quote:
Zeker geen ijsselmeerquote:Op vrijdag 21 september 2018 17:57 schreef JanCees het volgende:
blikseminslag net op ijsselmeer hier koekoek
Ik denk dat Doublepain een grapje probeerde te maken.quote:
Jammer dat je mijn foto van Nicki negeerde.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat Doublepain een grapje probeerde te maken.
Ik zie nu pas dat haar tepel zichtbaar is.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn foto van Nicki negeerde.
Meest beluisterd door wie?quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meest beluisterde plaat september
Atmosphere Virgo
Het is vrijdag. Doe gewoon niet zo moeilijk manquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:06 schreef GGMM het volgende:
Door jou? Door iTunes gebruikers? Door Youtube-gebruikers?
Beetje duidelijkheid zou hier wel prettig zijn.
Gewoon geen halve berichten meer posten voortaan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Doe gewoon niet zo moeilijk man
Hopelijk wordt dat kind een paar minuten na 0:00 vannacht geboren.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:11 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje heeft al 2 uur niet gepost.
Er zal toch niks aan de hand zijn?
Dat zou inderdaad geweldig zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat kind een paar minuten na 0:00 vannacht geboren.
Hier tot 20 minuten geleden, nu weer blauwe lucht en zon.quote:
Help jezelf en spring voor een auto.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Help iemand ik zit vast in de bus met dit weer alles is plat
Ik kom daar nietquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net een leuk grapje gemaakt in het PSV-topic.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Help jezelf en spring voor een auto..
Dan mis je wat.quote:
Hij was zeker net zo goed als de grap van Doublepain.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net een leuk grapje gemaakt in het PSV-topic.
twitter:jrafcth twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 18:15:22@cahen92 Feyenoord fan. We hadden het kunnen weten.De meeste, let wel de meeste ook nooit respect gehad voor eerdere incidenten met doden.Tip, stop eens een lawinepijl In je kakkiesluis. reageer retweet
Net als RVB gehackt, wat een pech.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:jrafcth twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 18:15:22@cahen92 Feyenoord fan. We hadden het kunnen weten.De meeste, let wel de meeste ook nooit respect gehad voor eerdere incidenten met doden.Tip, stop eens een lawinepijl In je kakkiesluis. reageer retweet
Toeval wel, die hackers weten wel wat timen isquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:jrafcth twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 18:15:22@cahen92 Feyenoord fan. We hadden het kunnen weten.De meeste, let wel de meeste ook nooit respect gehad voor eerdere incidenten met doden.Tip, stop eens een lawinepijl In je kakkiesluis. reageer retweet
Die was ook wel mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als RVB gehackt, wat een pech.
Toevallig allebei uit Den Haagquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was ook wel mooi.
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn. Vanaf nu pas ik ook maar een beetje op met Haags kwartiertje.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toevallig allebei uit Den Haag
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geklikt.quote:
Ik ook niet, Rotterdamse denker, dat moet wel een onzinfilmpje zijn.quote:
Ja, prima. Waarom zou het niet goed gaan? Wat insinueer je nu precies?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, prima. Waarom zou het niet goed gaan? Wat insinueer je nu precies?
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wat verveeld merk ik. Tijd om wat te gaan koken.
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:43 schreef Doublepain het volgende:
Oppassen Haags, straks hacken ze ook jouw account om te gaan tellen ofzo
Ben best een beetje nerveus, wie weet ligt Jojoortje nu met haar benen wijd. (Te bevallen)quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben best een beetje nerveus, wie weet ligt Jojoortje nu met haar benen wijd. (Te bevallen)
niet gekliktquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7517827/4a13d1a2/proost_.html
Er worden regelmatig filmpjes geplaatst waar met "kanker" gescholden wordt. Dat is opzich prima hoor. Alleen heb ik een aantal users gezien die een ban kregen omdat ze met kanker schelden.. prima verder, maar vindt wel dat Banny consequent moet zijn eerlijk gezegd. Óf je plaatst filmpjes met kanker en laat users ook eventueel met kanker schelden óf je plaatst geen filmpjes met kanker en laat users ook niet (wat nu gebeurt) meer met kanker schelden. Echter wat nu gebeurt is dat er regelmatig filmpjes met schelden met kanker geplaatst worden, maar als users ermee schelden, krijgen ze een ban.. ik vind dat hypocriet eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7517827/4a13d1a2/proost_.html
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Er worden regelmatig filmpjes geplaatst waar met "kanker" gescholden wordt. Dat is opzich prima hoor. Alleen heb ik een aantal users gezien die een ban kregen omdat ze met kanker schelden.. prima verder, maar vindt wel dat Banny consequent moet zijn eerlijk gezegd. Óf je plaatst filmpjes met kanker en laat users ook eventueel met kanker schelden óf je plaatst geen filmpjes met kanker en laat users ook niet (wat nu gebeurt) meer met kanker schelden. Echter wat nu gebeurt is dat er regelmatig filmpjes met schelden met kanker geplaatst worden, maar als users ermee schelden, krijgen ze een ban.. ik vind dat hypocriet eerlijk gezegd.
ik vindtquote:Op vrijdag 21 september 2018 18:57 schreef Saind het volgende:
rima verder, maar vindt wel dat Banny consequent moet zijn eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
dit is een aangepast citaat van koffieman
Het is goed met jequote:Op vrijdag 21 september 2018 18:58 schreef Saind het volgende:
[..]
dit is een aangepast citaat van koffieman
quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Er worden regelmatig filmpjes geplaatst waar met "kanker" gescholden wordt. Dat is opzich prima hoor. Alleen heb ik een aantal users gezien die een ban kregen omdat ze met kanker schelden.. prima verder, maar vindt wel dat Banny consequent moet zijn eerlijk gezegd. Óf je plaatst filmpjes met kanker en laat users ook eventueel met kanker schelden óf je plaatst geen filmpjes met kanker en laat users ook niet (wat nu gebeurt) meer met kanker schelden. Echter wat nu gebeurt is dat er regelmatig filmpjes met schelden met kanker geplaatst worden, maar als users ermee schelden, krijgen ze een ban.. ik vind dat hypocriet eerlijk gezegd.
NOICEquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou morgen je brievenbus in de gaten houden makker
Dat laat ik aan jou over. Ik heb er saus van gemaakt. Maar er ook nog genoeg de vriezer in getrapt.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
NOICE
Zal ik ze gewoon opeten of er saus van maken
Voordeel van saus is vooral dat het beter te doseren isquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Ik heb er saus van gemaakt. Maar er ook nog genoeg de vriezer in getrapt.
Ik dacht een of ander fokker, omdat het over Banny ging.quote:
Hij veranderde 'Joris' in 'Banny'quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht een of ander fokker, omdat het over Banny ging.
Ik vind het ook nogal een rare opmerking.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
artistieke vrijheidquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maak het nou maar, en bedank me later.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
er hebben mensen voor minder een ban gekregen
Jij bent ook nogal verveeld zo te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
er hebben mensen voor minder een ban gekregen
Zal ik doenquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak het nou maar, en bedank me later.
Je zei 't ja, wel tof. Werken pepers goed gewoon in de tuin? Dacht dat die dingen zo lastig warenquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Volgend jaar heb ik 20 of 25 soorten Saind. Tzt zal ik je nog wat moois sturen.
Met dit weer werkt het prima. Maar ik heb nu 2 groeitenten (DAAR MOET JE ANDERE PLANTEN IN STOPPEN ONLO HAHAHWGAHJGFJAGKAGAJKASHHKAJGAKGAGAGAHAHHA) staan. Daar gaan ze de winter prima mee doorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Je zei 't ja, wel tof. Werken pepers goed gewoon in de tuin? Dacht dat die dingen zo lastig waren
God ja je kunt ze bewarenquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit weer werkt het prima. Maar ik heb nu 2 groeitenten (DAAR MOET JE ANDERE PLANTEN IN STOPPEN ONLO HAHAHWGAHJGFJAGKAGAJKASHHKAJGAKGAGAGAHAHHA) staan. Daar gaan ze de winter prima mee doorkomen.
YES JE BENT ER NOGquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga over een kwartier koffie zetten.
vroeg zegquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Om wakker te blijven bij Telstar-Twente?quote:Op vrijdag 21 september 2018 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest nog lachen ookquote:Op vrijdag 21 september 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien kunnen we vanavond ook nog een behoorlijk uitje verwachten.
[ afbeelding ]
Onlogisch en Saind ook, al zullen ze dat nooit toegeven.quote:
uitjequote:Op vrijdag 21 september 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien kunnen we vanavond ook nog een behoorlijk uitje verwachten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |