Die van ons doen dat ook. En als ik er mee schud soms ook. Ik dacht dat het kwam omdat ik ze de eerste keer in de vaatwasser had gedaan, terwijl dat niet kan volgens de handleiding. Maar dat gaat bij jou dus gewoon goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:22 schreef Schanu het volgende:
Ik heb geen ervaring met stinkende munchkin bekers overigens, ik heb er 3 en als ik ze elke dag in de vaatwasser doe blijven er geen nare luchtjes hangen. Wel heb ik er één die lekt als hij op zijn zij ligt, aangezien ik Jewel vaak een flesje water mee naar bed geef is dat dus echt niet handig want het is nu al 2 keer voorgekomen dat ik daardoor dacht dat ze door de luier heen in bed had geplastDie beker moet ik maar eens markeren denk ik zodat ik alleen de goede meegeef
![]()
Komt vast door het weinige slapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:07 schreef Lemijn het volgende:
Nee er is een 4e onderdeel dat ik niet had gespot. Meestal ben ik wat oplettender.
Wij waren vandaag bij het cb en de jeugdverpleegkundige had het over 3 woordjes met 1.5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Je mist dus die ring Lemijn?![]()
En uhm het is toch helemaal niet raar als ze rond 1,5 nog niet zoveel praten? Kroket zegt een paar woorden maar ik heb er nog geen moment over nagedacht of dat nu veel of weinig is voor haar leeftijd![]()
Dan praat ie haast meer dan noud van 19 maandenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:11 schreef Messina het volgende:
Ik ben heel erg verkouden dus kan niet voor je snuffelen, maar er is me eerder geen gekke geur opgevallen!
Hier ook zeker niet elke dag 'vooruitgang', hoor
En met 15 maanden zegt 'ie ook nog maar 5 woorden. (Papa, mama, die, boom en Bambam -de hond-)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wacht maar, ik stuur hem wel een keer op je af met zijn kusjestruc
Dat charmeren is Wolf ook heel goed in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik lees nu de 17 maanden edit
Maar jongens zijn gemiddeld minder snel met taal. Wat Noud wél echt als een baas kan is charmeren en inpalmen met zijn enorme innemende grijns. Om vervolgens je onderlip er af te bijten
Ik ga er zo blij weg altijd. Ze geven ook nooit echt advies over voeding, tenzij je het vraagt. Meer 'hoe gaat het met eten? Goed? Ah fijn zeg!'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zit er een afspraak bij anderhalf?
En klinkt als een fijn consultatiebureau, cygne! Die van ons is gelukkig ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:05 schreef FlyingFish het volgende:
Schanu, ik heb ook twee meiden, maar dat voordeel ken ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ze er ook echt mee naar buiten wilde en 'm niet terug wilde brengen
[ Bericht 18% gewijzigd door Sylver_ op 11-10-2018 12:29:47 ]Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Hier per maand ¤50,00 voor onze inmiddels kleuter. Opa's en oma's duwen ook wel eens wat toe. Verder wat er overblijft van de kinderbijslag..quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 20:14 schreef Nolita het volgende:
Die dreumessen lijken idd super groot met die rugzakjes om! En lopend natuurlijk. Lijkt zo’n verschil met N!
En Ella zich uitgesloofd op het cb![]()
Hier eindelijk een afspraak staan om een spaarrekening voor N te openen. Echt zoiets wat we al een jaar van plan zijn, maar steeds voor ons uit schuiven. Eens zien wat de buit uit de spaarpot inmiddels al is. Zetten jullie ook maandelijks een bedrag opzij? Denk dat we dat wel gaan doen, maar nog geen idee welk bedrag.
Dat is nog een seen leuke vertyping. Al vind ik het niet eens zo weinig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |