abonnement Unibet Coolblue
pi_182083219
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:59 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik ben dat soort rommel gelukkig zelden tegengekomen, mensen met een laag niveau kom je helaas overal tegen, ook daar dus ja. Gelukkig is het merendeel uitwisseling van informatie over de betrouwbaarheid en uitleg van de drops. Ik blijf het nog steeds volgen.
Dat is dus de reden dat de subreddit gebanned is.
pi_182083240
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:26 schreef Nintex het volgende:
Trump herkent de Q supporters en begroet ze door een 'Q' te maken met zijn handen.
Trump zelf over de 'deep state'

Overigens wist hij toen nog niet hoe het zat met Strzok, Page, Ohr, McGabe, Comey etc., want dit was voor de verkiezingen.

Nu het verhaal van Rod Rosenstein aan het licht is gekomen gaan we richting een eindspel toe.
De Uranium One deal, doel je op?
I´m back.
pi_182083320
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:59 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik ben dat soort rommel gelukkig zelden tegengekomen, mensen met een laag niveau kom je helaas overal tegen, ook daar dus ja.
Maar bij de Q volgers nog wat meer. Als Q een foto plaatst van Kim met water erachter lijkt het alsof de Messias heeft gesproken. Het doet me denken aan bepaalde scenes uit Life of Brian, een verloren schoen doet de wereld schudden.
Het idee alleen al dat Trump, wiens leven in het teken staat van hebzucht, opeens de redder van de mensheid zal zijn is op zijn zachts gezegd bedenkelijk. Ik volg het nu een jaar (voornamelijk via YT) maar de aanhangers van Q zijn niet bepaald de helderste peertjes uit de kroonluchter.

quote:
Gelukkig is het merendeel uitwisseling van informatie over de betrouwbaarheid en uitleg van de drops. Ik blijf het nog steeds volgen.
Ik ook, voornamelijk als een soort van bioloog die een eigenaardige diersoort bekijkt.
pi_182083369
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Uranium One deal, doel je op?
Nee, dat Rod Rosenstein Trump wilde afzetten en voorstelde om afluisterapparatuur te dragen om daar bewijs voor te verzamelen.

Je kunt twee dingen geloven.
A) Trump is dankzij de Russen in het Witte Huis beland en zwaar chantabel en compromised.
B) Trump heeft nooit direct samengewerkt met de Russen om gekozen te worden en het onderzoek is een farce.

Hoe kun je inmiddels 2 jaar na de verkiezing nog in theorie 'A' geloven?
Trump heeft meer gedaan om Putin dwars te zitten in 2 jaar dan Obama in 8 jaar.

In de texts van Strzok en Lisa staat zwart op wit dat ze een 'insurance policy' aan het voorbereiden waren in het geval Trump gekozen zou worden. Er zijn een dozijn bewezen links tussen Clinton, Fusion GPS, Steele, Bruce Ohr, McGabe, Comey, Strzok etc. etc. . 0 tussen Trump en Putin. Allemaal 'hearsay' of wilde speculatiies. Vaak uit een niet heel erg betrouwbare bron.
  zondag 23 september 2018 @ 15:41:44 #30
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182084340
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:41 schreef fliert het volgende:

[..]

Maar bij de Q volgers nog wat meer. Als Q een foto plaatst van Kim met water erachter lijkt het alsof de Messias heeft gesproken. Het doet me denken aan bepaalde scenes uit Life of Brian, een verloren schoen doet de wereld schudden.
Het idee alleen al dat Trump, wiens leven in het teken staat van hebzucht, opeens de redder van de mensheid zal zijn is op zijn zachts gezegd bedenkelijk. Ik volg het nu een jaar (voornamelijk via YT) maar de aanhangers van Q zijn niet bepaald de helderste peertjes uit de kroonluchter.

[..]

Ik ook, voornamelijk als een soort van bioloog die een eigenaardige diersoort bekijkt.
Altijd maar proberen weg te zetten werkt niet meer.
2019: The Great Awakening
pi_182084364
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 15:41 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Altijd maar proberen weg te zetten werkt niet meer.
Dat riep men 10 jaar geleden, dat roept men nu en dat roept men over 30 jaar nog steeds.
  zondag 23 september 2018 @ 15:57:18 #32
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182084621
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2018 15:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat riep men 10 jaar geleden, dat roept men nu en dat roept men over 30 jaar nog steeds.
10 jaar geleden was er geen beweging op het internet zoals nu, groot verschil. Het zijn ook niet alleen Amerikanen die actief deel uitmaken van de community.

Hier is trouwens een interessante blog.
WWG1WGA: The greatest communications event in history (Medium)

quote:
A time like no other in history

Having applied all of my integrity, intellect and insight to researching the matter, my belief is that we are witnessing right now one of the greatest communications events in history. Indeed, it is arguably the singularly greatest. So, what is this event, and why does it deserves this extraordinary description? The answers are to be found in how the (Western) mass media has been trapped by the most exquisitely constructed double bind.

If I am correct (and many share my view), then it portends the imminent collapse of trust in all mass media services and social media platforms. That is because they are implicated in systemic, widespread and longstanding organised crime — that also encompasses much of our political and financial system. If this is unequivocally demonstrated to be so, then the public will unite in disgust at the media’s treacherous betrayal of its journalistic duties.

On the other hand, if I/we are wrong, then the power of social media and propaganda to create and inflate bubbles of insanity — trapping intelligent people of goodwill — greatly exceeds anything we dared to imagine. The information age will be darkened by having divided society, destroying a consensus reality.

That’s one heck of a story too! For our culture shall inevitably further atomise, as our bonds of shared values and mutual understanding break apart. So too may the constitutional boundaries — and consequent rule of law — that help to keep the peace
.
2019: The Great Awakening
pi_182084810
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 15:57 schreef MangoTree het volgende:

[..]

10 jaar geleden was er geen beweging op het internet zoals nu, groot verschil.
Het is allemaal wensdenken. Maar prima joh, als jij gelooft in een soort bijltjesdag ofzo moet je dat vooral doen natuurlijk.
  zondag 23 september 2018 @ 16:24:58 #34
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182085088
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2018 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is allemaal wensdenken. Maar prima joh, als jij gelooft in een soort bijltjesdag ofzo moet je dat vooral doen natuurlijk.
Volgens mij ben ik het aan het onderzoeken ik geef niet echt mijn mening wat wel en niet waar is daarvoor is het ook veel te veel. Heb je moeite met antwoorden zonder persoonlijke aanvallen? Zegt dat iets?
2019: The Great Awakening
  zondag 23 september 2018 @ 16:27:17 #35
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_182085132
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:36 schreef Ryan3 het volgende:

De Uranium One deal, doel je op?
Er is vermoedelijk een lopend onderzoek naar deze deal. In de interactie tussen Chuck Grassley en Jeff Sessions tijdens het verhoor van de procureur-generaal voor de Senate Judiciary Committee van medio oktober vorig jaar wilde Sessions het bestaan van een onderzoek niet bevestigen noch ontkennen.
Eind vorig jaar waren er media berichten die meldden dat de DoJ een review wilde van FBI-bewijs over de deal. bron
En Jeff Sessiosn wilde in het verhoor voor de Senaat geen inhoudelijke uitspraken doen in lopende onderzoeken.
Het begeleidende filmpje uit het verhoor van Jeff Sessions met de voorzitter van de Senate Judiciary Commitee Chuck Grassley.


In het begin van het jaar is bekend geworden dat er een grand jury onder leiding van Corey Hiland in Little Rock Arkansas is ingesteld inzake de Clinton Foundation dat ook verband houdt met de Uranium One deal. bron

En ik heb en tijdje geleden een bericht gemaakt over de aanname dat Uranium One "debunked"zou zijn en waarom ik vind dat de feiten uit deze zaak niet ontkracht zijn.
Die kan je hier vinden, mocht je hiervoor interesse hebben.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_182092036
Het C-woord is gevallen

washingtonpost twitterde op zondag 23-09-2018 om 21:08:59 Lindsey Graham: Appoint special counsel to investigate "bureaucratic coup" against Trump https://t.co/2lxWypftH9 reageer retweet
https://thehill.com/opinion/white-house/407908-donald-trumps-rosenstein-dilemma
pi_182092576
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 16:24 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik het aan het onderzoeken ik geef niet echt mijn mening wat wel en niet waar is daarvoor is het ook veel te veel. Heb je moeite met antwoorden zonder persoonlijke aanvallen? Zegt dat iets?
Je zegt net dat wegzetten niet meer werkt, nu ben je het nog aan het onderzoeken.
  zondag 23 september 2018 @ 22:17:25 #38
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182093038
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2018 21:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zegt net dat wegzetten niet meer werkt, nu ben je het nog aan het onderzoeken.
Je haalt dingen door elkaar, die onnodige sneren en het feit dat ik niet hier ga lopen roepen wat de exacte waarheid is omdat ik het nog (verder) onderzoek. :)
2019: The Great Awakening
  maandag 24 september 2018 @ 04:42:48 #39
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_182096350
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:26 schreef Nintex het volgende:

Nu het verhaal van Rod Rosenstein aan het licht is gekomen gaan we richting een eindspel toe.
Dat artikel komt van The New York Times vandaan, dus enige prudentie om dit als feitelijke weergave aan te nemen is mijn aanbeveling.

Het punt dat ik echter wil maken is dat het hier geen spel betreft. De macht van de CIA, via een GCHQ (en andere FVEY-leden) omleiding ingezet om Amerikaanse burgers af te luisteren op basis van een op leugens gebaseerde door de politieke opponent betaalde opposition research-document.
Het gaat hier over je reinste machtsmisbruik en corruptie waar mensen voor worden aangeklaagd en veroordeeld gaan worden.
Mensen gaan bestraft worden omdat er een samenzwering was om Hillary Clinton vrij te pleiten van de misdrijven die zij beging inzake de e-mailcontroverse (de nationale veiligheid is gecompromitteerd, omdat op haar toiletservertje SAP-inlichtingen stonden), zodat ze presidents-kandidaat kon blijven en de "insurance policy" om Donald Trump te framen en te ruïneren.
Dit plot is het grootste schandaal uit de geschiedenis van de Verenigde Staten.
Absoluut op geen enkele wijze is dit een spel.

Over Rod Rosenstein heb je het imo ook faliekant mis.
Nogmaals het is een artikel van The New York Times. Dit moet eigenlijk meteen een red flag zijn, want als het gaat over de "Russia collusion delusion" heeft zij ook een prominente rol ingenomen in de misleiding van haar lezers en het voeden van het narratief (inclusief het publiceren van gelekt vertrouwelijke overheidsinformatie door Ali "Zoey Barnes" Watkins en haar lover staflid vn de SSCI Wames Wolfe).
Ten tweede ben ik het eens met Ian Prior (ben even de videoclip kwijt), maar waar het op neer komt is dat hij stelt dat het onderzoek zo ver als mogelijk van Andrew McCabe vandaan moest worden gehouden, omdat McCabe uit was op de scalp van Donald Trump en dat daarom de special counsel is ingesteld.
In de press release begeleidend bij de aanstelling van Robert Mueller staat dat de motivatie daarvoor het publiek belang is en juist niet dat er misdrijven zijn gepleegd of dat vervolging gerechtvaardigd is.



bron

Ik vind wel dat Rod Rosenstein zichzelf had moeten verschonen, omdat in het "obstruction"-gedeelte van het onderzoek Rosenstein zelf een prominente rol heeft gespeeld door de aanbeveling voor het ontslag van James Comey en zijn bijdrage in de ontslagbrief.
Daarnaast heeft Rosenstein een van de vier vervolg-FISA ondertekend, dus ook op dit punt is hij een belangrijke getuige die tegelijkertijd supervisor is van het hele onderzoek.

Ik ben het overigens op een punt wel met jou eens en dat is als je op dit moment nog steeds het "Russia collusion delusion" gelooft en meent dat Donald Trump Vladimir Putin's puppet is je imo professionele hulp moet zoeken, maar dit terzijde.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 24-09-2018 04:51:17 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_182096757
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee, dat Rod Rosenstein Trump wilde afzetten en voorstelde om afluisterapparatuur te dragen om daar bewijs voor te verzamelen.

Je kunt twee dingen geloven.
A) Trump is dankzij de Russen in het Witte Huis beland en zwaar chantabel en compromised.
B) Trump heeft nooit direct samengewerkt met de Russen om gekozen te worden en het onderzoek is een farce.

Hoe kun je inmiddels 2 jaar na de verkiezing nog in theorie 'A' geloven?
Trump heeft meer gedaan om Putin dwars te zitten in 2 jaar dan Obama in 8 jaar.

In de texts van Strzok en Lisa staat zwart op wit dat ze een 'insurance policy' aan het voorbereiden waren in het geval Trump gekozen zou worden. Er zijn een dozijn bewezen links tussen Clinton, Fusion GPS, Steele, Bruce Ohr, McGabe, Comey, Strzok etc. etc. . 0 tussen Trump en Putin. Allemaal 'hearsay' of wilde speculatiies. Vaak uit een niet heel erg betrouwbare bron.
Ik moet het eerste overtuigende bewijs ook nog zien.
  maandag 24 september 2018 @ 09:30:58 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182098190
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is BNW en niet Wetenschap. Hier worden dit soort dingen besproken en sites geplaatst waar dit soort dingen onderzocht worden. Dus er komt weleens iets langs wat je dubieus kunt vinden, maar dit is geen nieuws subforum.
Begrijp ik. Het was dan ook een reactie op iemand die het als waarheid ziet, omdat hij zelf op onderzoek uitgaat. Artikelen lezen van gelijkgestemden is niet echt onderzoeken. Hoe zou hij nu de Amerikaanse politiek vanaf zijn zolderkamer kunnen onderzoeken? ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182098477
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 09:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Begrijp ik. Het was dan ook een reactie op iemand die het als waarheid ziet, omdat hij zelf op onderzoek uitgaat. Artikelen lezen van gelijkgestemden is niet echt onderzoeken. Hoe zou hij nu de Amerikaanse politiek vanaf zijn zolderkamer kunnen onderzoeken? ;)
Dat is toch vrij goed te doen. je kan gewoon gov zaken opzoeken.
Verder gewoon veel vergelijken van nieuwsberichten en veel nuchter nadenken.
pi_182098568
Update 1:

Hier is een draadje net geopend op voat.co van iemand die er ook net instapt en zich afvraagt of er een 'Idiots Guide to Q' bestaat. Daar komen antwoorden op en die zijn wel aardig als beetje een inleiding. Op YT moet je kennelijk iemand volgen die 'prayingmedic' heet en die wel filmpjes plaatst met wat meer uitleg. https://voat.co/v/QRV/2740386

In deze link een interessant antwoord (doe ik even tussen spoilers zodat het de opmaak van deze post niet aantast):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik me gisteravond nog even verdiept in de JFK jr. zaak. Die is echter al weer debunked. Of althans men had een kandidaat gevonden in het publiek tijdens een rally van Trump, die men aanzag voor JFK jr. in vermomming. Dat was hem toch niet echt.

1) Q drop 1082 kwam met een verwijzing naar JFK jr. in april:



2) Vervolgens schijnt een zekere Liz Crokin, die een roddeljournaliste was, er ook over geschreven te hebben.

3) Daarna werd deze foto vaak gepost, om aan te geven dat JFK jr en DJT goede vrienden waren:



4) Daarna werden er personen gezien bij een Trump rally, die men aanzag voor JFK jr., zijn omgekomen vrouw Carolyn en zelfs de schoonzuster Lauren.



5) Vervolgens ging men daarop rechercheren en kwam men er achter dat deze persoon, waarvan men dacht dat het JFK jr. in vermomming was, iemand was die zich Vincent Fusco noemde. En 'Vincent' betekent overwinnen in het latijn en 'Fusco' betekent donker in het latijn, dus men was al helemaal om dat dit JFK jr. in vermomming was, want de duisternis overwinnen. Ze wisten zelfs wanneer JFK jr. zich zou laten zien aan het publiek: op de militaire parade die gehouden zou worden op 11-11-18. Inmiddels is die parade gecanceld.

6) En toen ze nog een plaatje tegenkwamen waarbij Vincent Fusco met zijn handen over elkaar poseerde voor een foto, zoals JFK jr. ook op een foto stond, toen was men helemaal om.



7) Ook Carolyn Besette Kennedy stond erbij tijdens die rally, imo lijkt die meer trouwens op Carolyn dan die Vincent op JFK jr lijkt, maar dat terzijde, want zij is verder niet onderzocht:



8) Maar dat waren natuurlijk maar flauwe argumenten. Bovendien die Vince Fusco die stond met een filmpje gewoon op het internet. Hij had namelijk een tweedehands busje gekocht en die een beetje versierd als Trump busje en daar is door een locale nieuwszender een filmpje van gemaakt:


9) En ja om in deze man JFK jr. te zien was toch uiteindelijk een beetje te veel van het goede.

10) In dit filmpje wordt het nog even samengevat:


Overigens zijn er 17 Q drops met verwijzingen naar JFK. Binnen het universum van Q en volgers wordt aangehaakt op het verhaal dat door regisseur Oliver Stone in zijn inleiding van de film JFK wordt uitgelegd. Eisenhower die tijdens zijn laatste toespraak waarschuwt voor het militair-industrieel complex en JFK die waarschuwt in een toespraak, vlak voordat-ie wordt vermoord, voor geheime genootschappen met geheime agenda's. JFK ging de strijd aan met de Cabal dus, en is door de Cabal vermoord. Reagan vervolgens streed ook tegen die Cabal en op hem werd ook een aanslag gepleegd in 1981, die hij overleefde. JFK, Reagan en DJT zijn dus de goede presidenten in dit universum.

JFK jr. stond op het punt zich kandidaat te stellen voor het senatorschap van de staat New York in 2000 (wat volgens mij niet waar is) echter Hillary Clinton wilde die zetel hebben om vervolgens in 2008 president te worden. De Cabal wist dat JFK jr, de zoon van die lastige vader die ze hebben laten vermoorden, die verkiezingen zou gaan winnen en dus hebben ze hem ook geprobeerd te vermoorden. JFK jr. doorzag dit, heeft zijn dood gefaked en heeft de afgelopen 19 jaar mbv zijn 'maatje' DJT ondergedoken gezeten om op het juiste moment tijdens dus het presidentschap van DJT weer naar buiten te komen om de eindstrijd aan te gaan met de Cabal. Sommige noemen dit dus tegenwoordig: The Greatest Story Ever Told.
(Overigens is dat ook weer de titel van een lange historisch-revisionistische docu over dhr. A. Hitler, maar dat zal wel toeval zijn. Zal ook wel naar en evangelie verwijzen, schat ik in).

Overigens deze mensen strijden tegen de Cabal dus en dat verwijst naar Kabbala https://nl.wikipedia.org/wiki/Kabbala Deze kabbalisten gebruikten de numerologie om zichtbaar te maken wat de bedoelingen zijn van god. Q volgers gebruiken derhalve ook de numerologie om allerlei zaken te belichten. Vaak zie je dus dat allerlei rekensommetjes worden gebruikt als argumentatie voor een stelling. Zo is 17 dus een getal dat vaak terugkeert, want Q is de 17de letter van het alfabet. Er zijn ook trouwens 'R drops' aanwezig. Iemand die zich R noemt verspreidt ook berichten over de strijd van de Cabal, Dit is de reden waarom het cijfer 18 ook steeds vaker terugkeert, immers R is de 18de letter van het alfabet. Over R later meer.

Hierin zit de joodse c.q. antisemitische link natuurlijk ook. Want die lui van de Cabal zijn ook vaak bankiers en die zijn weer vaak joods of van joodse afkomst. Overigens ook Soros, ook van joodse afkomst, wordt vaak gezien als de grote boeman, hetgeen ook momenteel in bijv. Hongarije gebeurt en ook hier in NL bij bepaalde mensen. Uiteraard loopt eea naadloos over in de aloude klassieke Grote samenzweringstheorie, ontstaan na de Franse Revolutie, waarin joden verantwoordelijk gehouden worden voor de Franse Revolutie. De kern van dit verhaal is dus, zoals ik in OP al schreef: niets nieuws onder de zon.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 24-09-2018 11:26:55 ]
I´m back.
  maandag 24 september 2018 @ 10:09:24 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182098655
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat is toch vrij goed te doen. je kan gewoon gov zaken opzoeken.
Verder gewoon veel vergelijken van nieuwsberichten en veel nuchter nadenken.
ik zie hier weinig bronnen direct van de overheid langskomen. 'Veel nuchter nadenken' ... dit is bijzonder ironisch als een Qvolger dat zegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182098793
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ik zie hier weinig bronnen direct van de overheid langskomen. 'Veel nuchter nadenken' ... dit is bijzonder ironisch als een Qvolger dat zegt.
Nogmaals, dit is BNW, dus hier is ruimte voor allerlei artikelen en allerlei bronnen. En dat van die zolderkamer kennen we nu wel. We zitten hier allemaal op internet van alles op te zoeken. Sherlock Holmes is verleden tijd.
pi_182098905
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 05:35 schreef ContraCourant het volgende:

[..]

Ik moet het eerste overtuigende bewijs ook nog zien.
Wat is overtuigend bewijs voor jou?
Ik ben normaal erg sceptisch maar ik ben 100 procent overtuigd dat de link van Q en Trump er gewoon is.
Er zijn zoveel toevalligheden dat het gewoon onmogelijk is om op een andere conclusie te komen.
Je kan 1 keer wat toeval hebben, maar als je meer dan 100 keer toeval hebt dan is het wel erg gortig.

https://www.qproofs.com/

Daar komt nog bij dat alles zo extreem goed in elkaar zit dat zelfs de hashcode van q (die heel vaak veranderd) naar een boek over JFK doet leiden.

Om nog maar te zwijgen van de intel die er gegeven wordt , wat gewoon duidelijk maakt dat er een organisatie achter moet zitten , want 1 of 2 personen kunnen dit nooit in elkaar zetten.

Verder komen veel zaken gewoon uit, maar heb je wat geduld nodig (wat ik dus niet heb) en natuurlijk ook disinfo want dat is gewoon logisch anders weet de tegenstander precies wat ze moeten doen.

Q iis geen enkele keer debunked en juist dat de MSM en sommige mensen zo zn best doen om te debunken.

Verder zie je dat Trump al jaren tegen de pedos en child trafficking is (zie zn twitters van vroeger)
En nu onder Trump zie je dat er ook veel meer gedaan wordt en dus meer arrestaties zijn (nu al meer dan in heel de Obama periode)

Je hebt het ontslag en resignations van opvallend veel hoog geplaatste mensen:
https://www.resignation.info/list

Je hebt dan nog de endictments die schijnbaar heel hoog in aantal zijn en waar men nogal wat van verwacht (ik denk veel ms13 zaken maar kan ook natuurlijk kleine zaken zijn, want endictments kan vrij veel bevatten)

Je hebt dan nog de vrij duidelijke code die Trump zelf in zn twitter berichten verstuurt , en als je let op de hoofdletter en soms opvallende zaken , kun je een beetje begrijpen wat hij bedoeld.

Maar om zoiets als Q te geloven moet je eigenlijk je er goed in verdiepen en over vrij lange tijd alles goed in de gaten houden.
Mij viel meteen op door wat voor info het ging en volgde al vanaf begin november en begon eigenlijk pas te geloven rond april.

Maar wat imo het belangrijkste is , dat is dat Q in feite er niet toe doet en dat alles gevonden wordt door research door mensen op de boards e.d.
Ja er is ook een heleboel onzin die naar boven komt, maar ook veel goede info zoals voornamelijk geld sporen e.d.

Vraag jezelf een af hoe het komt dat men zo extreem anti trump is in de media , terwijl het in dat land feitelijk heel goed gaat qua economie en arbeid.

Deep state zou niet bestaan , maar is in feite al gewoon bewezen door het artikel van een tijdje terug ik geloof in de wapo en zo zijn er natuurlijk het gedrag en berichten en bewijzen van FBI DOJ e,d,
En mensen die het zelf toegeven dat er daadwerkelijk een beweging is in the gov die moedwillig de zaken tegenwerken.

Er is nog zoveel meer, maar in feite is dat gewoon aan de mensen zelf om het op te zoeken en te checken (dus niet snopes of iets dergelijks lol(
pi_182099016
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ik zie hier weinig bronnen direct van de overheid langskomen. 'Veel nuchter nadenken' ... dit is bijzonder ironisch als een Qvolger dat zegt.
Dan gebruik je pacer, dan kan je de info opzoeken over bv de endictments, alleen kost dat wat centjes.
Nuchter nadenken is meer als van:
I HRC een crimineel?

Er zijn ontzettend veel mensen die banden hebben met de Clintons die:
Of te maken hebben met pedo/child trafficking.
Of mensen die zogenaamd zelfmoord plegen of dood gaan

Dan is er nog zoiets als dat ze bewijslast mocht vernietigen en liegen onder ede.

Is dan het niet vrij nuchter om te veronderstellen dat de Clintons gewoon crimineel zijn? en wie weet wat nog erger
  maandag 24 september 2018 @ 10:41:19 #48
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_182099032
Wat is eigenlijk de "dreiging" van "Q", de argumenten tegen de groep mensen die dit fenomeen volgen en waarom en wat precies moet er hieromtrent "debunked" worden?
Er wordt in elk geval veel moeite in de media en door de diverse pundits en commentatoren gedaan om het "Q"-fenomeen weg te zetten als supernegatief en schadelijk.
Maar wat precies zijn de zaken die hieraan zo vreselijk zijn?
Is het enkel negatief of zitten er ook positieve kanten aan?

TS of iemand anders?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_182099202
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2018 10:41 schreef dellipder het volgende:
Wat is eigenlijk de "dreiging" van "Q", de argumenten tegen de groep mensen die dit fenomeen volgen en waarom en wat precies moet er hieromtrent "debunked" worden?
Er wordt in elk geval veel moeite in de media en door de diverse pundits en commentatoren gedaan om het "Q"-fenomeen weg te zetten als supernegatief en schadelijk.
Maar wat precies zijn de zaken die hieraan zo vreselijk zijn?
Is het enkel negatief of zitten er ook positieve kanten aan?

TS of iemand anders?
Dat Vincent Fusco een vermomde JFK jr zou zijn is (lijkt me) debunked. Althans niemand die dit meer als een geloofwaardige propositie ziet. Neemt niet weg dat het idee dat JFK jr nog leeft en medestrijder van DJT is tegen de Cabal nog steeds een centraal uitgangspunt van dit verhaal blijft. JFK jr lijkt een beetje de Jezus Christus te zijn in deze mythologie, die straks terug op aarde keert en de Goeden van de Kwaden gaat scheiden, vandaar ook die duizenden sealed indictments. Inmiddels zag ik dat iemand het alweer had over 55K sealed indictments trouwens, dat aantal neemt alleen maar toe.
Verder, zoals ik al eerder aangaf en in post #43 ook weer uitleg, is het centrale idee, de kern, van dit verhaal oude wijn in nieuwe zakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 24-09-2018 10:58:03 ]
I´m back.
pi_182099231
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2018 10:03 schreef Ryan3 het volgende:
Update 1:

Hier is een draadje net geopend op voat.co van iemand die er ook net instapt en zich afvraagt of er een 'Idiots Guide to Q' bestaat. Daar komen antwoorden op en die zijn wel aardig als beetje een inleiding. Op YT moet je kennelijk iemand volgen die 'prayingmedic' heet en die wel filmpjes plaatst met wat meer uitleg. https://voat.co/v/QRV/2740386

Overigens heb ik me gisteravond nog even verdiept in de JFK jr. zaak. Die is echter al weer debunked. Of althans men had een kandidaat gevonden in het publiek tijdens een rally van Trump, die men aanzag voor JFK jr. in vermomming. Dat was hem toch niet echt.

1) Q drop 1082 kwam met een verwijzing naar JFK jr. in april:

[ afbeelding ]

2) Vervolgens schijnt een zekere Liz Crokin, die een roddeljournaliste was, er ook over geschreven te hebben.

3) Daarna werd deze foto vaak gepost, om aan te geven dat JFK jr en DJT goede vrienden waren:

[ afbeelding ]

4) Daarna werden er personen gezien bij een Trump rally, die men aanzag voor JFK jr., zijn omgekomen vrouw Carolyn en zelfs de schoonzuster Lauren.

[ afbeelding ]

5) Vervolgens ging men daarop rechercheren en kwam men er achter dat deze persoon, waarvan men dacht dat het JFK jr. in vermomming was, iemand was die zich Vincent Fusco noemde. En 'Vincent' betekent overwinnen in het latijn en 'Fusco' betekent donker in het latijn, dus men was al helemaal om dat dit JFK jr. in vermomming was, want de duisternis overwinnen. Ze wisten zelfs wanneer JFK jr. zich zou laten zien aan het publiek: op de militaire parade die gehouden zou worden op 11-11-18. Inmiddels is die parade gecanceld.

6) En toen ze nog een plaatje tegenkwamen waarbij Vincent Fusco met zijn handen over elkaar poseerde voor een foto, zoals JFK jr. ook op een foto stond, toen was men helemaal om.

[ afbeelding ]

7) Ook Carolyn Besette Kennedy stond erbij tijdens die rally, imo lijkt die meer trouwens op Carolyn dan die Vincent op JFK jr lijkt, maar dat terzijde, want zij is verder niet onderzocht:

[ afbeelding ]

8) Maar dat waren natuurlijk maar flauwe argumenten. Bovendien die Vince Fusco die stond met een filmpje gewoon op het internet. Hij had namelijk een tweedehands busje gekocht en die een beetje versierd als Trump busje en daar is door een locale nieuwszender een filmpje van gemaakt:


9) En ja om in deze man JFK jr. te zien was toch uiteindelijk een beetje te veel van het goede.

10) In dit filmpje wordt het nog even samengevat:


Overigens zijn er 17 Q drops met verwijzingen naar JFK. Binnen het universum van Q en volgers wordt aangehaakt op het verhaal dat door regisseur Oliver Stone in zijn inleiding van de film JFK wordt uitgelegd. Eisenhower die tijdens zijn laatste toespraak waarschuwt voor het militair-industrieel complex en JFK die waarschuwt in een toespraak, vlak voordat-ie wordt vermoord, voor geheime genootschappen met geheime agenda's. JFK ging de strijd aan met de Cabal dus, en is door de Cabal vermoord. Reagan vervolgens streed ook tegen die Cabal en op hem werd ook een aanslag gepleegd in 1981, die hij overleefde. JFK, Reagan en DJT zijn dus de goede presidenten in dit universum.

JFK jr. stond op het punt zich kandidaat te stellen voor het senatorschap van de staat New York in 2000 (wat volgens mij niet waar is) echter Hillary Clinton wilde die zetel hebben om vervolgens in 2008 president te worden. De Cabal wist dat JFK jr, de zoon van die lastige vader die ze hebben laten vermoorden, die verkiezingen zou gaan winnen en dus hebben ze hem ook geprobeerd te vermoorden. JFK jr. doorzag dit, heeft zijn dood gefaked en heeft de afgelopen 19 jaar mbv zijn 'maatje' DJT ondergedoken gezeten om op het juiste moment tijdens dus het presidentschap van DJT weer naar buiten te komen om de eindstrijd aan te gaan met de Cabal. Sommige noemen dit dus tegenwoordig: The Greatest Story Ever Told.
(Overigens is dat ook weer de titel van een lange historisch-revisionistische docu over dhr. A. Hitler, maar dat zal wel toeval zijn).

Overigens deze mensen strijden tegen de Cabal dus en dat verwijst naar Kabbala https://nl.wikipedia.org/wiki/Kabbala Deze kabbalisten gebruikten de numerologie om zichtbaar te maken wat de bedoelingen zijn van god. Q volgers gebruiken derhalve ook de numerologie om allerlei zaken te belichten. Vaak zie je dus dat allerlei rekensommetjes worden gebruikt als argumentatie voor een stelling. Zo is 17 dus een getal dat vaak terugkeert, want Q is de 17de letter van het alfabet. Er zijn ook trouwens 'R drops' aanwezig. Iemand die zich R noemt verspreid ook berichten over de strijd van de Cabal, Dit is de reden waarom het cijfer 18 ook steeds vaker terugkeert, immers R is de 18de letter van het alfabet. Over R later meer.

Hierin zit de joodse c.q. antisemitische link natuurlijk ook. Want die lui van de Cabal zijn ook vaak bankiers en die zijn weer vaak joods of van joodse afkomst. Overigens ook Soros, ook van joodse afkomst, wordt vaak gezien als de grote boeman, hetgeen ook momenteel in bijv. Hongarije gebeurt en ook hier in NL bij bepaalde mensen. Uiteraard loopt eea naadloos over in de aloude klassieke Grote samenzweringstheorie, ontstaan na de Franse Revolutie, waarin joden verantwoordelijk gehouden worden voor de Franse Revolutie. De kern van dit verhaal is dus, zoals ik in OP al schreef: niets nieuws onder de zon.
Het probleem met zon zogenaamd debunk filmpje is dat het makkelijk is om te maken , maar in feite zelden tot nooit iets debunked.
Het laat mensen zijn die proberen wat onderzoek uit te voeren en al te snel conclusies trekken.
In feite exact hetzelfde als wat het debunk filmpje doet.

Ik ben geen gelover in JFK JR gedeelte maar het is wel interessant om te zien.
Em er zijn wat vreemde zaken met zn overlijden dat het wel een mooie theorie is.
De feiten die er wel zijn die ik tot nog toe had gechecked was dat zn vliegtuigje weer vliegt en dat die geregeld land waar ook de marine one land (wat op zich dan wel vreemd is)

In feite is het Q plan zo goed in elkaar gezet met zoveel diepte dat het wel in profiel zou passen van iemand die 19 jaar ondergedoken is of in witness protection is geweest.

Ondanks dat ik nog steeds niet in die bull geloof zijn er voor mij wel maar 2 opties mbt zijn dood.
Of het was een hit job door de Clintons of het was in scene gezet, en ik ga nog steeds uit van het eerste.

Maar het filmpje is meer dat men aan het kijken is wie dan JFK JR zou zijn als hij vermomd was,
Moet zeggen dat ik hem niet zo vind lijken , maar idd wel dat vrouwtje heeft een hele mooie gelijkenis en dat had ik liever onderzocht gezien.

En in feite het belangrijkst aan alles is dat JFK JR niets met Q te maken heeft, maar komt van R posts.

Ondanks dat het niets met Q te maken heeft als bron,vond men het wel interessant genoeg om erbij te trekken al is dat maar een hele kleine groep.

En ja daar zitten wat figuren bij:)

Maar dit kan je nooit onde Q debunk zetten aangezien Q zelf heeft gezegd dat er alleen Q is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')