58:05 #159
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182298937
Vandaag om 20:18 onze tijd komt het eerste 'Presidential Alert' op alle mobieltjes in de VS. Er word al maanden over gesproken op de anon boards en deze test-alert zou ook eerder plaatsvinden maar was uitgesteld. Vandaag krijgt iedereen in de VS dus dat bericht van het nieuwe nationale waarschuwingssysteem voor natuurrampen of terroristische aanslagen.

De NOS schrijft er een bericht over en dat er veel weerstand tegen is en ze benoemen een oplossing, je telefoon uitzetten. Ik ben benieuwd of de boodschap zal verschijnen nadat de mobiel weer is ingeschakeld.

Het is dus als een Amber Alert maar die je niet kan uitschakelen. Uiteraard word er volop besproken waar de alert voor ingezet gaat worden, bij calamiteiten bijvoorbeeld. Bijzondere tijden.

Alle Amerikanen krijgen bericht van Trump (NOS)
quote:
THIS IS A TEST of the National Wireless Emergency Alert System. No action is needed.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 20:28:22 #160
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182301226
Ahmaadnyc twitterde op woensdag 03-10-2018 om 20:18:47 I just got a "Presidential Alert". Shutting this phone off now!!! reageer retweet
:{

Test geslaagd. Op Twitter gaat het los, mensen zijn vooral boos dat dit kan. #PresidentialAlert
pi_182327116
TheAVClub twitterde op donderdag 04-10-2018 om 20:24:05 Tupac is alive and living in Malaysia, according to Suge Knight's son https://t.co/pv1mItToSL https://t.co/L0K8jY0uuS reageer retweet
Tupac is alive
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 01:33:47 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182327538
Ja dat is iets wat ik altijd al wel geloofde als ik eerlijk ben
pi_182338280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:28 schreef MangoTree het volgende:
Ahmaadnyc twitterde op woensdag 03-10-2018 om 20:18:47 I just got a "Presidential Alert". Shutting this phone off now!!! reageer retweet
:{

Test geslaagd. Op Twitter gaat het los, mensen zijn vooral boos dat dit kan. #PresidentialAlert
Ah, 3 oktober de test, belangrijk onderdeel in het complot. Heb paar dagen niet gekeken. Dak gaat er af zeker bij onze vrinden de Qanons, nu het ernaar uit ziet dat Kavanaugh bevestigd wordt?
I´m back.
pi_182341969
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deep state = rooms katholieke hierarchie / revolutionairen / jezuieten en aanverwante organisaties (ridders van columbus, ridders van malta, vrijmetselaarsloges, skull & bones, illuminati).
-edit, persoonlijk- Altijd als er conspiracy is dan komt hij met zijn RK en VM antipathie...

Volgens mij zijn de mensen die die complotten aanhangen jaloers op het succes van anderen. Iedere organisatie die met het hoofd boven het zeeniveau uitstijgt is een NWO/Deep State/Cabal gebeuren...

Beetje zoals Nietzsche als zei over het Westers geloof, iedereen die succes heeft deugt niet volgens die Westerse mentaliteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 06-10-2018 14:18:03 ]
pi_182355607
Had hier nog nooit van gehoord. Maar ik begrijp dus dat dit plot zich in de nabije toekomst zou moeten ontrafelen. Dat maakt het wel grappig om even met een schuin oog in de gaten te houden.
pi_182360443
A GREAT DAY FOR THE RULE OF LAW.

CONGRATULATIONS, JUSTICE K!

THERE IS MUCH WORK TO BE DONE.

TODAY, THE REPUBLIC, TOOK BACK CONTROL.

Q+
  zondag 7 oktober 2018 @ 17:37:26 #167
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182374119
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 19:00 schreef Sjemmert het volgende:
Had hier nog nooit van gehoord. Maar ik begrijp dus dat dit plot zich in de nabije toekomst zou moeten ontrafelen. Dat maakt het wel grappig om even met een schuin oog in de gaten te houden.
Meer en meer raken geïnteresseerd door het fenomeen Q, wie of wat hij ook is. Zie de toename in de stats van Voat.co. In de maand augustus zijn de pageviews verdubbeld. Van 500K naar 1.2M. En dan te bedenken hoeveel views er op 8chan en alle webpagina's met maps e.d. zijn.

Al eerder gepost hier maar voor wie zich wil inlezen in het verhaal van Q dan is dit een goede start:
WWG1WGA: The greatest communications event in history (Medium blog, juli)
  maandag 15 oktober 2018 @ 22:51:35 #168
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182540794
Verkiezingsfraude? Interessant om te lezen.
Unrigging the election - nov 8, 2016 to nov 6, 2018
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182915737
Red October came and went and everything stayed the same.

Niet meer gevolgd afgelopen tijd, maar zoals te verwachten viel, er is verder niet veel gebeurd met al die sealed indictments dus... :D.
I´m back.
pi_183498646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
Red October came and went and everything stayed the same.

Niet meer gevolgd afgelopen tijd, maar zoals te verwachten viel, er is verder niet veel gebeurd met al die sealed indictments dus... :D.
Beetje jammer weer ja. Goeie LARP wel.
  maandag 3 december 2018 @ 09:31:30 #171
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_183509282
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Is geen L:ARP, je ziet het nu precies wat er aan het gebeuren is op de achtergrond mbt tot gitmo,clinton foundation, en vergeet niet de retweet van trump met clinton etc achter tralies.
1-1-2019 is het mogelijk dat de militaire tribunals beginnen (waar ook al over gesproken was met kavanaugh )

Waarom denk je dat er 200 miljoen is geinvesteerd in Gitmo als er niets aan de hand is?
En al die sealed endictments ?

Overigens zit er een team (iig meerdere mensen) achter trump zijn tweets aangezien hij al heeft lopen tweeten op momenten dat hij aan het speechen was, en zijn tweets zijn totaal in lijn met Q.

ALs het een larp was geweest dan was diegene al lang opgepakt en gedebunked en tot nog toe is dat niet het geval.
  maandag 3 december 2018 @ 11:49:09 #172
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_183511084
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 18:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Al die drukte om een LARP, moet wel erg goed zijn ja.

BSO SWAT sergeant wore a ‘QAnon’ conspiracy patch while greeting Pence at the airport
pi_183511142
En wie was er bij het Gele hesjes-oproer in Den Haag afgelopen weekend?

En wat was de reactie van Q?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 03-12-2018 12:17:40 ]
I´m back.
  maandag 3 december 2018 @ 12:16:43 #174
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_183511689
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
En wie was er bij het Gele hesjes-oproer in den haag afgelopen weekend?

[ afbeelding ]

En wat was de reactie van Q?

[ afbeelding ]
pi_183511745
quote:
Ja, alleen dankzij de bizarre tweets van die André van Delft heb ik me eigenlijk verdiept in deze geschiedenis, zeg maar. De man is redelijk goed doorgesnoven als het ware, alhoewel niet echt onvriendelijk. En nu is André dus beroemd, want gequote door Q himself. :P.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')