Zo, de teringquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb niks aangepast, stomme idioot.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb niks aangepast, stomme idioot.
Ik probeer alleen het vuurtje verder op te stoken domme big. Doe nou niet alsof ik het een interessante post van je vond.quote:
Zo, de teringquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer alleen het vuurtje verder op te stoken domme big. Doe nou niet alsof ik het een interessante post van je vond.
En de EU wil ook nog dat als tussenoplossing voor Noord-Ierland dat die wel tot de Europese markt blijft behoren, waardoor er ook grenzen komen tussen Engeland en Noord-Ierland.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat het grenst aan Ierland en er nu vrij woon-werk en handelsverkeer tussen de landen mogelijk is en na Brexit er weer een harde grens komt
Sowwquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer alleen het vuurtje verder op te stoken domme big. Doe nou niet alsof ik het een interessante post van je vond.
Genadeloos.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat de bevolking van noord-ierland kiezen of ze bij de eu willen blijvenquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de EU wil ook nog dat als tussenoplossing voor Noord-Ierland dat die wel tot de Europese markt blijft behoren, waardoor er ook grenzen komen tussen Engeland en Noord-Ierland.
toch wel vrij logisch dat de UK daar niet mee akkoord gaat, ik snap het probleem ook niet zo, ja kan alle Ieren toch een speciale status geven, die Noordieren dat ze vrij naar Ierland kunnen en vice versaquote:Op vrijdag 21 september 2018 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de EU wil ook nog dat als tussenoplossing voor Noord-Ierland dat die wel tot de Europese markt blijft behoren, waardoor er ook grenzen komen tussen Engeland en Noord-Ierland.
quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laat de bevolking van noord-ierland kiezen of ze bij de eu willen blijven
Het zou me ook niks verbazen als ze dit punt gewoon gebruiken als uitruilmiddel voor een ander punt aan het einde van de onderhandelingen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel vrij logisch dat de UK daar niet mee akkoord gaat, ik snap het probleem ook niet zo, ja kan alle Ieren toch een speciale status geven, die Noordieren dat ze vrij naar Ierland kunnen en vice versa
als het nog wat wordtquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als ze dit punt gewoon gebruiken als uitruilmiddel voor een ander punt aan het einde van de onderhandelingen.
quote:Brexit: a cry from the Irish border
‘Jacob Rees-Mogg you're right. You don't need to visit the border... you need to have lived here.’ Belfast-born actor Stephen Rea explores the real impact of Brexit and the uncertainty of the future of the Irish border in a short film written by Clare Dwyer Hogg.
niet gekliktquote:
welke mediaquote:Op vrijdag 21 september 2018 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Dat treinongeluk wordt ook wel erg opgeblazen overal, het is wel erg, maar er wordt nu in de media nu een echte wereldramp van gemaakt.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
@JC
Medewerker RuneScape hackt spelers
(niet klikken)
Overal waar ik keek eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:31 schreef Saind het volgende:
[..]
welke media
Heb er niet zo veel van gehoord na het eerste nieuws eigenlijk
Hard maatje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |