En als het online een kutkind genoemd wordt? Dat is wel fijn dan? Het is niet dat het een het andere rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:30 schreef T-D het volgende:
[..]
En daarom moeten er massaal kaarsjes en gedichten via Facebook en Twitter verspreid worden? Ik zou het niet leuk vinden als mijn dode kind ineens gemeengoed zou zijn.
Als de intenties goed zijn, waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:30 schreef T-D het volgende:
En daarom moeten er massaal kaarsjes en gedichten via Facebook en Twitter verspreid worden? Ik zou het niet leuk vinden als mijn dode kind ineens gemeengoed zou zijn.
Nog even en je mag nergens meer een grapje over maken.. Tenzij je een BN'er bent die caberetier is, dan mag het wel. En dan mag je wel openlijk erom lachen, zonder te vrezen voor ontslag.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:04 schreef Majoraan het volgende:
[..]
tuurlijk, of VVD kamerlid worden. Het moet allemaal maar kunnen he![]()
![]()
Het is echt geen leuk grapje. Ik ben er niet door gekwetst, maar vind de moraal in onze samenleving ook niet onbelangrijk. Dus dit soort gedrag mag van mij 'bestraft' worden.quote:
Jij hebt waarschijnlijk geen dood kind, dus doe nou niet of je weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 22 september 2018 04:30 schreef T-D het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het een enorme steun biedt voor deze ouders dat er zo met ze meegeleefd wordt. Anders hadden ze denk ik wel gewoon in overleg met de politie/gemeente/media naar buiten gebracht dat ze liever zouden willen dat er niet zo massaal bij stil gestaan zou worden. Denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:30 schreef T-D het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking dit.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:44 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk geen dood kind, dus doe nou niet of je weet hoe het voelt
Dat massale medeleven kwam.al heel snel op gang. Volgens mij was toen nog niet eens bekend hoeveel slachtoffers er waren, laat staan dat de ouders al ingelicht waren. Dus konden ze ook niet reageren. Bovendien zullen ze wel wat anders aan hun hoofd hebben gehad. Bijvoorbeeld zorg voor het knd dat het wèl heeft overleefd.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:47 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het een enorme steun biedt voor deze ouders dat er zo met ze meegeleefd wordt. Anders hadden ze denk ik wel gewoon in overleg met de politie/gemeente/media naar buiten gebracht dat ze liever zouden willen dat er niet zo massaal bij stil gestaan zou worden. Denk ik tenminste.
Hoop dat de mensen en de media de wensen van de nabestaanden respecteren straks bij de uitvaart.
Prinstcreen maken en Majoraans werkgever zien te achterhalenquote:
Over de ouders is verder niks bekend toch? En ik hoop ook echt dat wensen van de nabestaanden gerespecteerd worden. En ik begrijp niet zo goed waarom mensen dit alles online moeten zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:47 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het een enorme steun biedt voor deze ouders dat er zo met ze meegeleefd wordt. Anders hadden ze denk ik wel gewoon in overleg met de politie/gemeente/media naar buiten gebracht dat ze liever zouden willen dat er niet zo massaal bij stil gestaan zou worden. Denk ik tenminste.
Hoop dat de mensen en de media de wensen van de nabestaanden respecteren straks bij de uitvaart.
Look at me! I'm an attenthion whorequote:Op zaterdag 22 september 2018 04:54 schreef T-D het volgende:
[..]
Over de ouders is verder niks bekend toch? En ik hoop ook echt dat wensen van de nabestaanden gerespecteerd worden. En ik begrijp niet zo goed waarom mensen dit alles online moeten zetten.
Kutkinderen. Het Kutmarokkanenwoord van 2018? Misschien heeft mevrouw wel een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
En als het online een kutkind genoemd wordt? Dat is wel fijn dan? Het is niet dat het een het andere rechtvaardigt.
Ach joh schei nou toch uit. Het grootste gedeelte van de mee rouwende mensen interesseert het geen reet hoe het die oude vrouw verderop in de straat vergaat maar zit wel met betraande oogjes aan de buis gekluisterd als er verslag wordt gedaan van een ongeluk met mensen die ze niet kennen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:15 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ben jij dan 350 jaar ofzo??? Ik noem het niet zwelgen, maar kunnen invoelen wat een groot verdriet die mensen hebben. Dat lijkt me alleen maar positief, dat de meeste mensen dat nog in zich hebben.
huh??? Jij kan niet goed lezen of je bent niet goed bij je hoofd. Ik kom op voor een dood kind. Dat schijnbaar belachelijk gemaakt mag worden onder het kopje sarcasme/ het was niet zo bedoeld.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:53 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Prinstcreen maken en Majoraans werkgever zien te achterhalenBeetje trollen over een dood kind
Waarom excuses aanbieden? Waarvoor? Voor een grapje tussen vrienden?quote:Op zaterdag 22 september 2018 02:22 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik ook niet. En een school die zn personeel hierom ontslaat.. ik weet niet of ik daar nog zou willen werken.
Het was dom en ongepast en zeker excuseswaardig maar ontslag gaat wat mij betreft te ver in dit geval. En dat is wat de school had moeten eisen: publiekelijk door het stof gaan en daarmee de zaak afdoen. Misschien een weekje onbetaald verlof om over dr gedrag na te denken en daarna gewoon verder gaan met daar waar ze voor aangenomen is: kinderen onderwijzen.
Deze vrouw is ter voorbeeld gesteld voor anderen dus.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:56 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Look at me! I'm an attenthion whore![]()
Maar, wijze les: vermeld niet teveel online en zeker niet je werkgever. Voor je het weet heb je iemand gekwetst en mag je je gedrag uitleggen bij je werkgever.
Ik vind dit geen leuke grapjes. Uitspraken doen en dan opeens zeggen dat het je broertje is die onder jou account post enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
huh??? Jij kan niet goed lezen of je bent niet goed bij je hoofd. Ik kom op voor een dood kind. Dat schijnbaar belachelijk gemaakt mag worden onder het kopje sarcasme/ het was niet zo bedoeld.
het moet niet gekker worden
omgquote:Op zaterdag 22 september 2018 05:01 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes. Uitspraken doen en dan opeens zeggen dat het je broertje is die onder jou account post enzo.
Kinderachtig he?
Triest he? Ales bloedserieus nemen. Je zou naar een psycholoog moeten. Even babbelen over je probleempjes. Misschien kan ie je adviseren om niet alles serieus te nemen. Misschien kan ie je helpen dingen te relativeren.quote:
Goed idee. Doei.quote:Op zaterdag 22 september 2018 05:08 schreef Majoraan het volgende:
Nou robots en mensen, ik ga weer aan het werk.
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 september 2018 04:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ach joh schei nou toch uit. Het grootste gedeelte van de mee rouwende mensen interesseert het geen reet hoe het die oude vrouw verderop in de straat vergaat maar zit wel met betraande oogjes aan de buis gekluisterd als er verslag wordt gedaan van een ongeluk met mensen die ze niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |