Kanker en dom schrijf je aan elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder ging pas weer werken toen we van de basisschool af waren maar dit geheel terzijde. Jij bent echt kanker dom.
De woorden 'kanker' en 'dom' moeten tussen aanhalingstekens. Zwakbegaafde idioot.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker en dom schrijf je aan elkaar.
Achterlijke mongool.
Boehoe.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De woorden 'kanker' en 'dom' moeten tussen aanhalingstekens. Zwakbegaafde idioot.
Te veel bij kinderdagverblijven geweest ben ik bang.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Boehoe.
Lekker de jij-kaart spelen. Pot, ketel.
Zielig hoopje mens.
Aldus iemand die 5 minuten geleden nog een jij-bak doet. Denk nou eens één keer na in je leven.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Boehoe.
Lekker de jij-kaart spelen. Pot, ketel.
Zielig hoopje mens.
maar er zijn jaren geweest dat er bij PSV meer geld in werd gepompt dan bij Ajax, dat verschil in begroting is nog niet van zo heel langquote:Op donderdag 20 september 2018 09:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat klopt er taalkundig niet? PSV heeft sportief meer succes gekend dan Ajax de afgelopen 25 jaar.
Feyenoord gaat nog wel verder afglijden.
Gefeliciteerd met de 182e miljoenste postquote:Op donderdag 20 september 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn jaren geweest dat er bij PSV meer geld in werd gepompt dan bij Ajax, dat verschil in begroting is nog niet van zo heel lang
Was weer gezellig.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Lang geleden dat er zo'n harde beef was waar ikzelf niet direct bij betrokken was
Trots op jullie maatjes.
heb ik toch nog wat gewonnen vandaagquote:Op donderdag 20 september 2018 10:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 182e miljoenste post
Zal me niks verbazen.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Te veel bij kinderdagverblijven geweest ben ik bang.
PSV heeft wel weer lekker ingekocht hoor, die Guti met Lozano. KoeKoek.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn jaren geweest dat er bij PSV meer geld in werd gepompt dan bij Ajax, dat verschil in begroting is nog niet van zo heel lang
je doet wel je best je er tussen te wurmenquote:Op donderdag 20 september 2018 10:40 schreef onlogisch het volgende:
Lang geleden dat er zo'n harde beef was waar ikzelf niet direct bij betrokken was
Trots op jullie maatjes.
Ik was er louter om ervoor te zorgen dat de schoorsteen wel blijft roken maatquote:Op donderdag 20 september 2018 10:44 schreef Saind het volgende:
[..]
je doet wel je best je er tussen te wurmen
Ik ga zo chili maken, denk 's mee als je wiltquote:
dat is toch alleen maar goed, die Guti heb ik nog niet zien spelen overigens, sowieso PSV maar 1 wedstrijd in die voorronde CL dus ik ben benieuwd zondagquote:Op donderdag 20 september 2018 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV heeft wel weer lekker ingekocht hoor, die Guti met Lozano. KoeKoek.
Jezus man dat ga je toch niet allemaal overhoop halen.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga zo chili maken, denk 's mee als je wilt
Alle recepten geven dit soort dingen
3 whole ancho, pasilla, or mulato chilies, seeded and torn into rough 1-inch pieces (about 1/2 ounce)
2 whole New Mexico red, California, costeño, or choricero chilies, seeded and torn into rough 1-inch pieces (about 1/8 ounce)
1 whole cascabel, árbol, or pequin chili, seeded and torn in half
Hoe doe je dat het beste in Nederland, deze shit ga ik niet vinden
het hoeft niet echt kapot veel pijn te doen ofzo, volgens mij is combi van verschillende chili's toch vooral voor smaak en niet echt voor pittigheid tochquote:Op donderdag 20 september 2018 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jezus man dat ga je toch niet allemaal overhoop halen.
Bij de toko hebben ze vast wel naga jolokia. Pittig gek.
Jezus, google dan gewoon op een Nederlands receptquote:Op donderdag 20 september 2018 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga zo chili maken, denk 's mee als je wilt
Alle recepten geven dit soort dingen
3 whole ancho, pasilla, or mulato chilies, seeded and torn into rough 1-inch pieces (about 1/2 ounce)
2 whole New Mexico red, California, costeño, or choricero chilies, seeded and torn into rough 1-inch pieces (about 1/8 ounce)
1 whole cascabel, árbol, or pequin chili, seeded and torn in half
Hoe doe je dat het beste in Nederland, deze shit ga ik niet vinden
Klopt. Met een Japeleño kan je vaak al prima shit op smaak brengenquote:Op donderdag 20 september 2018 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
het hoeft niet echt kapot veel pijn te doen ofzo, volgens mij is combi van verschillende chili's toch vooral voor smaak en niet echt voor pittigheid toch
ik ga wel gewoon wat jalapeno's roosteren denk ikquote:Op donderdag 20 september 2018 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Met een Japeleño kan je vaak al prima shit op smaak brengen
Dm je adres, stuur ik je wat Madame Jeanettes. Ik ga deze week weer oogsten.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon wat jalapeno's roosteren denk ik
Je kunt die pepers allemaal online wel bestellen. Al vraag ik me af hoe authentiek dat recept daadwerkelijk is, bedoel chili is toch gewoon een boerenmaaltijd van oorsprong?quote:Op donderdag 20 september 2018 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
het hoeft niet echt kapot veel pijn te doen ofzo, volgens mij is combi van verschillende chili's toch vooral voor smaak en niet echt voor pittigheid toch
Ga het vanavond eten dus bestellen is niet echt de way to goquote:Op donderdag 20 september 2018 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt die pepers allemaal online wel bestellen. Al vraag ik me af hoe authentiek dat recept daadwerkelijk is, bedoel chili is toch gewoon een boerenmaaltijd van oorsprong?
Alsof de gemiddelde Mexicaanse huisvrouw de beschikking heeft over 40-45 verschillende pepersoorten en specerijen voor een goede chili con carne.
ja is wat stamppot voor ons is zeg maar, ben er niet kapot van eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 september 2018 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt die pepers allemaal online wel bestellen. Al vraag ik me af hoe authentiek dat recept daadwerkelijk is, bedoel chili is toch gewoon een boerenmaaltijd van oorsprong?
Alsof de gemiddelde Mexicaanse huisvrouw de beschikking heeft over 40-45 verschillende pepersoorten en specerijen voor een goede chili con carne.
stamppot daarin tegenquote:Op donderdag 20 september 2018 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja is wat stamppot voor ons is zeg maar, ben er niet kapot van eerlijk gezegd
Boerenkoolgodquote:Op donderdag 20 september 2018 11:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
stamppot daarin tegen
bohhh
Draai je zelf gehakt?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga het vanavond eten dus bestellen is niet echt de way to go
Nee maak 't van stoofvlees. Uur of 6/7 nog om het helemaal aan gort te stoven en dan met rijst en bonen enzo in burritoquote:
NOICEquote:Op donderdag 20 september 2018 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dm je adres, stuur ik je wat Madame Jeanettes. Ik ga deze week weer oogsten.
dat vind ik ook wel lekkerquote:Op donderdag 20 september 2018 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maak 't van stoofvlees. Uur of 6/7 nog om het helemaal aan gort te stoven en dan met rijst en bonen enzo in burrito
ja nogal wiedesquote:Op donderdag 20 september 2018 11:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel lekker
Godverdomme lekker manquote:Op donderdag 20 september 2018 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee maak 't van stoofvlees. Uur of 6/7 nog om het helemaal aan gort te stoven en dan met rijst en bonen enzo in burrito
Bier door het stoofvlees of niet?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 20 september 2018 11:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik had een leuke docu voor jou
Vrouwelijk?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg bezoek, moet je toch iets eetbaars maken hè
flesje stout denk ikquote:Op donderdag 20 september 2018 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bier door het stoofvlees of niet?
Als het een vrouw is.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg bezoek, moet je toch iets eetbaars maken hè
Niet te pittig koken dan.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
ja ook
maar wel 4 of 5 maanden zwanger
Pics. (ik vraag dit voor een vriend)quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
ze is latina denk dat ze het wel aan kan
Want jij bent gay?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics. (ik vraag dit voor een vriend)
Je vraagt helemaal niksquote:Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik was al afgehaakt bij zwangerquote:Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo houdt van dik.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was al afgehaakt bij zwanger
Inderdaad, elke keer weer die twee kapsalons.quote:Op donderdag 20 september 2018 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo lijkt me een type feeder
Hij zou wel een slechte feeder zijn als hij telkens alles zelf opeet, misschien dat ie daarom nog single is?quote:Op donderdag 20 september 2018 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer weer die twee kapsalons.
Zich eigenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is nog aan het analyseren hoe het kan dat team Memphis, Team Pep heeft verslagen
Snoeihard.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is nog aan het analyseren hoe het kan dat team Memphis, Team Pep heeft verslagen
Sow.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou jij je domme aannames nou maar voor je, dat je denkt dat moeders alleen werken om geld binnen te harken. Simpele ziel.
Wow.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal vrijwilligerswerk inderdaad.
Jouw domheid blijft me verbazen.
Sow.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is het punt inderdaad. Probeer nou ooit eens één keer in je leven normaal na te denken.
Wow.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou me echt verbazen als jij meer dan je basisschool hebt afgemaakt.
Wow.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt echt uit een ei hè, dombo.
Moest lachen om duif.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:34 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die persoonlijke dingen erbij halen hebben bij voorbaat al verloren, zo ook maxi-duif
HALLO DAN.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder ging pas weer werken toen we van de basisschool af waren maar dit geheel terzijde. Jij bent echt kanker dom.
JEZUS.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker en dom schrijf je aan elkaar.
Achterlijke mongool.
SOW.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De woorden 'kanker' en 'dom' moeten tussen aanhalingstekens. Zwakbegaafde idioot.
Ze was de enige.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Blij dat Jojo mijn dm ter harte nam
Als je morgen bevalt praat ik nooit meer met je.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, beter had je het bij duif gelaten.
Ik quote deze even.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je morgen bevalt praat ik nooit meer met je.
Had net koude koffie GGMM. Weggegooid, dus vanavond nog eentje.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe normaal, dom mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |