SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
das nog veel beter jaquote:Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
* IJsdraakje houdt het wel bij de chocowafels voor de extra eiwitjes
[..]
Om 9 uur beginnen en weinig reistijd.![]()
Nah, ik beperk mijn voetafdruk liever.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:53 schreef Karzai het volgende:
VegavleesDat is voor mensen die vlees wel lekker vinden maar het zielig voor de dieren vinden.
Eet dan gewoon wild of bio vlees
Ik eet geen soja.quote:Op woensdag 19 september 2018 12:56 schreef Karzai het volgende:
Ik weet niet of dat helpt met sojabonen eten waar ook bossen voor gekapt worden in Brazilie
Da's verwarrend en tevens incorrect.quote:Op woensdag 19 september 2018 13:08 schreef Karzai het volgende:
Ja dat vind ik ook, noem het gewoon geen vlees.
Warme apenchocomel.quote:
spinazie kaas filetsquote:Op woensdag 19 september 2018 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik weet dat voor die kaasschnitzels ook koeien nodig zijn.
Eens. Vlees is afkomstig van dieren en daar is gelukkig niks vega aan.quote:Op woensdag 19 september 2018 13:08 schreef Karzai het volgende:
Ja dat vind ik ook, noem het gewoon geen vlees.
Volgens mij mag ik die niet.quote:
Dat armpje.quote:
van mij welquote:Op woensdag 19 september 2018 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik die niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |