Hoe leuk ben jij op feestjes?quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ash overleeft het, de rest gaat dood.
Erg leuk, hoezo, heb je een feestje?quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe leuk ben jij op feestjes?
quote:
Ja, volgende weekquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuk, hoezo, heb je een feestje?
Zal ik drizzt ook vragen of wordt dat heel ongezellig, schijnt dat jullie nog steeds geen vrienden zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cool, ik ben erbij! Ik zie de waar en wanneer wel in mijn dm-box verschijnen.
Dat ligt aan Drizzt, ik heb niets tegen Drizzt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal ik drizzt ook vragen of wordt dat heel ongezellig, schijnt dat jullie nog steeds geen vrienden zijn.
Als je glutenvrije producten als hapjes kiest, zorgt dat er geen buitenlanders zijn en er geen geluid gemaakt wordt, dan is Drizzt een prima gast. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal ik drizzt ook vragen of wordt dat heel ongezellig, schijnt dat jullie nog steeds geen vrienden zijn.
(een deel van mijn notes zijn van Drizzt)(Wel alles na 12.00 uur natuurlijk).quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt aan Drizzt, ik heb niets tegen Drizzt.(persoonlijk dan)
Jammer dat ik niet mag komenquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je glutenvrije producten als hapjes kiest, zorgt dat er geen buitenlanders zijn en er geen geluid gemaakt wordt, dan is Drizzt een prima gast. Ik zie het probleem niet zo.
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mag komen
We hebben ook cola.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mag komen
Gelezen trouwens dat heel de schaatstop aan een pijnstiller zit?quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je glutenvrije producten als hapjes kiest, zorgt dat er geen buitenlanders zijn en er geen geluid gemaakt wordt, dan is Drizzt een prima gast. Ik zie het probleem niet zo.
Ik dacht alleen bij Brittenquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelezen trouwens dat heel de schaatstop aan een pijnstiller zit?
MAAR DOPING IS ALLEEN BIJ WIELRENNEN HOOR
Ik sluit niemand uit.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?
Laat maar, dan kom ik ook niet.
Heel de sportwereld heeft astma of schildklierproblemen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht alleen bij Britten
Ik heb een irritante koppijn, tussen linkeroog en neusquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet, want feestjes/bijeenkomsten in het algemeen zijn me veel te drukquote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
5/38 = 13%, waarvan eentje tot een ban leidde. Valt mee toch?quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
(een deel van mijn notes zijn van Drizzt)(Wel alles na 12.00 uur natuurlijk).
Ik zal even Googelen wat je hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een irritante koppijn, tussen linkeroog en neus
Belachelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2018 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een irritante koppijn, tussen linkeroog en neus
[..]
[..]
Ik kom sowieso niet, want feestjes/bijeenkomsten in het algemeen zijn me veel te druk
[..]
5/38 = 13%, waarvan eentje tot een ban leidde. Valt mee toch?
Tumor en/of kanker, want internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |