abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:33:38 #176
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_187179618
Onze baby is 8 maanden oud en krijgt flesvoeding. We gebruiken hiervoor een fase 2 speen en dan doet hij er tussen de 10 en de 15 min. over. Mijn partner zegt dat we nu wel op 3 over kunnen stappen: geprobeerd en de fles is dan na 5 minuten leeg en het joch verslikt zich (maar dat was bij 2 ook even, alsof ie dan nog heel hard werkt en dus te veel binnen krijgt). Ik denk dat we dus beter bij 2 kunnen blijven, of is het wel de bedoeling om naar 3 en de volgende spenen te gaan? (Hij krijgt geen pap dus die voor een papfles hoeft dan niet).
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:38:27 #177
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187179678
Boekjes met geluidjes of liedjew, loopfietsje of loopauto,houten trein, en idd cadeaubonnen van winkels met leuke kinderkleding of spullen die je toch wel nodig hebt, kaartjes voor n dagje weg naar binnenspeeltuin of dierentuin oid.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:40:46 #178
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187179711
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 09:33 schreef Helsinki het volgende:
Onze baby is 8 maanden oud en krijgt flesvoeding. We gebruiken hiervoor een fase 2 speen en dan doet hij er tussen de 10 en de 15 min. over. Mijn partner zegt dat we nu wel op 3 over kunnen stappen: geprobeerd en de fles is dan na 5 minuten leeg en het joch verslikt zich (maar dat was bij 2 ook even, alsof ie dan nog heel hard werkt en dus te veel binnen krijgt). Ik denk dat we dus beter bij 2 kunnen blijven, of is het wel de bedoeling om naar 3 en de volgende spenen te gaan? (Hij krijgt geen pap dus die voor een papfles hoeft dan niet).
Toen ons kleintje 8 maanden was zaten wij wel op 3 of vier :Y maar eigk maakt het weinig uit hoor, het is volgens mij vooral gemak dat het sneller kan als ze ouder zijn maar niet dat ze iets missen qua ontwikkeling oid als ze hun melk door twee gaatjes drinken ipv drie :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187179754
Jip drinkt zijn melk met bijna een jaar nog steeds uit een newbornspeen :') Hij wordt woest als we de grotere speen er op doen :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 09:47:31 #180
74056 crew  ToT
pi_187179784
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 09:44 schreef Aure het volgende:
Jip drinkt zijn melk met bijna een jaar nog steeds uit een newbornspeen :') Hij wordt woest als we de grotere speen er op doen :')
_O- Okee dan! :D

Mini-ToT vindt een speen met een grote opening (zo'n tuit-dingetje) reuze leuk en hij drinkt er soms gulzig uit maar laat dan altijd een hele mond vol zo z'n mondje uit lopen! :') En als hij daar eenmaal aan begint neemt hij STEEDS een mond vol die hij dan zijn mondje uit laat lopen. :')
Ik denk wel dat ik binnenkort een fase 3 speentje ga halen; fase 2 gaat toch wel wat traag en dat tuitje gaat toch wat te snel. (hoewel ik moet toegeven dat ik de opening daarvan zelf wat groter heb gemaakt! _O- )
pi_187180082
Wij hebben gewoon geld gevraagd voor z’n eerste verjaardag (zelf hadden we wel wat cadeautjes en ook de oma’s hadden nog wel wat). Juist omdat we al zoveel speelgoedzooi hadden, Casper er toch nog niks van begreep en zo hadden wij een leuk bedrag om zelf wat groters aan te schaffen. In dit geval een houten werkbank en een kinderfauteuil. Maar boeken zijn inderdaad ook altijd goed om te geven.
pi_187180152
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 09:33 schreef Helsinki het volgende:
Onze baby is 8 maanden oud en krijgt flesvoeding. We gebruiken hiervoor een fase 2 speen en dan doet hij er tussen de 10 en de 15 min. over. Mijn partner zegt dat we nu wel op 3 over kunnen stappen: geprobeerd en de fles is dan na 5 minuten leeg en het joch verslikt zich (maar dat was bij 2 ook even, alsof ie dan nog heel hard werkt en dus te veel binnen krijgt). Ik denk dat we dus beter bij 2 kunnen blijven, of is het wel de bedoeling om naar 3 en de volgende spenen te gaan? (Hij krijgt geen pap dus die voor een papfles hoeft dan niet).
Je moet doen wat je goed lijkt, hier zijn geen regels voor en ieder kind is anders. Nou geef ik nog bv dus wel anders maar mijn kleine van 10 maanden drinkt nog uit een newborn speen als hij afgekolfde melk krijgt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187180234
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 09:33 schreef Helsinki het volgende:
Onze baby is 8 maanden oud en krijgt flesvoeding. We gebruiken hiervoor een fase 2 speen en dan doet hij er tussen de 10 en de 15 min. over. Mijn partner zegt dat we nu wel op 3 over kunnen stappen: geprobeerd en de fles is dan na 5 minuten leeg en het joch verslikt zich (maar dat was bij 2 ook even, alsof ie dan nog heel hard werkt en dus te veel binnen krijgt). Ik denk dat we dus beter bij 2 kunnen blijven, of is het wel de bedoeling om naar 3 en de volgende spenen te gaan? (Hij krijgt geen pap dus die voor een papfles hoeft dan niet).
Mijn oudste heeft altijd uit de fase 1 speen gedronken. Als het verder goed gaat zou ik het niet veranderen.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:42:46 #184
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_187180497
Mijn 2 jarige krijgt nog 1-2 keer per dag een fles als bedritueel en die heeft nog steeds een 0 of 1 speen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:43:46 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_187180520
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef tombolafan het volgende:
Mijn 2 jarige krijgt nog 1-2 keer per dag een fles als bedritueel en die heeft nog steeds een 0 of 1 speen :D
Pluseinz.
disclaimer
pi_187182047
Dank voor alle tips! Het is een prentenboek geworden dat ik morgen met pijn in mijn hart ga weggeven. Over een eiland dat een schildpad blijkt te zijn (naar aanleiding van een dierentuinbezoek, twee weken geleden, waar BabyNeef eigenlijk alleen maar geïnteresseerd was in het aquarium). Ik ben jaloers ;)

https://www.bol.com/nl/f/eiland/39907346/
Mon 'en!
  vrijdag 31 mei 2019 @ 14:10:44 #187
319308 Tink89
To live is to dance
pi_187183215
Mijn 6-maander drinkt voornamelijk uit de borst en afgekolfde melk en kv uit speen 2. Speen 1 was ontzettend frustrerend voor haar, nummer 2 gaat perfect, doet ze ongeveer 15 minuten over de fles.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 31 mei 2019 @ 15:55:58 #188
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_187184575
Hij drinkt wel rustiger :'). Net ook zonder te verslikken maar 5 minuten is toch gewoon echt te snel, lijkt me. Ik houd het wel bij 2 :P.
pi_187191304
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 07:37 schreef Wolken het volgende:

[..]

Een Maxi Cosi is geen geschikte slaapplek ivm kans op verstikking indien deze niet in de auto staat dus daar zal je dan als ik jou was sowieso iets anders op verzinnen. In de auto staat de Maxi Cosi nog wat gekanteld maar als je de Maxi Cosi op de grond of een tafel zet zit je kindje ineengezakt waardoor het kan stikken. Ik zal even gaan kijken naar een link hierover.

https://www.dagelijksesta(...)zitje-dit-is-waarom/

https://www.babybytes.nl/(...)tostoel-waarschuwing
Ha, ik dacht al 'ik zal er wel bij zetten dat ik de maxi cosi van plan ben om vooral als autostoeltje te gebruiken en dus in de auto te laten zitten, want anders krijg ik vast een preek over dat het geen geschikte slaapplek is' maar zelfs dat was niet duidelijk genoeg _O-

@all: ik heb vanochtend uitgeprobeerd hoe het zou zitten met schapenvachtje en zitverkleiner, en dat kan overduidelijk niet. Dus in eerste instantie gebruik ik alleen de zitverkleiner. Op latere leeftijd, als de riempjes ook een gaatje ruimer kunnen, past het schapenvachtje er goed in (het is inderdaad een schapenvachtje speciaal op maat voor de maxicosi, en neemt dus niet meer ruimte in dan wanneer je een dekentje of voetenzak gebruikt). Dank voor het meedenken! ^O^
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:54:45 #190
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_187192178
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 08:33 schreef bloempjuh het volgende:
Spoedvraag: babyneef wordt morgen 1 (hoera enzo). Het huis van zijn papa en mama stroomt al over van de babyrotzooi. Wat kun je een eenjarige geven voor zijn verjaardag, waar de ouders ook een beetje blij van worden?

Mijn lief's suggestie was 'een drumstel'. Goed plan, maar daar is écht geen ruimte voor in hun huis. 😉

Mijn nichtje krijgt deze unit voor haar 1e verjaardag van mij. Maar ik zie dat je al wat gevonden hebt inmiddels. Boeken zijn ook altijd tof.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 07:41:01 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187194961
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn nichtje krijgt deze unit voor haar 1e verjaardag van mij. Maar ik zie dat je al wat gevonden hebt inmiddels. Boeken zijn ook altijd tof.
Oh, die is mooi O+
Heb je ook een linkje? In dm mag ook als het in het topic ongewenst is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187195095
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:16 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ha, ik dacht al 'ik zal er wel bij zetten dat ik de maxi cosi van plan ben om vooral als autostoeltje te gebruiken en dus in de auto te laten zitten, want anders krijg ik vast een preek over dat het geen geschikte slaapplek is' maar zelfs dat was niet duidelijk genoeg _O-

@:all: ik heb vanochtend uitgeprobeerd hoe het zou zitten met schapenvachtje en zitverkleiner, en dat kan overduidelijk niet. Dus in eerste instantie gebruik ik alleen de zitverkleiner. Op latere leeftijd, als de riempjes ook een gaatje ruimer kunnen, past het schapenvachtje er goed in (het is inderdaad een schapenvachtje speciaal op maat voor de maxicosi, en neemt dus niet meer ruimte in dan wanneer je een dekentje of voetenzak gebruikt). Dank voor het meedenken! ^O^
Laat maar, geen moeite in steken
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187196158
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:16 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ha, ik dacht al 'ik zal er wel bij zetten dat ik de maxi cosi van plan ben om vooral als autostoeltje te gebruiken en dus in de auto te laten zitten, want anders krijg ik vast een preek over dat het geen geschikte slaapplek is' maar zelfs dat was niet duidelijk genoeg _O-

@:all: ik heb vanochtend uitgeprobeerd hoe het zou zitten met schapenvachtje en zitverkleiner, en dat kan overduidelijk niet. Dus in eerste instantie gebruik ik alleen de zitverkleiner. Op latere leeftijd, als de riempjes ook een gaatje ruimer kunnen, past het schapenvachtje er goed in (het is inderdaad een schapenvachtje speciaal op maat voor de maxicosi, en neemt dus niet meer ruimte in dan wanneer je een dekentje of voetenzak gebruikt). Dank voor het meedenken! ^O^
Toen we T in de maxi cosi zetten in het ziekenhuis besloten we direct maar het zitgedeelte van de verkleiner eruit te halen, want daar was ‘ie te groot voor :D het hoofdsteuntje heeft er hooguit een paar weekjes ingelegen. We hebben er een voetenzak in (al kan die er met dit weer wel weer uit :') ) en die verkleinde genoeg voor onze baby. Dus je zou best even kunnen kijken hoe dat zit als de baby er is O+
  maandag 10 juni 2019 @ 22:45:20 #194
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187362283
We mochten dit toch ook als peuters voor dummies beschouwen? Ik voel me nogal dum want ik zie op de site van ikea wel een peuterdekbed maar niet de bijbehorende overtrekken. Ligt dat aan mij? En zo nee, wat adviseren jullie als leverancier?

Ik ben ook wel in voor een poll:
A ik houd mijn kind zo lang mogelijk in het ledikant en ga dan over op eenpersoonsbed
B ik koop zo'n kek peuterbed want ze zijn handig dan dondert je kind niet uit het grote bed/over de reling van het ledikant/insert andere goede reden

Deze vraag wordt ingegeven door een terugval in de slaapgewoontes van mijn bijna-peuter, ik heb altijd gedacht dat ik op een dag gewoon een zijkant van het ledikant afsloop maar Jacob heeft de goede gewoonte om zijn gezicht in de spijlen te boren als hij slaapt dus mij lijkt dat hij dan straks eruit kukelt :? .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187362516
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:45 schreef Lemijn het volgende:
We mochten dit toch ook als peuters voor dummies beschouwen? Ik voel me nogal dum want ik zie op de site van ikea wel een peuterdekbed maar niet de bijbehorende overtrekken. Ligt dat aan mij? En zo nee, wat adviseren jullie als leverancier?

Ik ben ook wel in voor een poll:
A ik houd mijn kind zo lang mogelijk in het ledikant en ga dan over op eenpersoonsbed
B ik koop zo'n kek peuterbed want ze zijn handig dan dondert je kind niet uit het grote bed/over de reling van het ledikant/insert andere goede reden

Deze vraag wordt ingegeven door een terugval in de slaapgewoontes van mijn bijna-peuter, ik heb altijd gedacht dat ik op een dag gewoon een zijkant van het ledikant afsloop maar Jacob heeft de goede gewoonte om zijn gezicht in de spijlen te boren als hij slaapt dus mij lijkt dat hij dan straks eruit kukelt :? .
https://m2.ikea.com/nl/nl(...)edsets-lakens-18692/

Hier idd eerst de zijkant van t bedje gehad en toen een tijdje een dik dekbed ernaast gelegd tegen het uit bed vallen. Nooit gebeurd :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 10 juni 2019 @ 22:55:12 #196
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187362557
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:45 schreef Lemijn het volgende:
We mochten dit toch ook als peuters voor dummies beschouwen? Ik voel me nogal dum want ik zie op de site van ikea wel een peuterdekbed maar niet de bijbehorende overtrekken. Ligt dat aan mij? En zo nee, wat adviseren jullie als leverancier?

Ik ben ook wel in voor een poll:
A ik houd mijn kind zo lang mogelijk in het ledikant en ga dan over op eenpersoonsbed
B ik koop zo'n kek peuterbed want ze zijn handig dan dondert je kind niet uit het grote bed/over de reling van het ledikant/insert andere goede reden

Deze vraag wordt ingegeven door een terugval in de slaapgewoontes van mijn bijna-peuter, ik heb altijd gedacht dat ik op een dag gewoon een zijkant van het ledikant afsloop maar Jacob heeft de goede gewoonte om zijn gezicht in de spijlen te boren als hij slaapt dus mij lijkt dat hij dan straks eruit kukelt :? .
Misschien zon anti uitrolhekje ertegen als tussenoplossing (bij ledikant minus zijkant)?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 10 juni 2019 @ 22:55:28 #197
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187362566
Peuterbed maar wel met normaal formaat dekbed gewoon wat verder ingestopt :)

Wat raar van ikea trouwens. Wist niet dat ze überhaupt peuterdekbedden hadden, zijn ze nieuw?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187362620
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:55 schreef pinquit het volgende:
Peuterbed maar wel met normaal formaat dekbed gewoon wat verder ingestopt :)

Wat raar van ikea trouwens. Wist niet dat ze überhaupt peuterdekbedden hadden, zijn ze nieuw?
ze hebben ze dus wel, zie mijn link :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 10 juni 2019 @ 22:58:06 #199
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_187362635
Ze hebben ook babykussens :%
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 10 juni 2019 @ 23:02:58 #200
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187362787
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

https://m2.ikea.com/nl/nl(...)edsets-lakens-18692/

Hier idd eerst de zijkant van t bedje gehad en toen een tijdje een dik dekbed ernaast gelegd tegen het uit bed vallen. Nooit gebeurd :D
Dank! ^O^ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')