abonnement Unibet Coolblue
pi_181998836
Dat jullie allemaal zo positief zijn. Ik vond het eigenlijk maar matig. PSV werd overklast door een tegenstander die op 50% speelde. Sommige spelers hielden zich nog wel staande, maar als je denkt dat een speler als Isimat nog wel kan standhouden tegen Barca, dan gaat er iets niet goed in je hoofd.
pi_181998869
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat jullie allemaal zo positief zijn. Ik vond het eigenlijk maar matig. PSV werd overklast door een tegenstander die op 50% speelde. Sommige spelers hielden zich nog wel staande, maar als je denkt dat een speler als Isimat nog wel kan standhouden tegen Barca, dan gaat er iets niet goed in je hoofd.
Wie zei er hier dat Isimat stand ging houden dan?

En 50%? :') Sure, Barcelona speelde echt niet met de scherpte van een wedstrijd tegen Madrid, maar die gingen echt wel 90% hoor. Tel daarbij op dat 4-0 wellicht ook nog wel iets geflatteerd is en het is helemaal niet zo'n bizarre uitslag. Op een goede dag van Barcelona verliest elke Nederlandse club natuurlijk gewoon met 6-0 of meer.

De uitslag op het andere veld vind ik ook niet positief. Ik zag persoonlijk de meeste kansen tegen Inter, heb het gevoel dat Tottenham gewoon nog veel en veel beter kan dan ze nu laten zien.

Edit: En dat overdreven positieve ben ik het wel mee eens hoor. Ik snap ook de mensen niet die blij zijn met deze loting. Ik had ook liever AEK en Benfica geloot.
  woensdag 19 september 2018 @ 07:32:43 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181998887
Dit was geen 90% vriend
Laffe huichelaar
pi_181998903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Dit was geen 90% vriend
Het is hoe dan ook een kansloze loting. Thuis tegen Inter en Tottenham moet het op papier dan gebeuren. Als je die wedstrijden individueel bekijkt dan ben je daar ook gewoon de underdog. Wil niet zeggen dat je niet kunt winnen, maar mensen die hier alvast even 4 punten bijschrijven zijn niet goed wijs :')
  woensdag 19 september 2018 @ 07:44:13 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181998968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook een kansloze loting. Thuis tegen Inter en Tottenham moet het op papier dan gebeuren. Als je die wedstrijden individueel bekijkt dan ben je daar ook gewoon de underdog. Wil niet zeggen dat je niet kunt winnen, maar mensen die hier alvast even 4 punten bijschrijven zijn niet goed wijs :')
Klopt. Maar dat wist je van tevoren.

Zo'n Aad de Mod die bij Kees zegt dat Ajax goede kans maar tegen Bayern is ook gewoon niet goed bij zijn hoofd. Uiteindelijk is het niveauverschil tussen de Nederlandse top en de Europese top gewoon heel groot. Dan moet je het geluk hebben dat je tegen een mindere tegenstander loot, want die zijn er ook
Laffe huichelaar
pi_181999091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Dit was geen 90% vriend
Oh top timmmmm is er om wat meer duiding te geven over het percentage waarop Barca speelde. Ik heb al 90 en 50 % gelezen. Waarop zet jij het? Graag onderbouwd en hoe je aan die percentages komt. Reuze interessant altijd.
  woensdag 19 september 2018 @ 07:58:43 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181999105
Het is jammer dat PSV het niet langer op 1-0 wist te houden. Het was gewoon een prima pot tot de 2-0 hoewel je wist dat je hem ging verliezen.

Barca uit verliezen is geen schande, maar dat ze na de 2-0 zo uit hun rol vallen is wel een stukje volwassenheid dat PSV mist.

Verder merkte je dat het voorin wel heel vaak 2 tegen 5 was. Kansloze missies omdat de Jong zelden mee voorin kwam. Gold ook voor Pereiro trouwens, omdat Bergwijn en Lozano zo veel sneller zijn. Kun je misschien beter met Malen en Mauro spelen.

Ondanks een 4-0 kun je eigenlijk toch met opgeheven hoofd naar huis, dat is raar en tekent het krachtsverschil.
pi_181999112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat jullie allemaal zo positief zijn. Ik vond het eigenlijk maar matig. PSV werd overklast door een tegenstander die op 50% speelde. Sommige spelers hielden zich nog wel staande, maar als je denkt dat een speler als Isimat nog wel kan standhouden tegen Barca, dan gaat er iets niet goed in je hoofd.
PSV werd de eerste helft helemaal niet overklast. Barca was beter, maar daar bleef het dan ook wel bij. Wij hebben genoeg kleine kansen gehad op een doelpunt. En tweede helft.... tsja. Dan gaat Barca de druk opvoeren, het tempo verhogen en winnen ze door individuele superiteit. Tweede helft van Barca was echt geen 50%. En dat je daar dan als kampioen van Nederland niks tegen in te brengen hebt is volstrekt normaal. Het is wereldklasse vs. subtop qua spelersmateriaal. PSV heeft gewoon naar behoren gebalt en de uitslag van 4-0 is een volstrekt normale, maar doet geen pijn omdat dit een uiteraard ingecalculeerde nederlaag was. Klinkt alleen een stuk kutter dan een 2-0. Alsof je 90 minuten van de mat bent getikt, wat niet zo was.
U MAD?
  woensdag 19 september 2018 @ 07:59:31 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181999115
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oh top timmmmm is er om wat meer duiding te geven over het percentage waarop Barca speelde. Ik heb al 90 en 50 % gelezen. Waarop zet jij het? Graag onderbouwd en hoe je aan die percentages komt. Reuze interessant altijd.
Lekker vermoeiend weer dit.
Laffe huichelaar
  woensdag 19 september 2018 @ 08:01:07 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181999132
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

PSV werd de eerste helft helemaal niet overklast. Barca was beter, maar daar bleef het dan ook wel bij. Hebben genoeg kleine kansen gehad op een doelpunt. En tweede helft.... tsja. Dan gaat Barca de druk opvoeren, het tempo verhogen en winnen ze door individuele superiteit. Tweede helft van Barca was echt geen 50%. En dat je daar dan als kampioen van Nederland niks tegen in te brengen hebt is volstrekt normaal. Het is wereldklasse vs. subtop qua spelersmateriaal. PSV heeft gewoon naar behoren gebalt en de uitslag van 4-0 is een volstrekt normale, maar doet geen pijn omdat dit een uiteraard ingecalculeerde nederlaag was. Klinkt alleen een stuk kutter dan een 2-0. Alsof je 90 minuten van de mat bent getikt, wat niet zo was.
4-0 is ook een geflatteerde uitslag als je het tegen het spelbeeld legt
Laffe huichelaar
pi_181999133
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lekker vermoeiend weer dit.
Aldus de persoon die een mening heeft over het percentage waarop een tegenstander heeft gespeeld. :') Zo verschrikkelijk domme posts zijn dat altijd.
  woensdag 19 september 2018 @ 08:02:34 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181999137
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lekker vermoeiend weer dit.
Vooral het gezever over of Barcelona wel op vol gas speelde of niet is vermoeiend.

Barcelona heeft vanaf seconde 1 druk gezet en moest in de omschakeling ook alle zeilen bijzetten. Of dat dan 75, 85 of 95% is, is een totaal onzinnige discussie.

Ze speelde met hun sterkste 11 en hadden toch genoeg moeite om afstand te nemen tot de 2-0. Dan heb je je gewoon kranig geweerd. Het is niet dat je pakkie krijgt van een Trencin ofzo.
pi_181999140
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

4-0 is ook een geflatteerde uitslag als je het tegen het spelbeeld legt
Op basis van laatste kwartier niet, op basis van eerste 75 minuten inderdaad wat geflatteerd.
Ach het was en is prima zo. Spelers hebben Camp Nou gezien en meegemaakt. Steek je allemaal maar mooi in je handbagage :)

Op naar zondag. Come on.
U MAD?
  woensdag 19 september 2018 @ 08:04:41 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181999158
Overigens:
#nooitmeerIsimat
  Moderator woensdag 19 september 2018 @ 08:28:42 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181999338
PSV hoeft zich niet te schamen. Als Barça even gas geeft en het bij PSV even niet klopt... Tja, dan vliegen er zomaar 3 in in zeer korte tijd. Niets aan te doen dat heeft enkel met het klassenverschil te maken. En dat wist je op voorhand.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 19 september 2018 @ 08:32:12 #41
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_181999383
Tactische analyse van de wedstrijd (Engels)

http://betweentheposts.ne(...)ck-messi-lozano-4-0/
  woensdag 19 september 2018 @ 09:43:24 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182000311
en hoe was de wedstrijd?
pi_182000467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:43 schreef Tarado het volgende:
en hoe was de wedstrijd?
PSV stond voor een Nederlandse ploeg zowaar aardig georganiseerd dankzij de wondere wereld van zonedekking. Het middenveld liet zich bij tijd en wijle simpel overrompelen maar dat is geen enorme straf gezien de kwaliteit die er bij Barça stond. Veel gevaar kon Barça niet creëren, dus moest het vanuit een vrije trap van Messi komen (Viergever gaf de vrije trap onnodig weg). Moet gezegd worden; Dembele verliet bij die situatie eindelijk eens de linkerflank die hem niet ligt en trok wat meer naar binnen.

Viergever was met zijn gele kaart een risico, dus haalde Van Bommel hem er maar uit voor Isimat, wat stiekem de doodsteek was gezien zijn aandelen in de 2-0 en 4-0. PSV heeft kansen gehad, maar van kleine kwaliteit. Ik zou eerder de nadruk leggen op het feit van een aardige organisatie bij PSV. Daarbij kwam weer naar boven dat Valverde bij Barça nog genoeg te tweaken heeft aan zijn elftal. Coutinho past niet op het middenveld terwijl Dembele een last is als linksbuiten. Als je zo nodig Luisito en Messi wil opstellen, moet je Coutinho als linksbuiten zetten en een passer als Arthur op het middenveld.

Tot zover mijn analyse die wat verder komt dan ''zE sPeElDeN oP 70%'' terwijl een gemiddelde Barça-kijker weer problemen zag terugkeren uit duels tegen Alavés, Valladolid en Sociedad.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_182000752
Ik moet vaker in dit topic komen, heerlijke meltdowns.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:10:14 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_182000761
Overigens vind ik die Rosario heel aardig. Speelt ook al heel volwassen, ik heb het gevoel dat die een behoorlijke carriere tegemoet gaat.
We have always been at war with Eastasia.
pi_182000801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:10 schreef -XOR- het volgende:
Overigens vind ik die Rosario heel aardig. Speelt ook al heel volwassen, ik heb het gevoel dat die een behoorlijke carriere tegemoet gaat.
Die begon echt vrij matig maar ik was echt positief verrast. Heeft ook het lichaam van een tank.
pi_182000835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:10 schreef -XOR- het volgende:
Overigens vind ik die Rosario heel aardig. Speelt ook al heel volwassen, ik heb het gevoel dat die een behoorlijke carriere tegemoet gaat.
Bommel heeft wel een uitdaging straks met Guti die nu nog op de bank zit. Zou ie Rosario gaan slachtofferen?
U MAD?
pi_182000958
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:13 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Die begon echt vrij matig maar ik was echt positief verrast. Heeft ook het lichaam van een tank.
De wedstrijd of dit seizoen? Ik vind namelijk dat hij tot op heden erg goed speelt. Denkt steeds naar voren en durft in te passen. Dat was eigenlijk al te zien tijdens die wedstrijd om de JC schaal. Dus ik ben het eens met die user die hier aangaf dat Hendrix er binnen afzienbare tijd wordt uitgespeeld door deze jongen.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:26:58 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_182000987
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Bommel heeft wel een uitdaging straks met Guti die nu nog op de bank zit. Zou ie Rosario gaan slachtofferen?
Met Guti, Rosario, Pereiro hebben jullie een prima middenveld voor de komende 2 jaar.
We have always been at war with Eastasia.
pi_182001025
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Met Guti, Rosario, Pereiro hebben jullie een prima middenveld voor de komende 2 jaar.
Luxeprobleem straks. Rigo is namelijk een goed talent. En wanneer zien we Thomas terug. Als dat richting een jaar gaat is die afgeschreven schat ik zo. Zou jammer zijn. Ik was wel gecharmeerd van hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')