en ik ben nog niet stonedquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:17 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch lacht al om een ns logo met een B erachter
quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:17 schreef JanCees het volgende:
Onlogisch lacht al om een ns logo met een B erachter
Geef hem even de tijd.quote:
bikkelquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed idee. Vanavond maar eens wat baco's nemen
Ik hou van jouquote:
Ja daar is het ook wel handig voor denk ik. Het wordt vast geen spektakel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om wakker te blijven bij Telstar-Twente?
Niks mis met baco cola.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed idee. Vanavond maar eens wat baco's nemen
Denk wel dat Twente een pingel krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar is het ook wel handig voor denk ik. Het wordt vast geen spektakel.
Ja hè.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan ben ik de enige nog in de race.
Als ze maar winnen hé.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar is het ook wel handig voor denk ik. Het wordt vast geen spektakel.
Waarom?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk wel dat Twente een pingel krijgt.
Als er een boiler inzit, heel lang, maar waarom zou je hem uitzetten?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:34 schreef Saind het volgende:
Hoe lang duurt het voor je cv ketel is afgekoeld als je hem uit zet
Maria?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Als God niet bestaat wie is dan de vader van Jezus?
jij hebt fran sol jij bent nu veilig makkelijk voor jou nu om dat te zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KNJB wil dat ze promoveren.
Niks mis mee. Van mij mogen jullie terugkomen.
Gaat niet gebeuren, dan moet alles zo snel van.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft echter nog 4 uurtjes GGMM.
Volgend jaar natuurlijk niet meer. Dan is ie weg.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij hebt fran sol jij bent nu veilig makkelijk voor jou nu om dat te zeggen
Jozefquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Als God niet bestaat wie is dan de vader van Jezus?
ff bijvullen en ontluchtenquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als er een boiler inzit, heel lang, maar waarom zou je hem uitzetten?
Moet morgen weer langskomen. Kijken hoe het er voor staat.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je nog wel even volhouden.
Nog 4 nachtjes.
Laat geen vingers in je steken! Weet niet meer hoe het heet, maar beter wacht je daarmee tot 25 september.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet morgen weer langskomen. Kijken hoe het er voor staat.
Kan prima warm ja.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
ff bijvullen en ontluchten
maar heb 't warm gedaan ging prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |