Uitwijken naar links of naar rechts was ook niet echt een optie danquote:Op donderdag 20 september 2018 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de situatie zoals deze zich afgespeeld afgaande op de camerabeelden die nu worden getoond op DTV. Vrouw kwam dus uit zuidelijke richting en fietste op een dubbel fietspad. Daar dus op hol geslagen, bakfiets is door de slagboom geramd en daar direct door de aankomende sneltrein) van links) aangereden (van de voorkant of zijkant van de trein).
Geen kant kun je op idd.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitwijken naar links of naar rechts was ook niet echt een optie dan
Het was gewoon rechtdoor voor de trein.
Hij heeft hier wel een punt.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:19 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ben je nou serieus zelfs wat dit soort onderwerpen betreft nog bezig met je eigen gelijk? Kom op zeg.
Officieel niet. Het fietspad in die richting ligt aan de andere kant van de weg. Maar in praktijk wordt dit fietspad wel als dubbel pad gebruikt.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ah, duidelijk beeld! Een dubbel fietspad dus.
Naar links had gekund en rechts had ze dat hek geramd. Hoe dan ook, in zo'n situatie schrik je je rot en staat de bakfiets eerder op het spoor dan dat je kunt reageren denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*ril*quote:Op donderdag 20 september 2018 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de situatie zoals deze zich afgespeeld heeft afgaande op de camerabeelden die nu worden getoond op DTV. Vrouw kwam dus uit zuidelijke richting en fietste op een dubbel fietspad. Daar dus op hol geslagen, bakfiets is door de slagboom geramd en daar direct door de aankomende sneltrein) van links) aangereden (van de voorkant of zijkant van de trein).
Nee klopt niet, het is officieel een dubbel fietspad. Zie hier een paar 100 meter zuidelijker: https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op donderdag 20 september 2018 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Officieel niet. Het fietspad in die richting ligt aan de andere kant van de weg. Maar in praktijk wordt dit fietspad wel als dubbel pad gebruikt.
Ja ben ik nu blind, want ik zie genoeg uitwijkmogelijkheden.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, makkelijk praten als jezelf niet in zo'n situatie zit. Ik denk dat de bestuurder volledig in paniek is geraakt en nog geprobeerd heeft te redden wat er te redden viel .......quote:Op donderdag 20 september 2018 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naar links had gekund en rechts had ze dat hek geramd. Hoe dan ook, in zo'n situatie schrik je je rot en staat de bakfiets eerder op het spoor dan dat je kunt reageren denk ik.
Is gewoon niet waar, is duidelijk een dubbel fietspad.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Officieel niet. Het fietspad in die richting ligt aan de andere kant van de weg. Maar in praktijk wordt dit fietspad wel als dubbel pad gebruikt.
Die wil jij echt gaan bekijken? Ik niet ......quote:Op donderdag 20 september 2018 11:33 schreef vigen98 het volgende:
Er zijn camerabeelden had ik gehoord?
Ik denk dat ze te laat was met inschatten dat ze geen opties meer had dan idd maar dat ding tegen dat hek aan rijden oid. Wat ook tot letsel zou hebben geleid wrs, maar natuurlijk minder ernstig.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naar links had gekund en rechts had ze dat hek geramd. Hoe dan ook, in zo'n situatie schrik je je rot en staat de bakfiets eerder op het spoor dan dat je kunt reageren denk ik.
De foto (met oudere dame en hulpverleners op de overgang) is ingezoomd vanaf het perron Oss-West met kijkrichting Oss- Nijmegen. Het is idd een Sprinter maar als zijnde spitssprinter, sneltrein Den Bosch-Oss 08:12u -08:23u. Deze rijdt Oss-West op snelheid voorbij.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Verderop in het topic staat een foto waarop je een trein (inderdaad Sprinter materieel) ziet staan. Maar die staat in de richting van Den Bosch. Overigens heb ik nog nooit op dat traject een Sprinter als Intercity gezien. Het zijn voor zover ik weet altijd gele dubbeldekkers die door de stations heen denderen. De Sprinters zijn alleen maar in gebruik als stoptreinen.
In dat geval kan de Sprinter die je op de foto ziet, de normale stoptrein naar Den Bosch zijn die daar is blijven staan en dan zou de Intercity uit de richting Den Bosch zijn gekomen en ruim voorbij het station tot stilstand gekomen.
Even bij onze vrienden van 4chan koekeloeren.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:33 schreef vigen98 het volgende:
Laten we die lekker bij de onderzoeks-instanties laten. Ik hoef daar niks van te zienquote:Op donderdag 20 september 2018 11:33 schreef vigen98 het volgende:
Trieste reactie dit, echt intriest .....quote:Op donderdag 20 september 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even bij onze vrienden van 4chan koekeloeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |