Bronquote:Haar bericht leidde volgens de school tot zeer veel mailtjes en telefoontjes uit het hele land. „Vanaf dat moment is dat bericht duizenden keren verontwaardigd gedeeld.”
„Als school nemen we met klem afstand van dit soort uitspraken. Binnen onze organisatie worden dit soort uitspraken niet geaccepteerd. Er is dan ook besloten om per direct afscheid te nemen van deze leerkracht”, schrijft directeur Rene van der Hoek op de website van de school.
De leerkracht in kwestie zegt dat haar Facebook-account is gehackt. De school onderzoekt of dat zo is.
"Die kutkinderen die er onder gaan liggen ook altijd in Oss"quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:46 schreef Durmada het volgende:
Wat stuurde ze dan de online wereld in?
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:46 schreef Durmada het volgende:
Verder geen idee. Vraag het me ook af.quote:Op Facebook reageerde zij op grove manier op de treinvertragingen door het ongeluk in Oss.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:46 schreef Durmada het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:47 schreef Kassamiep het volgende:
En het bericht was... ?
"Het is de schuld van Oranje Vogels ?"
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Verder geen idee. Vraag het me ook af.
Dacht dat dit een grapje was.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
"Die kutkinderen die er onder gaan liggen ook altijd in Oss"
Als ze in de IT had gezeten had geen haan ernaar gekraaid.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:55 schreef Kassamiep het volgende:
Hmm. Kutopmerking.
Voor een lerares idd ook niet echt gepast; maar veel minder erg dan ik had verwacht.
quote:Ik vind ontslag ook wel overdreven. Normaal gesproken kankert iedereen graag op de ns als er weer eens vertraging is, OOK als dat door een onbekend iemand is die voor de trein is gesprongen. Dan kijkt niemand er van op.
Omdat dit nu een groot media ding is, wordt je opeens wel ontslagen? Dat klopt niet.
Maar uiteraard zijn dat soort reacties sowieso triest en dom, laat dat duidelijk zijn.
Is ook altijd het eerste wat ik doe als ik facebook accounts hack: grove grappen over vertraagde treinen maken. Blijkbaar heeft de school ook nog ict-experts ingeroepen om te verifiëren of het waar was.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Verder geen idee. Vraag het me ook af.
Wat een harteloze kutwijven. Die moeten ze zelf onder de trein gooien.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vrouwenhumor.
En dit natuurlijk. Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:06 schreef Twiitch het volgende:
maar ook wel redelijk NSB om dan te gaan klikken bij haar werkgever.
Ik vind de "mijn trein was vertraagd" grap van "Natasja" eigenlijk een stuk minder gepast.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:06 schreef Twiitch het volgende:
Ongepast als lerares, maar ook wel redelijk NSB om dan te gaan klikken bij haar werkgever.
Ik vermoed dat de NSB'ers ook grondig onderzoek hebben gedaan naar andere posts maar dat ze geen werkgever gevonden hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik vind de "mijn trein was vertraagd" grap van "Natasja" eigenlijk een stuk minder gepast.
De reactie van Carola is duidelijk bedoeld als uitleg voor Lisette.
Ik denk dat de klagers die van Natasja niet snapten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik vind de "mijn trein was vertraagd" grap van "Natasja" eigenlijk een stuk minder gepast.
De reactie van Carola is duidelijk bedoeld als uitleg voor Lisette.
Je bent gewoon heel dom om publiekelijk met je eigen naam binnen 24 uur na een 'nationale' ramp om dode kinderen te lachen. Dan verdien je het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |