Dat is toch hopeloos verouderd inmiddels?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Exorcist in de bios
Dat ik daar blij van word. Net een of andere onweersstorm gehad met tig flitsen per minuut. Herfst
Blijft fantastischquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch hopeloos verouderd inmiddels?.
Ik vind horror saai en/of smerig. Nooit eng.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
Exorcist vind ik niet leuk. Sowieso horror niet.
Ik eigenlijk nooit. Maar wil nu dus wel even van die neptakken in m'n nieuwe vloervaas zetten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:19 schreef Myraela het volgende:
Passen jullie echt dingen in jullie huis aan op de seizoenen?Ik vind dat altijd wel tof bij andere mensen, maar zou zelf echt geen idee hebben wat ik neer zou moeten zetten.
Ik vind t vooral smerig. Dus kijk t niet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind horror saai en/of smerig. Nooit eng.
Ik doe de laatste jaren alleen een poging om een kerstboom neer te zetten. Schaap heeft m vorig jaar vermoord..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:19 schreef Myraela het volgende:
Passen jullie echt dingen in jullie huis aan op de seizoenen?Ik vind dat altijd wel tof bij andere mensen, maar zou zelf echt geen idee hebben wat ik neer zou moeten zetten.
Smerigheid hoeft voor mij ook niet zo. Zoals Hostel ofzo. Ik hou meer van de spanning.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t vooral smerig. Dus kijk t niet.
Ik heb geen plek meer. Had vorig jaar maar wat lampjes in m'n grootste plant gehangen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe de laatste jaren alleen een poging om een kerstboom neer te zetten. Schaap heeft m vorig jaar vermoord..
Dan kijk ik liever thrillers denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smerigheid hoeft voor mij ook niet zo. Zoals Hostel ofzo. Ik hou meer van de spanning.
Ik heb plek zat, enorme woonkamer..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen plek meer. Had vorig jaar maar wat lampjes in m'n grootste plant gehangen.
Ja bepaalde dingen welquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:19 schreef Myraela het volgende:
Varken bij mij in oktober 2016. Doordat m'n ex perse een plant neer wilde zetten en blijkbaar tegen me had gelogen over dat het geen giftige plant voor katten was.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Schaap is vorig jaar met kerst doodgegaan
Aah wat zielig! Wat een nare manier om te gaanquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken bij mij in oktober 2016. Doordat m'n ex perse een plant neer wilde zetten en blijkbaar tegen me had gelogen over dat het geen giftige plant voor katten was.
Planten horen ook niet in huis. Laat ze lekker buiten blijven.
Maar wat is er met jouw schaap gebeurd?
Okquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:30 schreef HeatWave het volgende:
Dieren.
Als je er geen DOOM op kan spelen hoef ik het niet.
So. Fluffy. I. Wanna. Die.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aah wat zielig! Wat een nare manier om te gaan
Mijn Schaap was aardig op leeftijd en had een tumor in de buik
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aah wat zielig! Wat een nare manier om te gaan
Mijn Schaap was aardig op leeftijd en had een tumor in de buik
[ afbeelding ]
Ja, dat geldt niet voor andere mensen natuurlijk mutsquote:
Je kan op mij ook geen Doom spelen. Dus je hoeft mij ook niet. Duidelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:30 schreef HeatWave het volgende:
Dieren.
Als je er geen DOOM op kan spelen hoef ik het niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan op mij ook geen Doom spelen. Dus je hoeft mij ook niet. Duidelijk.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat geldt niet voor andere mensen natuurlijk muts.
Ik vind ze prima leuk, maar net als met kinderen, van een ander, tijdelijk. Ik wil er niet voor hoeven zorgen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zou niet samen kunnen zijn met iemand die dieren niet leuk vindt.
Ik kan me daar gewoon echt niks bij voorstellen.
Ja daar kan ik niks meequote:Op vrijdag 21 september 2018 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind ze prima leuk, maar net als met kinderen, van een ander, tijdelijk. Ik wil er niet voor hoeven zorgen.
Nee, maar dat hoeft ook niet lijkt mequote:
Meestal komt dat vanzelf ook wel.quote:
Nee dat hoeft idd niet. Het was gewoon een algemene opmerking.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook niet lijkt me.
Ik heb 3,5 jaar samengewoond incl 2 honden, 10 ratten en een zooi hagedissen etc, ik ben er wel even klaar meequote:Op vrijdag 21 september 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal komt dat vanzelf ook wel.
Mijn vriend is honden mens maar vind mijn kat nu wel lief. En ik zijn hond ook. Zou zelf alleen nooit een hond gekozen hebben.
Te laat. Alweer.quote:
GCJoel is niet meer singlequote:Op vrijdag 21 september 2018 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal komt dat vanzelf ook wel.
Mijn vriend is honden mens maar vind mijn kat nu wel lief. En ik zijn hond ook. Zou zelf alleen nooit een hond gekozen hebben.
Wie zegt dat ik jou uberhaupt wil?quote:
Je kan het ook overdrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 3,5 jaar samengewoond incl 2 honden, 10 ratten en een zooi hagedissen etc, ik ben er wel even klaar mee.
Ja, ik was een klein beetje te toelatend bij drquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven natuurlijk
Oh, die hadden wel ook, een koningspython ofzo, klinkt leuk, doet de hele dag nietsquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een leuke man die zelf ook huisdieren heeft. Slangen of zo.
Wie wil mij niet?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou uberhaupt wil?.
Duh. Wat moet een slang doen dan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, die hadden wel ook, een koningspython ofzo, klinkt leuk, doet de hele dag niets.
eeeehmmmm, slangendingen, weet ik het, ik vond het doodsaaiquote:
Gewoon katten of ratten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
Leugensch.quote:
Ging die niet bewegen toen zij op je fluit speelde?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmmm, slangendingen, weet ik het, ik vond het doodsaai.
Slangendingen zijn eten, opwarmen en slapen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmmm, slangendingen, weet ik het, ik vond het doodsaai.
Jij telt niet.quote:
Ik wil geen mensen die ik alleen ken van wat forumpostsquote:
Oh geen idee, dan ga ik niet naar een slang kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging die niet bewegen toen zij op je fluit speelde?
Nee, ik vind katten dan weer een afknapperquote:
Doodsaai dusquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slangendingen zijn eten, opwarmen en slapen.
Het was een python, geen cobraquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging die niet bewegen toen zij op je fluit speelde?
Shht. Het zijn niet wat forumposts. Het zijn er veel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen die ik alleen ken van wat forumposts.
Dan nogquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shht. Het zijn niet wat forumposts. Het zijn er veel.
Als je een van de twee moet aaien, kies de python.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, geen idee joh. Geen verstand van
Leugenschquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik hosselde vroeger nog wel eens wat via FOK! maar dan op meets, nooit online.
Ik denk dat ik dat nooit zo overwegenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een van de twee moet aaien, kies de python.
Ratten zijn geweldig. Igor en Lurch waren echt net kleine hondjes.. Waarbij Igor een autist was en alleen bij mij wilde zijn, verkende Lurch de wereld en beet mijn vriendin in haar tepel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik vind katten dan weer een afknapper.
Ratten vind ik wel awesome.
Ik ben volgens mij nooit naar een meet geweest. Te veel autisten op een hoopje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik hosselde vroeger nog wel eens wat via FOK! maar dan op meets, nooit online.
Ik vind t altijd zo jammer dat ze niet zo oud wordenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ratten zijn geweldig. Igor en Lurch waren echt net kleine hondjes.. Waarbij Igor een autist was en alleen bij mij wilde zijn, verkende Lurch de wereld en beet mijn vriendin in haar tepel.
Zegt de autist die niet naar meets durft te komenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nooit naar een meet geweest. Te veel autisten op een hoopje.
Wat voor topic? Waarover? Waarom vraagt hij dat niet zelf?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Mag ik even inbreken, ik heb een vraag voor Samz.
Wanneer Somberling een eigen topic aanmaakt ipv tekenen voor therapie. In welk subforum zou deze dan moeten worden geplaatst?
Dankjewel
Je zou ook een DM kunnen sturen. Of een TR kunnen maken in het desbetreffende topic. Geen dank.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Mag ik even inbreken, ik heb een vraag voor Samz.
Wanneer Somberling een eigen topic aanmaakt ipv tekenen voor therapie. In welk subforum zou deze dan moeten worden geplaatst?
Dankjewel
Goede samenvatting, ik durf ook nooit.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nooit naar een meet geweest. Te veel autisten op een hoopje.
3.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t altijd zo jammer dat ze niet zo oud worden.
Het trok me nooit. Ik deed vooral gewoon mini-meets.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de autist die niet naar meets durft te komen.
Gewoon een topic over zijn gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor topic? Waarover? Waarom vraagt hij dat niet zelf?
Ik bijt niet. Ben best een aardig persoon.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede samenvatting, ik durf ook nooit.
Dat zijn toch best lompe beesten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3.
Maar wilde eigenlijk een kruising tamme rat/muskusrat. Die schijnen het een stuk langer te doen.
Durf jou niet te meeten, te groot jij.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bijt niet. Ben best een aardig persoon.
Er zijn tegenwoordig geen andere meerquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het trok me nooit. Ik deed vooral gewoon mini-meets.
Ze schijnen te bijten. Misschien is het wel besmettelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede samenvatting, ik durf ook nooit.
Dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3.
Maar wilde eigenlijk een kruising tamme rat/muskusrat. Die schijnen het een stuk langer te doen.
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn toch best lompe beesten?
Waarom vraagt hij t niet zelf?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gewoon een topic over zijn gemoedstoestand.
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Durf jou niet te meeten, te groot jij.
Fok is dan ook aan het afsterven..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig geen andere meer.
Mini-meets zijn ok. En de Lowlands meet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het trok me nooit. Ik deed vooral gewoon mini-meets.
Het is niet beredruk meer idd helaas.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fok is dan ook aan het afsterven..
Soms denk ik wel eens, had ik maar geen huisdieren. Maar het is ook wel erg leukquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me echt doodsaai zonder huisdieren
Ja logisch wel, hoe verklaar je dit clustertje autisten anders. Met allemaal die inteelt hier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze schijnen te bijten. Misschien is het wel besmettelijk.
Iedereen wel denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens, had ik maar geen huisdieren. Maar het is ook wel erg leuk.
Drinken kun je ook trainenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net bij een borrel geweest maar verstandig dat ik weer richting huis ben. Sporten; weinig eten; alcohol.
Kan het zo ook even niet vinden.. Kon die toen kopen via een rattery.quote:
Haha wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfde met kinderen gok ik.
Dit was de enige verklaring waar ik op kwam..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja logisch wel, hoe verklaar je dit clustertje autisten anders. Met allemaal die inteelt hier.
Dan zou het meer andersom zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfde met kinderen gok ik.
Ja of seksueel overdraagbaar. Inteeltbende dit dat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja logisch wel, hoe verklaar je dit clustertje autisten anders. Met allemaal die inteelt hier.
Dit was de enige verklaring waar ik op kwam..
Het is echt niets meer vergeleken met pak em beet 10 jaar terugquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja of seksueel overdraagbaar. Inteeltbende dit dat.
De meesten hebben geen seks. Dus dit klopt niet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mocht je wat Zuid Afrikaners tegenkomen, doe ze de groten van die lul uit Hamburg.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar weken sta ik in mijn lederhosen in Mnchen
Ja, dat is het het grondwerk geweest. Daarna minder seks, minder autisten, derhalve minder druk. Hoppa.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt niets meer vergeleken met pak em beet 10 jaar terug.
Ah gaaf!quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar weken sta ik in mijn lederhosen in Mnchen
Onmogelijk. Dit is fok. Maximaal 5 mensen hebben al seks gehad.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seems legit.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat is het het grondwerk geweest. Daarna minder seks, minder autisten, derhalve minder druk. Hoppa.
Doe ik!quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mocht je wat Zuid Afrikaners tegenkomen, doe ze de groten van die lul uit Hamburg.
Daar moet ik tegen literpullen aankijkenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah gaaf!
Alvast elke avond 3 halve liters drinken en telkens eentje meer
Nou, dan ken ik ze sowieso alle 5. Jij hebt een kleine, LoLa heeft een kleine. en dan mezelf. En in OUD posten vast meer dan 2 users.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dit is fok. Maximaal 5 mensen hebben al seks gehad.
Ja het is soms onhandig als je wat langer van huis wilquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens, had ik maar geen huisdieren. Maar het is ook wel erg leuk.
Ik heb idd geen enkel bewijs dat ik seks gehad heb, confronterendquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, dan ken ik ze sowieso alle 5. Jij hebt een kleine, LoLa heeft een kleine. en dan mezelf. En in OUD posten vast meer dan 2 users.
Ik heb geen kleinequote:Op vrijdag 21 september 2018 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, dan ken ik ze sowieso alle 5. Jij hebt een kleine, LoLa heeft een kleine. en dan mezelf. En in OUD posten vast meer dan 2 users.
Ja dit.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het is soms onhandig als je wat langer van huis wil
Helemaal als er geen pension in de buurt isquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het is soms onhandig als je wat langer van huis wil
Ach. Wie weet ben ik wel gewoon een kerel van 67 met een dikke behaarde bierbuik en een trosje geraniums..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet erg leukquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit.
En die van mij mankeren voortdurend van alles.
Water stopt het toch? Als ik in bad ben geweest lek ik minimaal 2 uur niet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu juist even niet in bad.
Denk niet dat iemand dat erg vindt. Incluis jezelf hahahaquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb idd geen enkel bewijs dat ik seks gehad heb, confronterend.
Dat is ook klote iddquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit.
En die van mij mankeren voortdurend van alles.
Ik met een paar vrienden, eentje daarvan heeft in Mnchen gewerkt dus die kan ons wel op een paar plekken binnenloodsen. Laatste keer in Mnchen was een slagveld.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik ga ook naar oktoberfest, met een Duitse barman, dat gaat nooit goedkomen;
het zal me ook aan mijn reet roesten verderquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat erg vindt. Incluis jezelf hahaha
Als 67 jarige man niet gek.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Water stopt het toch? Als ik in bad ben geweest lek ik minimaal 2 uur niet.
Wat. Als ik dan wil opstaan uit bad dan schiet het er gewoon uit denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Water stopt het toch? Als ik in bad ben geweest lek ik minimaal 2 uur niet.
Ik ben er ook een beetje huiverig voorquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik met een paar vrienden, eentje daarvan heeft in Mnchen gewerkt dus die kan ons wel op een paar plekken binnenloodsen. Laatste keer in Mnchen was een slagveld.
Keertje bier zuipen en praten over die domme kuthoeren hier? Ik ben namleijk ook een 54 jaar oude dikke maagd. En een vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach. Wie weet ben ik wel gewoon een kerel van 67 met een dikke behaarde bierbuik en een trosje geraniums..
Nog steeds Maagd en op zoek naar dat ene blompje dat in m'n act trapt.
Ik had het uiteraard van internet geplukt.quote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Keertje bier zuipen en praten over die domme kuthoeren hier? Ik ben namleijk ook een 54 jaar oude dikke maagd. En een vrouw.
Als je nog maar een beetje bier overhebt in je literpul is het vaak nog meer dan een normaal glas bier, erg verraderlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje huiverig voor.
Nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat. Als ik dan wil opstaan uit bad dan schiet het er gewoon uit denk ik.
Grootste probleem is dat ik warm bier echt niet wegkrijg. Dus het moet of heel snel of steeds de helft wegkeilen en nieuwe halenquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je nog maar een beetje bier overhebt in je literpul is het vaak nog meer dan een normaal glas bier, erg verraderlijk.
Nog bedankt voor de beautytips overigens. Sindsdien hengel ik overal pik naar binnen.quote:
Ik wil geen dik oud verlept wijf. Ik wil een jong blompje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Keertje bier zuipen en praten over die domme kuthoeren hier? Ik ben namleijk ook een 54 jaar oude dikke maagd. En een vrouw.
Omdat ik wat beters te doen had, en niet op afroepbasis werkquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil geen dik oud verlept wijf. Ik wil een jong blompje.
En de laatste keer dat ik bij je om de hoek aan het bier zat kwam je ook niet.
Sja. Helaas plan ik op die manier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik wat beters te doen had, en niet op afroepbasis werk
Die leeftijd doet er weinig toe voor mijn argument. Maar goedquote:
Dan hoor ik het de volgende keer wel weerquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Helaas plan ik op die manier.
Wie weet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hoor ik het de volgende keer wel weer
Stom!quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:19 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar eens naar bed. Morgen werken.
Oh boeit me niet zo veel. Waarschijnlijk ben je toch om half zeven wakker of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helpt vast niet als ik zeg dat ik morgen uit kan slapen.
Ik ben er bang voor, maar draai me dan wel nog eens om.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh boeit me niet zo veel. Waarschijnlijk ben je toch om half zeven wakker of zo.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 september 2018 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, maar draai me dan wel nog eens om.
Lekker he?quote:Op vrijdag 21 september 2018 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik morgen vast ook doen; hele dag niets doen
Ben nog steeds gaar dus dat zal niet zo'n probleem zijnquote:Op vrijdag 21 september 2018 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu de hele nacht niet kunnen slapen
Even naar de winkel en 's avonds een feestje. Verder niets, voor de verandering eens heerlijk.quote:
Nog geweest kiten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben nog steeds gaar dus dat zal niet zo'n probleem zijn
Ik neem straks een mierenkolonie.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
Jouw UIquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik neem straks een mierenkolonie.
Lijkt er inderdaad wel op ja. Daar heb ik 'm niet vandaan, though.quote:
Ze is arm, blijkbaar. Te veel jurken en banken gekocht.quote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is arm, blijkbaar. Te veel jurken en banken gekocht.
Hahahahaquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:21 schreef CherryLips het volgende:
In slaap gevallen met de tv aan en wakker worden midden in iets ranzigs wat Evil Dead blijkt te zijn. Jezus wat een manier om midden in de nacht wakker te worden. Helemaal naar nu.
Heee, dat was hier ook vandaag. Toch een beetje van thuisquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
regent nu heel hardverder prima heur
daar zat ik ook echt op te wachten, iets van thuisquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heee, dat was hier ook vandaag. Toch een beetje van thuis![]()
Have fun
Lekker. Zat laatst ook in een hostel, aan de bar is het altijd leukquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar zat ik ook echt op te wachten, iets van thuis
Maar dank u, vanavond geen concert itt gister, eergisteren en morgen dus straks terug naar hostel en daar lekker in de bar hangen is 't plan
frank turner x2 al gezien, frank turner X3 nog zienquote:Op zaterdag 22 september 2018 01:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker. Zat laatst ook in een hostel, aan de bar is het altijd leuk![]()
Welke concerten heb je gezien/ ga je nog zien?
Ik moet werken vandaag, daarom ben ik zielig. Wel opletten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is arm, blijkbaar. Te veel jurken en banken gekocht.
Sorryquote:Op zaterdag 22 september 2018 07:54 schreef Samzz het volgende:
Wtf. Een toerist heeft zijn/haar auto op mijn oprit gezet.
Like. What_!?
Kras er een penis op met je sleutel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 07:54 schreef Samzz het volgende:
Wtf. Een toerist heeft zijn/haar auto op mijn oprit gezet.
Like. What_!?
Zou m snel verplaatsen als ik jou was, als ie er straks nog staat bel ik de politiequote:
Ik heb een briefje met Arschlog onder de ruitenwisser gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kras er een penis op met je sleutel.
Ik kom oorspronkelijk uit Limburg maar dat is ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een briefje met Arschlog onder de ruitenwisser gedaan.
Schrijf je dat zo?quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je maar niet met een Duits nummerbord rondrijden.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Limburg maar dat is ook weer niet nodig.
Gewoon onder z’n ruitenwisser schijtenquote:Op zaterdag 22 september 2018 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is met ch. Staat wel goed op t briefjequote:
En je reet afvegen met dat briefje.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon onder z’n ruitenwisser schijten
Ik dacht alquote:Op zaterdag 22 september 2018 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is met ch. Staat wel goed op t briefje.
Ouder worden doet dat met jequote:Op zaterdag 22 september 2018 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was ook graag wat langer blijven liggen, maar blijkbaar wil dat ook niet meer lukken.
Meer woorden Duits hoef je ook niet te kennen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al
Mijn Duits is heel slecht maar dat woord ken ik.
Ik denk niet dat ik vrienden maak als ik alleen dat woord roep als ik een dagje ga winkelen in Kleve of Centro.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer woorden Duits hoef je ook niet te kennen.
Oh je wil vrienden maken. Gewoon stug Nederlands praten joh, de Duitsers hier gaan er ook van uit dat iedereen Duits kanquote:Op zaterdag 22 september 2018 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik vrienden maak als ik alleen dat woord roep als ik een dagje ga winkelen in Kleve of Centro.
Gewoon Nederlands schreeuwen met een duits accent.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je wil vrienden maken. Gewoon stug Nederlands praten joh, de Duitsers hier gaan er ook van uit dat iedereen Duits kan.
Verstaan ze prima.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands schreeuwen met een duits accent.
Kom bij ons werken, veel leukere incidenten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Lol 94 email sinds gisteravond 11 uur, maar het gigantische incident is opgelost
Betalen jullie ook leuker?quote:Op zaterdag 22 september 2018 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom bij ons werken, veel leukere incidenten.
Kleve is al tweetalig geloof ikquote:Op zaterdag 22 september 2018 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je wil vrienden maken. Gewoon stug Nederlands praten joh, de Duitsers hier gaan er ook van uit dat iedereen Duits kan.
Je zat toch al op 4x modaal?quote:
L-E!quote:
Kort samengevat: goed.quote:
Ik dacht dat jij een kantoorbaantje had.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet werken vandaag, daarom ben ik zielig. Wel opletten.
Geweldig! Vakantie, dus twee weken vrij. Dit weekend man- en kindloos, vandaag winkelen en vanavond dansen.. all is goodquote:Op zaterdag 22 september 2018 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort samengevat: goed.
En met jou?
Waar moet ik zijn als ik stiekem met je gedanst wil hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:12 schreef L-E het volgende:
Geweldig! Vakantie, dus twee weken vrij. Dit weekend man- en kindloos, vandaag winkelen en vanavond dansen.. all is good
Daar sta ik dan met mijn 30 centimeter.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn als ik stiekem met je gedanst wil hebben?
Als je een klein beetje moeite doet, kun je dat gewoon zelf ontdekkenquote:Op zaterdag 22 september 2018 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt, die zit nu in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het ook allang, maar wil niet de nadruk leggen op het feit dat ik elke dag je Facebook grondig doorlees.quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:16 schreef L-E het volgende:
Als je een klein beetje moeite doet, kun je dat gewoon zelf ontdekken
quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt, die zit nu in mijn hoofd.
Ah, jij neemt Q waar tijdens zijn vakantie.quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het ook allang, maar wil niet de nadruk leggen op het feit dat ik elke dag je Facebook grondig doorlees.
Nee, mijn voorliefde voor jou komt volledig vanuit mijzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2018 10:22 schreef L-E het volgende:
Ah, jij neemt Q waar tijdens zijn vakantie.
helemaal niet? Ook niet verkeerde datum ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat je denkt met je ouders naar de airborne te gaan op de hei en zit te wachten, ze vraagt waar ze blijven en ze van niks weten.
dochter wilde graag naar een vintage kilo sale. En dat is hierquote:
Nee ze gaan blijkbaar vanmiddag met m'n oom en tantequote:Op zaterdag 22 september 2018 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
helemaal niet? Ook niet verkeerde datum ofzo?
Dat is raar en stom
wat jammer! Is hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze gaan blijkbaar vanmiddag met m'n oom en tantemaar de droppings zijn al bezig.
Ja ze komen me zo ophalen, maar ik dacht dat we vroeger zouden gaan. Blijkbaar zijn er vanmiddag ook droppings.quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat jammer! Is hartstikke leuk!
ok, nou ja, vanmiddag is ook leuk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze komen me zo ophalen, maar ik dacht dat we vroeger zouden gaan. Blijkbaar zijn er vanmiddag ook droppings.
afgewezen door je ouders, hopelijk krijg je geen trauma's nuquote:Op zaterdag 22 september 2018 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze komen me zo ophalen, maar ik dacht dat we vroeger zouden gaan. Blijkbaar zijn er vanmiddag ook droppings.
Kan er nog wel bij.quote:Op zaterdag 22 september 2018 11:23 schreef MCH het volgende:
[..]
afgewezen door je ouders, hopelijk krijg je geen trauma's nu
Moet ik nog aan beginnen, ben net begonnen aan Counterpart. Tot nu toe erg goedquote:
Vage combi tussen jaren 80 en futuristischquote:Op zaterdag 22 september 2018 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen, ben net begonnen aan Counterpart. Tot nu toe erg goed
Klinkt goed, complete cheesefest of is het redelijk serieus opgezet?quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vage combi tussen jaren 80 en futuristisch
Zelfde vage combiquote:Op zaterdag 22 september 2018 12:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt goed, complete cheesefest of is het redelijk serieus opgezet?
Telefonerenquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdomme, afgelopen dagen meerdere keren door onbekend nummer gebeld. Neem ik eindelijk een keer op is het Ziggo om na te vragen of mijn e-mailadres nog klopt.dat kan vast efficienter.
Geen problemen met telefoneren, maar dit is gewoon onzinnig.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Telefoneren
Afgelopen nachtdienst ook weer 9 keer moeten bellen voordat ik iemand gevonden had die bereid was iets voor me na te vragen. Sommige organisaties
Veel handiger idd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen problemen met telefoneren, maar dit is gewoon onzinnig.Stuur een e-mail met een link waar je op moet klikken, is er na x tijd geen respons ga dan bellen.
Kennelijk hebben ze mankracht te veel en pakken ze het zo aanquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen problemen met telefoneren, maar dit is gewoon onzinnig.Stuur een e-mail met een link waar je op moet klikken, is er na x tijd geen respons ga dan bellen.
Jup, tenzij ik een telefoontje verwacht van een organisatie die met onbekende nummers werken.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies onbekende nummers neem ik niet op.
Ik las eerst gras gegeten..quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op gras gezeten en nu is m'n kruis nat.
quote:Op zaterdag 22 september 2018 12:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vage combi tussen jaren 80 en futuristisch
Best serieusquote:Op zaterdag 22 september 2018 12:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt goed, complete cheesefest of is het redelijk serieus opgezet?
Je verwacht het niet....quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
je maakt wat mee op een dag.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Nee, heb heel Hollands een broodje hagelslag op.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik las eerst gras gegeten..
Jij zit nu ook op Fok he.quote:Op zaterdag 22 september 2018 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
je maakt wat mee op een dag.
Hey, dat was Trump in het middenquote:Op zaterdag 22 september 2018 13:20 schreef Trashcanman het volgende:
Koude oorlog vibe is altijd wel tof, ga die eens checken dan maar.
Over 80's vibe gesproken...
Yup ik ben aan het hiken met de oude, die praatte onafgebroken over werk enz. Nu ff lunch en gratis wifiquote:
O ja, eten. Goed ideequote:Op zaterdag 22 september 2018 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb heel Hollands een broodje hagelslag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |