Ik ben ook thuis. Misschien na begrafenis nog even werken, maar denk het niet en gewoon lekker stuk fietsen of zo.quote:
Oh bah, sterkte!quote:Op woensdag 19 september 2018 08:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis. Misschien na begrafenis nog even werken, maar denk het niet en gewoon lekker stuk fietsen of zo.
ik was er voor het eerst sinds tijden om 6 uur opquote:
Dat is niet zo heel gek, want evenementenstad en economisch zeer bedrijvigquote:Op woensdag 19 september 2018 09:38 schreef G-Pier het volgende:
En op de een of andere reden lopen er veel knappe mannen in pak rond. Niet verkeerd Düsseldorf, niet verkeerd.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 19 september 2018 09:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was er voor het eerst sinds tijden om 6 uur op
vreselijke tijden zijn dat
een halve kilo van die zooi krijg ik smorgens echt niet weggeharkt.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:36 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb in de trein 500gr magere kwark als ontbijt gegeten en nu loop ik een rondje door een groot winkelcentrum om de stores te ontdekken voordat ik ga shoppen. Doel: lichtgrijze pantalon.
Ik vind het ook niet te nassen maar ik wil bewuster bezig zijn qua voeding dus ik dwing mijzelf. :pquote:Op woensdag 19 september 2018 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een halve kilo van die zooi krijg ik smorgens echt niet weggeharkt.
150gr met wat muesli en fruit
Sterkte!quote:Op woensdag 19 september 2018 08:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben ook thuis. Misschien na begrafenis nog even werken, maar denk het niet en gewoon lekker stuk fietsen of zo.
druk aan het fitnessen dan?quote:Op woensdag 19 september 2018 09:50 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet te nassen maar ik wil bewuster bezig zijn qua voeding dus ik dwing mijzelf. :p
8 uur is meer mijn ding maar goed ik moet er toch wel weer aan wennen om op tijd mijn nest uit te komen voor als ik weer eens ga werkenquote:Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind ik ook!![]()
7 uur opstaan vind ik prima.
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:50 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet te nassen maar ik wil bewuster bezig zijn qua voeding dus ik dwing mijzelf. :p
Om 9 uur beginnen en weinig reistijd.quote:Op woensdag 19 september 2018 09:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur is meer mijn ding maar goed ik moet er toch wel weer aan wennen om op tijd mijn nest uit te komen voor als ik weer eens ga werken
ik heb nu nog steeds dezelfde vrienden als toen ik 16 wasquote:Op woensdag 19 september 2018 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wow vrienden en ik waren vannacht zo stoned dat we dachten dat we in Sneek waren in plaats van Utrecht. Blijkbaar heb ik op mijn 22e eindelijk de foute vrienden die iedereen op z'n 16e heeft.
Heet Joop tegenwoordig chocowafels?quote:Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
* IJsdraakje houdt het wel bij de chocowafels voor de extra eiwitjes
[..]
Om 9 uur beginnen en weinig reistijd.![]()
Oh ik ook wel hoor, maar die wonen ver weg.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu nog steeds dezelfde vrienden als toen ik 16 was
Hier ook grotendeels jaquote:Op woensdag 19 september 2018 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu nog steeds dezelfde vrienden als toen ik 16 was
Hier ook, fijn zulke vriendschappenquote:Op woensdag 19 september 2018 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommigen ken ik zelfs sinds de kleuterschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |