Ik zag de XS in de Amac liggen. Lijkt mij dus gewoon verkrijgbaar? Ik heb niet gevraagd of het op voorraad was.quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:28 schreef tjoptjop het volgende:
Is de Xs inmiddels al gewoon in winkel verkrijgbaar? Of alleen nog de bestellingen?
We zijn er al lang achter gekomen. De frontcamera zit erop wegens vraag vanuit de markt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kip, ei, gaan we nooit achter komen. Niet boeiend verder ook want gaat niet gebeuren.
Maar om de vraag en opmerkingen erover af te doen als autistisch gaat hem ook niet worden als je enkel vanuit je eigen referentiekader blikt.
A solution to a problem you've never had.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:28 schreef Tenninetyfive het volgende:
[..]
We zijn er al lang achter gekomen. De frontcamera zit erop wegens vraag vanuit de markt.
Dat kun je van heel veel hedendaagse gadgets en oplossingen zeggen. Toch willen mensen niet meer zonder. Men heeft nu ook liever een auto met airco dan zonder.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A solution to a problem you've never had.
Marketing les 1.
Hier het bewijs dan... onze Izag. Een Welsh Corgi Pembroke van 10 jaar. De eerste gemaakt deze maand in de Ardennen met de frontcamera van de X. De tweede gisteravond op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2018 01:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
ThIs ToPiC iS WoRthLesS wItHoUT PiCs....
Als je hond niet zelf de foto's maakt, zijn het geen selfies, hè?quote:Op vrijdag 28 september 2018 20:10 schreef Lief17 het volgende:
Ik! Ben wel een insta sletje maar zonder duckface. En ik maak keileuke selfies van mijn hond.
Joh... was ook maar een grapje hè. Ze zijn wel met de frontcamera gemaakt. Overigens maak ik ook selfies met mijn hondquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je hond niet zelf de foto's maakt, zijn het geen selfies, hè?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ventje
[ afbeelding ]
IPhone 8![]()
Bij de Apple Stores vandaag verkrijgbaar XS 64GB (alle Apple stores) en XS Max in Haarlem en Amsterdam. Andere winkels dan ook welquote:Op zaterdag 29 september 2018 01:28 schreef tjoptjop het volgende:
Is de Xs inmiddels al gewoon in winkel verkrijgbaar? Of alleen nog de bestellingen?
quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:23 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Hier het bewijs dan... onze Izag. Een Welsh Corgi Pembroke van 10 jaar. De eerste gemaakt deze maand in de Ardennen met de frontcamera van de X. De tweede gisteravond op de bank.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:32 schreef Lief17 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dan mag Saartje natuurlijk niet vergeten, ook eenPembroke, maar dan 5 jaar. Ook gemaakt met de X, in de Ardennen maar dan in april en met de camera aan de achterkant.
Nog gedaan ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ventje
[ afbeelding ]
IPhone 8![]()
A solution to a problem most people ever had.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A solution to a problem you've never had.
Marketing les 1.
Whahaha nee dat was ik niet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog gedaan ook.Ze zijn cuuuuuuute.
(ThinkPink: je kreeg toch laatst van je vriend een X of heb ik de verkeerde voor me? Iets over "als dat geen neuken wordt"?)
Thnxxxx. Jammer dat ik die looks niet heb hahaha.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog gedaan ook.Ze zijn cuuuuuuute.
Wees blij,al dat haar overal is irritant. En steeds aan je ballen likken terwijl iedereen ongegeneerd toe zit te kijken is heus geen pretje.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:56 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Thnxxxx. Jammer dat ik die looks niet heb hahaha.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wees blij,al dat haar overal is irritant. En steeds aan je ballen likken terwijl iedereen ongegeneerd toe zit te kijken is heus geen pretje.
Had ik tijdje geleden ook al ontdekt, alhoewel hij bij mij de PostNL app die ik al had opende. Goed he dat PostNL innovatief bezig blijft :pquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:29 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb vandaag een mail gekregen met een track en trace code, niks bijzonders. Als ik op de code klik krijg je in ios de opties traceer deze zending of kopier deze code. Als je voor de eerste optie kiest opent safari, maak je contact met https://trackingshipment.apple.com en wordt je doorgelinkt naar de vervoerder.
Bestaat dat al lang? Ik heb het met postnl nog nooit gezien.
Het zit ingebakken in ios want ik ontdekte het met ups.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Had ik tijdje geleden ook al ontdekt, alhoewel hij bij mij de PostNL app die ik al had opende. Goed he dat PostNL innovatief bezig blijft :p
Oh dat zou kunnen. Heb alleen deze ervaring met PostNL.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het zit ingebakken in ios want ik ontdekte het met ups.
Dank, van de week maar even bij een Apple store binnenlopen. Al denk ik wel dat ik uiteindelijk voor de 256gb wilt gaan. Bij m'n huidige 6 heb ik ook niet de instap genomen maar de 64 en daar ben ik achteraf gezien heel blij meequote:Op zaterdag 29 september 2018 11:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij de Apple Stores vandaag verkrijgbaar XS 64GB (alle Apple stores) en XS Max in Haarlem en Amsterdam. Andere winkels dan ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |