Mini piemel hoor. No worries, don't get all moist on me.quote:
Damn. *dept*quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mini piemel hoor. No worries, don't get all moist on me.
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelenquote:
ja je kan hem van buiten nog eventjes aaien. Dubbel zoveel lol.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook gebeurd bij magere vrouwen?
Gcjoel kun je hier antwoord op geven?
Kijken of je hem in z'n blinde darm kan wurmen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelen
Wel middenrifje tik of zoquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij hebt geen baarmoeder, dus baarmoedertje tik kan ik met jou niet spelen
Kun jij terugzien wat hier eerst stond?quote:
Je werkt er twee weken?quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ergste twee werkweken sinds ik hier werk
Ja, dat kan ik, maar ik vrees dat ik er niks over mag zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun jij terugzien wat hier eerst stond?
NWS / Doden en zwaargewonden bij aanrijding tussen trein/bakfiets Oss #8
Ik had al van iemand anders een dm gehadquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik, maar ik vrees dat ik er niks over mag zeggen
oeehhhhhquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al van iemand anders een dm gehad
Relnichtje ben je ook.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in het topic, maar je kunt ze wel gewoon doorsturenquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer, mag geen dm's delen.
Hou mij dan bezig. Ik zit hier te wachten. Wanhopigquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus hier is het dood, wat moet ik dan.
In DM wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer, mag geen dm's delen.
Meteen stil weer.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou mij dan bezig. Ik zit hier te wachten. Wanhopig
Houden van gaat me nu ook nog veels te verquote:
Snap ik. Dat kost wel minstens een jaar.quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Houden van gaat me nu ook nog veels te ver.
Zoiets ja, voorlopig hou ik het op een goeie crushquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik. Dat kost wel minstens een jaar.
Ja daarom, zo is mijn leven. Ik jaag mensen weg.quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen liefde he. Alle kerels rennen weg.
Wel aandoenlijk dit.quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, voorlopig hou ik het op een goeie crush.
Lukt je dat ook met katten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daarom, zo is mijn leven. Ik jaag mensen weg.
Je had er eerst 0 en nu heb je er 1?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, op een of andere manier worden dat er steeds meer.
Kan ik je een weekje inhuren?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ik. Met dieren in het algemeen.
Heb er nu 5, nog 20 en ik ben compleet.quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had er eerst 0 en nu heb je er 1?
iewquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen met vliegen en zilvervisjes kan ik je niet helpen.
Er zat er laatst een in de panquote:
Extra proteinequote:Op vrijdag 21 september 2018 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat er laatst een in de panWilde er bijna erwten ingooien, zag hem net op tijd
Een dooie of leefde hij nog?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat er laatst een in de panWilde er bijna erwten ingooien, zag hem net op tijd
Moet wel zeggen dat ik ook wel klaar ben met deze week. Eff lekker in eigen bedje is ook fijn. Zelfs is dat bed in Grunnquote:
Paar uurquote:
Ik hou wel van Grunnquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik ook wel klaar ben met deze week. Eff lekker in eigen bedje is ook fijn. Zelfs is dat bed in Grunn
Ik hou mezelf elk jaar voor om meer stedentrips in Nederland te doen maar uiteindelijk ben ik er te lui voor.quote:
2 uur denk ikquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam is wat, anderhalf uur vanuit Nijmegen?
Ga jij daar wonen en mijn werk doen?quote:
Daar heb je toetjesdinerquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou mezelf elk jaar voor om meer stedentrips in Nederland te doen maar uiteindelijk ben ik er te lui voor.
Is goed. Ga jij dan klussen bij mijn vriend?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga jij daar wonen en mijn werk doen?
Ja is goed!quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is goed. Ga jij dan klussen bij mijn vriend?
1.5 zegt NS iddquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja joh? Nijmegen is ongeveer een half uur vanaf mij, en Amsterdam een uur.
NSB' erquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst een bericht gerapporteerd geloof ik.
wat was er?quote:Op vrijdag 21 september 2018 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst een bericht gerapporteerd geloof ik.
nee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:52 schreef Elvi het volgende:
Anderen hier die ook agressief worden als ouders niet snappen hoe internet werkt?
Eerder moedeloosquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:52 schreef Elvi het volgende:
Anderen hier die ook agressief worden als ouders niet snappen hoe internet werkt?
Maar een rashond ofzo? Want dan zou je denken dat er een wachtlijst is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje heeft n hondje gehaald net.
Ze kon niet meer wachten nadat ze vorige week het besluit heeft genomen dat ze er een wilde.
Na overigens wel al jaar ofzo nagedacht te hebben hoor, niet dat ze nu ineens in n week van nooit over nagedacht naar hond in huis is gegaan.
Vind de laatste fase alleen nogal snel gegaan
dat mag ook helemaal niet toch?quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze plaatsten Facebookfoto's van iemand in een NWS topic.
nee, ze had sowieso besloten dat ze geen rashond wilde maar een kruising.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een rashond ofzo? Want dan zou je denken dat er een wachtlijst is.
Hadden ze die hond op voorraad? Zal vast weer een van de populaire broodfokrassen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje heeft n hondje gehaald net.
Ze kon niet meer wachten nadat ze vorige week het besluit heeft genomen dat ze er een wilde.
Na overigens wel al jaar ofzo nagedacht te hebben hoor, niet dat ze nu ineens in n week van nooit over nagedacht naar hond in huis is gegaan.
Vind de laatste fase alleen nogal snel gegaan
Nooit gehoord van herplaatsers en asiels?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze die hond op voorraad? Zal vast weer een van de populaire broodfokrassen zijn.
Herplaatsers voor Tibetaanse terriërs kun je in de regel niet zomaar meenemen, in ieder geval als je ze via de rasvereniging wil halen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gehoord van herplaatsers en asiels?
Ben voor Myro donderdag gaan kijken, zaterdag hebben ze m gebracht. Raszuivere teckel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herplaatsers voor Tibetaanse terriërs kun je in de regel niet zomaar meenemen, in ieder geval als je ze via de rasvereniging wil halen.
Al teveel verhalen gehoord van mensen die snel een hond kochten en daar niet klaar voor waren, daar krijg je geen leuke hond van.
Liefst bij die fokker in Hapert die zovaak in het nieuws geweest is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:27 schreef Elvi het volgende:
Gewoon via marktplaats je hond kopen toch?
Bij herplaatsers kan het wel, maar ik kan me gewoon opwinden over mensen die aankomen zetten met een Franse bulldog die nauwelijks adem kan halen maar vast heel schattig is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben voor Myro donderdag gaan kijken, zaterdag hebben ze m gebracht. Raszuivere teckel.
Dat was met die tekkels toch? Die komen nu langzaam in het dierenasiel in Gouda terecht geloof ik. Ze moesten eerst opknappen bij pleeggezinnen.quote:
Maar dat heeft niks met broodfok te maken. Dat zijn mensen die gaan voor mooi over gezond. Net als mijn collega, die een pug heeft.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij herplaatsers kan het wel, maar ik kan me gewoon opwinden over mensen die aankomen zetten met een Franse bulldog die nauwelijks adem kan halen maar vast heel schattig is.
Kloptquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat was met die tekkels toch? Die komen nu langzaam in het dierenasiel in Gouda terecht geloof ik. Ze moesten eerst opknappen bij pleeggezinnen.
dat is dus niet het geval, ze is er al een jaar mee bezig.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herplaatsers voor Tibetaanse terriërs kun je in de regel niet zomaar meenemen, in ieder geval als je ze via de rasvereniging wil halen.
Al teveel verhalen gehoord van mensen die snel een hond kochten en daar niet klaar voor waren, daar krijg je geen leuke hond van.
Oh dat schiet op. Ik heb er 6 in Gouda gezienquote:
Maar als ze er al een jaar mee bezig is, is t toch niet snel?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dus niet het geval, ze is er al een jaar mee bezig.
Alleen dat t zo snel is ineens vind ik minder slim, maar goed, ze heeft zich dus wel lang genoeg ingelezen en voorbereid.
Ja geloof t wel. Zo triestquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat schiet op. Ik heb er 6 in Gouda gezienZe zullen ze wel verspreiden over meerdere asiels hoop ik.
de laatste stap is snel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als ze er al een jaar mee bezig is, is t toch niet snel?
Oooh zo! Ja misschien.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de laatste stap is snel.
Van het échte besluit dat ze een hond ging nemen naar een hond in huis binnen een week.
Dus gewoon vandaag uitgezocht en opgehaald.
ze weet dus niets van degene waar ze vandaan komt, naast dat bliksembezoekje en heeft haar meteen meegenomen en dat zou ik zelf niet prettig vinden.quote:
Nee dat kan ik idd snappen. Zou zo ook niet mijn keuze zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze weet dus niets van degene waar ze vandaan komt, naast dat bliksembezoekje en heeft haar meteen meegenomen en dat zou ik zelf niet prettig vinden.
Vandaar mijn opmerking.
Hm. Ik bedenk me net dat dit ook zo ging bij mn tweede hondquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze weet dus niets van degene waar ze vandaan komt, naast dat bliksembezoekje en heeft haar meteen meegenomen en dat zou ik zelf niet prettig vinden.
Vandaar mijn opmerking.
Ik snap het op zich ook wel, dat je gewoon ineens verliefd wordt, maar vind zelf het gevoel van voorpret ook heel leuk, dus dan kan ik wel wachten op n nestje waar ik graag n pup of kitten van wil.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hm. Ik bedenk me net dat dit ook zo ging bij mn tweede hondToen was ik nog kind he dus ik heb geen schuld in deze
Maar mn ouders en ik gingen naar een boerderij waar puppies zouden zijn en toen we daar kwamen was er alleen de moederhond en nog geen pups. Die waren ergens andersraar verhaal maar ok. En er was wel een andere hond van 4 maanden die heel aanhankelijk was en meteen bij mn vader kroop enzo. En die bleek ook te koop. Dus toen hebben mn ouders besloten om die hond te kopen en meteen mee te nemen
Als ik er nu over nadenk, denk ik "hm, vreemde situatie" maar het was wel een ontzettend lieve hond![]()
Dus op zich wel een goede afloop voor zowel haar als voor ons.
Wilde dat in jouw geval ook niet beweren.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dus niet het geval, ze is er al een jaar mee bezig.
Alleen dat t zo snel is ineens vind ik minder slim, maar goed, ze heeft zich dus wel lang genoeg ingelezen en voorbereid.
Ik heb dat ookquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde dat in jouw geval ook niet beweren.
Zie het helaas nog te vaak wel gebeuren, en mensen die dan hun hond
“weg doen” als het niet lekker loopt, een hond niet wil luisteren, etc.
Hier in Brabant ook nog een paar populaire fokkers die hun honden uit Oost-Europa halen, dat vind ik gewoon dierenmishandeling.
Sinds ik zelf een hond heb kan ik me daar nogal druk om maken
Tijd om m het nest te verlaten dacht ik zoquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:52 schreef Elvi het volgende:
Ben je een Bronie?quote:
Het is toch geen MLP?quote:
Mycroft jij dat soort dingen of zoquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Tijd om m het nest te verlaten dacht ik zo
Die in t filmpje wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch geen MLP?.
Nee, het is een verjaardagcadeautje.
Ja ok, ik zocht even het liedje erbij dat ze zo leuk vindtquote:
Don't wake the Krakenquote:
Ja hij Mycroft mij. Het is een obsessie aan het wordenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mycroft jij dat soort dingen of zo. Of lees je SC's terug.
MLP's kunnen ook hoorns en/of vleugels hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik zocht even het liedje erbij dat ze zo leuk vindt.
Wtf serieusquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hij Mycroft mij. Het is een obsessie aan het wordenLullig voor zn vriendin zo'n verliefdheid
Ik neem het klakkeloos van je aan, ik heb gewoon een pink fluffy unicorn gekocht, kan niet mis gaan denk ik danquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
MLP's kunnen ook hoorns en/of vleugels hebben.
Kinderenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn nichtje wordt tien en heeft boeken op haar verlanglijstje staan
Ligt eraan voor wie t is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem het klakkeloos van je aan, ik heb gewoon een pink fluffy unicorn gekocht, kan niet mis gaan denk ik dan.
Deze is ook topfavoriet, en ik vind het echt awesomequote:
mijn dochter vindt kinderen vaak irritant, maar mijn nichtje als een van de weinigen niet.quote:
Meisje van 5, nou ja, morgen 5quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze is ook topfavoriet, en ik vind het echt awesome.
dat ligt aan de omstandigheden.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoeveel jaar staat er op moord?
Ik ken hem inmiddels uit mijn hoofdquote:
Ja dan zit je wel goed.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisje van 5, nou ja, morgen 5.
0 als je het goed aanpakt, hoezo?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hij Mycroft mij. Het is een obsessie aan het wordenLullig voor zn vriendin zo'n verliefdheid
15 tot levenslang.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, komt wel goed denk ik zo.quote:
Ik moest oppassen en die kinderen luisteren tenminste gewoon Kinderen voor kinderen en christelijke kinderkoren enzoquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hem inmiddels uit mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo catchy, en grappig, alleen niet TE lang natuurlijk en dat is het probleem met kinderenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest oppassen en die kinderen luisteren tenminste gewoon Kinderen voor kinderen en christelijke kinderkoren enzo
Irritante buren ergens boven me die op het moment praktisch iedere dag om klokslag 20.00 beginnen met drummen en op een of ander snaarinstrument te tokkelen en luidkeels te zingen en dit volhouden tot minimaal 1.00..quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt aan de omstandigheden.
quote:
ja, die kunnen ook 18 weken aan wen stuk hetzelfde verhaaltje voor het slapen gaan willen horenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo catchy, en grappig, alleen niet TE lang natuurlijk en dat is het probleem met kinderen.
15 dagen in NL toch?quote:
dan gewoon levenslang.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Irritante buren ergens boven me die op het moment praktisch iedere dag om klokslag 20.00 beginnen met drummen en op een of ander snaarinstrument te tokkelen en luidkeels te zingen en dit volhouden tot minimaal 1.00..
Euh verhuizen?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Irritante buren ergens boven me die op het moment praktisch iedere dag om klokslag 20.00 beginnen met drummen en op een of ander snaarinstrument te tokkelen en luidkeels te zingen en dit volhouden tot minimaal 1.00..
Dan hebben ze pechquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die kunnen ook 18 weken aan wen stuk hetzelfde verhaaltje voor het slapen gaan willen horen![]()
Ik had voor allebei de kinderen een eigen ‘slaapliedje’ bedacht
Moet je maar aan de goede kant van het kanaal wonenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Ik ging eens met mijn ouders naar Frankrijk. Daar hoorde we dat mensen een nestje puppies langs de weg hadden gevonden en hadden opgevangen. Toen hebben we één van de puppies mee naar huis genomen. Geweldig beestje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaar mijn opmerking.
ik heb gisteren weer eens Jip en Janneke voorgelezenquote:
Ik wil wel. Maar krijg dat hier maar eens voor elkaar.quote:
Ja, het zijn mijn kinderen niet he? Ik doe niet aan slaapliedjes etcquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer eens Jip en Janneke voorgelezen![]()
Ik blijf dat leuke verhaaltjes vinden![]()
En natuurlijk raad eens hoeveel ik van je hou.![]()
Ik moet soms nog steeds huilen als ik dat (voor)lees
dat is wat anders dan via Mp een nestje zoeken en dezelfde dag een pup ophalen vind ikquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging eens met mijn ouders naar Frankrijk. Daar hoorde we dat mensen een nestje puppies langs de weg hadden gevonden en hadden opgevangen. Toen hebben we één van de puppies mee naar huis genomen. Geweldig beestje.
Waarom komt dat nooit op het nieuws voorbij dan?quote:
Ik zit juist aan de goede kant van het kanaal..quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je maar aan de goede kant van het kanaal wonen
Eh dat komt het wel. Maar meestal duren die zaken zo lang dat t ten tijde van de uitspraak al geen nieuws meer is of zo.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom komt dat nooit op het nieuws voorbij dan?
ik wil n nieuwe kast.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil helemaal niets op het moment, qua spullen dan, ook best saai.
Je legt de schuld steeds buiten jezelf. Beter je leven.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar krijg dat hier maar eens voor elkaar.
Oh, goeie, mijn kledingkastdeur is stuk, vergeet ik steeds te fixenquote:
hij hoort vast dat gedrum niet andersquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit juist aan de goede kant van het kanaal..
Nee. Want ik heb dus echt geen idee waar het vandaan komt. Alleen dat het ergens boven mij is. Wel al een keer een briefje in de lift opgehangen.quote:
je hebt hem elke ochtend in je hand?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, goeie, mijn kledingkastdeur is stuk, vergeet ik steeds te fixen.
Dit zei Fripsel laatst tijdens 1 van de relletjesquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mycroft jij dat soort dingen of zo. Of lees je SC's terug.
Hij staat al 3 dagen tegen de muurquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt hem elke ochtend in je hand?
dan wordt t ook lastige om ze te vermoorden. Of tenminste, dan weet je de volgende avond pas of je de juiste had.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb dus echt geen idee waar het vandaan komt. Alleen dat het ergens boven mij is. Wel al een keer een briefje in de lift opgehangen.
Ik heb zelf alleen maar katten gekocht, dan ging het wel vaak zo. Daar snap ik al helemaal niet dat mensen weken gaan wachten op speciaal hun kitten. Maar ik kan me voorstellen dat het bij honden wel belangrijker is om de juiste match te zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wat anders dan via Mp een nestje zoeken en dezelfde dag een pup ophalen vind ik
Hmm. Verzachtende omstandigheden gaan bedenken dus..quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh dat komt het wel. Maar meestal duren die zaken zo lang dat t ten tijde van de uitspraak al geen nieuws meer is of zo.
Huisdier?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging eens met mijn ouders naar Frankrijk. Daar hoorde we dat mensen een nestje puppies langs de weg hadden gevonden en hadden opgevangen. Toen hebben we één van de puppies mee naar huis genomen. Geweldig beestje.
dat is in elk geval praktische dan wat ik in mn hoofd had.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij staat al 3 dagen tegen de muur.
Maar dan nog woont ie aan de verkeerde kant. Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij hoort vast dat gedrum niet anders
Het is ook een oud ding, maar ik haat geld uitgeven aan dat soort dingen, ik maak het welquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is in elk geval praktische dan wat ik in mn hoofd had.
Irritantquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb dus echt geen idee waar het vandaan komt. Alleen dat het ergens boven mij is. Wel al een keer een briefje in de lift opgehangen.
Ik wilde raskatten van een fokker waar ik n goed gevoel bij had, dus dan wacht ik wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen maar katten gekocht, dan ging het wel vaak zo. Daar snap ik al helemaal niet dat mensen weken gaan wachten op speciaal hun kitten. Maar ik kan me voorstellen dat het bij honden wel belangrijker is om de juiste match te zoeken.
En als het de verkeerde was creëer ik extra woonruimte. Ik zeg win-win.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan wordt t ook lastige om ze te vermoorden. Of tenminste, dan weet je de volgende avond pas of je de juiste had.
Nou dan loop je nu naar boven net zolang tot je de deur met lawaai hebt, belt aan en vraag of ze vanaf 22:00 stil kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dan nog woont ie aan de verkeerde kant. Ik kan er ook niks aan doen.
Ja. Ik denk dat ik volgende week de huismeester eens ga bellen ofzo. Ik begin er nu wel echt de schijt van te krijgen.. Als het nu eens in de maand was of overdag ofzo, ja prima. Maar ik zit ondertussen hier met m'n tv hard zodat ik dat getokkel en vals gezang niet hoor.quote:
Lijkt me een goede stap. Ik snap niet dat mensen zo asociaal zijnquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik volgende week de huismeester eens ga bellen ofzo. Ik begin er nu wel echt de schijt van te krijgen.. Als het nu eens in de maand was of overdag ofzo, ja prima. Maar ik zit ondertussen hier met m'n tv hard zodat ik dat getokkel en vals gezang niet hoor.
Ah. Ik snap dat dus niet zo goed. Ik ga dan liever voor een kat die gewoon een huisje zoekt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde raskatten van een fokker waar ik n goed gevoel bij had, dus dan wacht ik wel.
Je woont niet aan mijn kant, dus dat is niet waarquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit juist aan de goede kant van het kanaal..
Pretnestkattenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah. Ik snap dat dus niet zo goed. Ik ga dan liever voor een kat die gewoon een huisje zoekt.
Volgens het reglement mag je al vanaf 20.00 uur geen overlast meer veroorzaken. Wat ik perfect vind want bedtijd voor m'n monster.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan loop je nu naar boven net zolang tot je de deur met lawaai hebt, belt aan en vraag of ze vanaf 22:00 stil kunnen zijn.
Zo niet bel je de politie of gooi een molitov cocktail door het raam.
Ik ook niet. Als ik een keer overdag de muziek "hard" aan heb staan vind ik het na 30 minuten al asociaal.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een goede stap. Ik snap niet dat mensen zo asociaal zijn.
.ja maar loop je er nu heen ofnie, kom op beetje voor jezelf opkomen hoor..quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens het reglement mag je al vanaf 20.00 uur geen overlast meer veroorzaken. Wat ik perfect vind want bedtijd voor m'n monster.
En een enkele keer een feestje, alle begrip voor.. Maar dit. Nee.
Ga lekker in een fucking hutje op.l de hei wonen ofzo.
Er zitten behoorlijk wat oude mensen in deze flat. Voormalige seniorenflats. Toen ik erin kwam, was het dus ook echt alleen maar rimpelsaurier.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
Overdag ga ik er gewoon van uit dat er niemand thuis is, want normale mensen werken overdag.
Lekker rustig en lage stookkosten. Win-win.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zitten behoorlijk wat oude mensen in deze flat. Voormalige seniorenflats. Toen ik erin kwam, was het dus ook echt alleen maar rimpelsaurier.
Ik heb een kleine hier op bed liggen. Ik kan niet aan de katten vragen of zij even opletten.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
.ja maar loop je er nu heen ofnie, kom op beetje voor jezelf opkomen hoor..
Of ze accepteren de uitdaging.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:31 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon zelf snoei en snoeihard muziek opzetten, liefst stevige metal, half uurtje gaan wandelen, dan hebben ze de hint wel door denk ik.
Kan, maar die winnen ze niet denk ikquote:
net als er verschil zit in karakter bij hondenrassen, is dat ook zo bij katten. En ik had eerst altijd asielkatten (nu ook een) en dacht eigenlijk altijd ‘een kat is een kat’, maar dat is dus niet zo, er zijn echt duidelijke verschillen per ras.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah. Ik snap dat dus niet zo goed. Ik ga dan liever voor een kat die gewoon een huisje zoekt.
Ja. Dat was het dus wel. Niet meer.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker rustig en lage stookkosten. Win-win.
Ja en tot je daarachter bent zit je in de teringherrie.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar die winnen ze niet denk ik.
Ach, er zijn ergere dingen als het je eigen teringherrie isquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en tot je daarachter bent zit je in de teringherrie.
Ik.wil nog even zeggen dat ik je tattoos tof vindquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat was het dus wel. Niet meer.
Smoesjes je bent gewoon bang.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een kleine hier op bed liggen. Ik kan niet aan de katten vragen of zij even opletten.
Thanks babe.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik.wil nog even zeggen dat ik je tattoos tof vind
Als het je eigen teringherrie is ja. En dan wil je slapen en doen de buren er een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen als het je eigen teringherrie is.
Ik ben niet bang. Behalve dat ze uit bed klimt en weer valt, net als van de week. Dus nee, alleen laten is geen optie.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Smoesjes je bent gewoon bang.
Ik ga weleens een half uur winkelen als de kleine op bed ligt, (die 3 keer per jaar dat ik vrij ben)
Ik win toch welquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het je eigen teringherrie is ja. En dan wil je slapen en doen de buren er een schepje bovenop.
Joh, laat die gek lekker lullenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet bang. Behalve dat ze uit bed klimt en weer valt, net als van de week. Dus nee, alleen laten is geen optie.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet bang. Behalve dat ze uit bed klimt en weer valt, net als van de week. Dus nee, alleen laten is geen optie.
Bleh. Ik ga in bad. Met m'n dure lush bruisbal. Poging tot relaxen.quote:
16 mndquote:
Alleen als ie James heet en butler is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja ok sorry die laat je niet alleen.
Je hebt gewoon een vent nodig.
Ik vind die verschillen bij katten dus echt veel minder duidelijk. In mijn ogen is dat een beetje iets wat mensen vooral willen geloven om zichzelf een reden te geven om een raskat te kopen. Mijn vader fokte met de Burmees. Drie van hetzelfde ras, compleet verschillende katten. De kittens waar we soms nog later langs gingen, ook totaal anders.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
net als er verschil zit in karakter bij hondenrassen, is dat ook zo bij katten. En ik had eerst altijd asielkatten (nu ook een) en dacht eigenlijk altijd ‘een kat is een kat’, maar dat is dus niet zo, er zijn echt duidelijke verschillen per ras.
Hw is goed met kinderen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als ie James heet en butler is.
Mits vrouwelijk en minstens 16 jaar.quote:
De vraag is eerder of ie goed is in het huishouden..quote:
Komt wel goed. We sturen de FOK!knokploeg langs.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ie goed is in het huishouden..
Wie zijn daar lid van op het moment?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. We sturen de FOK!knokploeg langs.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zijn daar lid van op het moment?
Hij heeft geld om iemand die dat is in te huren.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ie goed is in het huishouden..
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie zijn daar lid van op het moment?
Ik had Vienettaquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb chocolade kruidnoten. Het leven is mooi.
Al meer dan ik.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben helemaal niet goed met kinderen, ik kan 2 kinderen tolereren.
Ja, ik sta er ook nog steeds van te kijkenquote:
Ik alleen als het bloed is, en enkel als ik geen kater heb.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben helemaal niet goed met kinderen, ik kan 2 kinderen tolereren.
Vind je ze ook leuk?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik sta er ook nog steeds van te kijken.
Wil je eens praten over je kindertrauma?quote:
Ga weg joh, amateur-psycholoogquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je eens praten over je kindertrauma?
Heb je vroeger een jong nakomertje gehad waarvoor je moest zorgen? Had je zelf geen lieve ouders? Of was je juist enig kind en kon je niet delen en liefde van anderen accepteren? Wat maakt jouw weerstand naar kinderen zoo huge?
Over het algemeen wel eigenlijk. Maar moet natuurlijk niet te lang duren allemaalquote:
,quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel goed. We sturen de FOK!knokploeg langs.
Wanneer ben jij door een alien geprobedquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over het algemeen wel eigenlijk. Maar moet natuurlijk niet te lang duren allemaal.
Volgens mij zijn ze dat ook niet. Maar dan heb je wel oppas.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
,
Die klinken niet heel erg indrukwekkend..
Mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij heeft geld om iemand die dat is in te huren.
Nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ben jij door een alien geprobed?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
,
Die klinken niet heel erg indrukwekkend..
Die maken het leven idd wel wat mooierquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb chocolade kruidnoten. Het leven is mooi.
Ja fair enough. Want dan zijn ze makkelijk te negeren.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet.
Als kinderen luisteren en niet janken om alles en niets gaat het al snel redelijk.
True.. en dan kan ik met m’n koekenpan naar bovenquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook niet. Maar dan heb je wel oppas.
Britjesquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die verschillen bij katten dus echt veel minder duidelijk. In mijn ogen is dat een beetje iets wat mensen vooral willen geloven om zichzelf een reden te geven om een raskat te kopen. Mijn vader fokte met de Burmees. Drie van hetzelfde ras, compleet verschillende katten. De kittens waar we soms nog later langs gingen, ook totaal anders.
Mijn moeder heeft dus een nestje Britse kortharen. Prachtig, daar niet van. Maar de moeder is een complete autist, en de drie zonen allemaal compleet verschillend. Van heel druk en nieuwsgierig, naar onwijs aanhankelijk en rustig.
Tenzij je echt voor een Bengaal gaat, denk ik het allemaal veel meer aan het beestje zelf en de opvoeding ligt dan het ras.
Mag ik mee met je deegroller?quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True.. en dan kan ik met m’n koekenpan naar boven
Daarom, meestal zijn ze wel aan het spelen ofzo, geen last vanquote:Op vrijdag 21 september 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fair enough. Want dan zijn ze makkelijk te negeren.
Ik wil zo'n joekel van een main coone.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Britjes
Als ik ooit zo hard op m'n hoofd val dat ik een kat wil, dan die
De mijne is niet te negeren, hoe hard je je best ook doet.. zo jong, en nu al verslaafd aan aandacht..quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja fair enough. Want dan zijn ze makkelijk te negeren.
Ik kom eigenlijk nergens waar kinderen spelen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, meestal zijn ze wel aan het spelen ofzo, geen last van.
Ja die!quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil zo'n joekel van een main coone.
Jij kan dr niet negeren. Ik waarschijnlijk met gemakquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mijne is niet te negeren, hoe hard je je best ook doet.. zo jong, en nu al verslaafd aan aandacht..![]()
Ja, ik dus bij die vriend van me thuis, dan ontkom je er niet aanquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nergens waar kinderen spelen.
Ik had een superleuk huis gezien. Begon bijna te twijfelen... Maar het grensde aan een speeltuintje. Nope Nope Nope.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet naar huizen gaan waar kinderen wonenquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik dus bij die vriend van me thuis, dan ontkom je er niet aan.
Vrienden van mij hebben er een. En een andere, normale kat. Eten voor die normale kat staat op een hoge plek omdat die joekel te lomp is om daar te komen. En te dik.quote:
Oh brrr.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een superleuk huis gezien. Begon bijna te twijfelen... Maar het grensde aan een speeltuintje. Nope Nope Nope.
Tuurlijk.. maar ik denk dat je meer kan met m’n garde. Dan kan je tenminste “en Garde!” roepen..quote:
Niet nodig, zeg toch dat ze niet vervelend zijn, en soms best leuk, vooral gamen met de oudste is grappig om te doen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet naar huizen gaan waar kinderen wonen.
Gardes zijn alleen niet zo indrukwekkend.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar ik denk dat je meer kan met m’n garde. Dan kan je tenminste “en Garde!” roepen..
Haha omg. Ik wil echt zo'n mega katquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben er een. En een andere, normale kat. Eten voor die normale kat staat op een hoge plek omdat die joekel te lomp is om daar te komen. En te dik.
Ah Samzz hou op.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is een clown. Als ik met haar in de stad loop, moet en zal ze van iedereen aandacht krijgen. Tot ze het ook daadwerkelijk krijgt, dan probeert ze in me te kruipen..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan dr niet negeren. Ik waarschijnlijk met gemak.
Ik ook niet. En ik wil katten. Ik voorzie een goede toekomst.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil geen kinderen. Ik heb twee katten. En dat zijn mijn schatjes.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah Samzz hou op.![]()
Dit is niet meer normaal
Er is een waar iedere keer zo’n sprietje van loslaat.. die kan je in een oog prikken..quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gardes zijn alleen niet zo indrukwekkend.
Dolletjesquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan overdag hysterische kinderen en 's avonds de hangjongeren
Ik heb nog geen dm van je ontvangen, dus zo wanhopig ben je nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 21:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik wil katten. Ik voorzie een goede toekomst.
Mag ik er alsnog een deegroller bij?quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is een waar iedere keer zo’n sprietje van loslaat.. die kan je in een oog prikken..
quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep eens langs een kindje dat iedereen die langsliep een high five gaf. Dus ik al zoiets van "kut nu moet ik zeker ook anders ben ik een kutwijf", dus wil hem een high five geven, begint ie te janken en rent ie naar z'n moeder.
Snel doorgelopen.
Jij mag zelfs met de krabpaal mee.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik er alsnog een deegroller bij?
Nee dat is te lomp.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mag zelfs met de krabpaal mee.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep eens langs een kindje dat iedereen die langsliep een high five gaf. Dus ik al zoiets van "kut nu moet ik zeker ook anders ben ik een kutwijf", dus wil hem een high five geven, begint ie te janken en rent ie naar z'n moeder.
Snel doorgelopen.
Ik zag al gebeuren dat die moeder dan kwaad op mij werd. "Wat doe je met m'n kind??" enzo. En dat ik het dan moet gaan uitleggen. Terwijl ze zelf druk bezig was dr boodschappen in dr fietstas te proppen en niks doorhad.quote:
Ik heb ook een kleintje.. en een medium. En een large. Maar bij nader inzien. Ik denk dat ik gewoon een kat meeneem en die bij iemand in z’n gezicht gooi.quote:
Ik lach me dood als jij binnen 2 jaar een kleine krijgt en dan zo'n overbezorgde moeder wordt die ALLES voor haar kind overheeft.quote:
Paar keer tegen de haren in strijken.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleintje.. en een medium. En een large. Maar bij nader inzien. Ik denk dat ik gewoon een kat meeneem en die bij iemand in z’n gezicht gooi.
Ik zou me kapot lachen als dat dat monster van mij was geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel typerend voor de manier waarop kinderen en dieren op mij reageren.
Gelukkig ken je me zo ontzettend goed.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lach me dood als jij binnen 2 jaar een kleine krijgt en dan zo'n overbezorgde moeder wordt die ALLES voor haar kind overheeft.
Het zit gewoon in je.
Mombiequote:Op vrijdag 21 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik lach me dood als jij binnen 2 jaar een kleine krijgt en dan zo'n overbezorgde moeder wordt die ALLES voor haar kind overheeft.
Het zit gewoon in je.
Vind Kip niet erg. Daar mag je uitermate lomp mee zijn. Alles is liefde enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paar keer tegen de haren in strijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |