Sisu, maak het in ieder geval bespreekbaar. Ik weet wel dat in mijn ZH er absoluut geen ruimte was voor meer mensen dan de man. Met veel moeite dus een geboortefotograaf erbij kunnen krijgen, die het ZH zelf had aangedragen.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:50 schreef Sisu het volgende:
Oh wow. Wat een schitterende foto!
Ik kan me voorstellen dat het je helpt.
Mag ik ook nog iets praktisch vragen? Hoe zit dat met gasten meenemen in de ok? Je partner was erbij en dan ook de fotograaf?
Ik zou dit keer ook graag een fotograaf willen, maar óók Mn man en moeder. Kan niet kiezen tussen hen. Zeker niet nu mijn moeder weer een knobbeltje gebonden heeft in haar borst. Dan wil je echt elk positieve gebeurtenis aangrijpen om samen naar toe te leven. Alles om maar niet aan die *%# ziekte te denken of de gevolgen daarvan.
Geeft me ook veel stress. Heb er vaak spanning van in Mn buik.
Helsinki, rustig proberen te blijven. Hoe is je kraamverzorgende?
Ohhh wat fijn!quote:Op donderdag 27 september 2018 17:41 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan helemaal niet nubben, maar foto's zijn altijd welkom!
Mijn beste vriendinnetje had vandaag (na drie miskramen, 2 ivf-pogingen met pgd en een verlaagde amh-waarde) een goede 20-wekenecho en dat is zo bijzonder! Na al hun jaren proberen en ons gedoe met m'n schildklier zijn we samen zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 20:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Sorry rebubbled, ik kan geen nubs lezen![]()
22 weken vandaagEn ik voelde net de babyschopjes weer eventjes van buitenaf
Net ook m’n verlof afgesproken op het werk, laatste dag voor kerst is m’n laatste dag en ik tel de dagen intussen af
![]()
Ik blijf het bijzonder vinden hoe snel het nu ineens gaat en hoe weinig ik ook nog met de zwangerschap bezig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |