abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182043460
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
En weer vakantie afgekeurd, zo kom ik dus nooit aan de 4 weken die ik op mag nemen :')
Heb je het niet in november aangevraagd?
pi_182043503
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:17 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Heb je het niet in november aangevraagd?
Ja voor feb wel, dat was 6 dagen. Maar goed ik weet niet een jaar van te voren wanneer ik vrije dagen nodig heb :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_182043550
Ik weet ook niet een jaar van te voren wanneer ik enkele dagen vrij wil.
Als ik vrij wilde kon dat gewoon in samenspraak met de Teamleider, een week van te voren...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_182043711
Hier keuren ze in principe alles af, tenzij je in november aanvraagt en december buiten beschouwing laat of een voor de admi goede reden opgeeft.

Maar ja, ik weet ook niet wanneer ik vrij nodig heb van te voren. En aan een zomervakantie denk ik ook nog niet in november. Is ook lastig. Ik heb met meer mensen rekening te houden.
pi_182043808
Lekkere procedure :') Keur alles maar af.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_182044342
Ik heb onlangs geleerd van de or dat dat niet mag. Als ze afkeuren moeten ze je een alternatief voorstellen.
Dus stuur ze een mail en zeg welke data ze al hebben afgekeurd. Vervolgens eis je een alternatieve datum. Doen ze dat niet mail je je tl dat ze je je recht op vakantie onthouden.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_182044390
Mijn complimenten voor PostNL omdat ze netjes aan de deur bezorgen als mijn pakketje niet in de brievenbus past (redelijk smal want appartementsblok)

:*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_182044518
Heel fijn dat mensen in een app kunnen zien welke post ze gaan ontvangen. Jammer dat ze dan aan mij gaan vragen waarom het er niet bij zat :{

Als ik iets extra's op wil nemen qua vakantie en geen voorkeur heb voor bepaalde weken, dan mail ik maar gewoon wat hen uit komt in die en die periode. Zo kon ik iig mijn komende 2 weekjes plannen, ipv steeds aanvraag -> afgekeurd. Nieuwe aanvraag -> afgekeurd. Dat is wel heel irritant inderdaad. Tegenwoordig kunnen ze iig een reden laten zien in het systeem, maar ze mogen niet zomaar alles weigeren omdat ze een bezettingsprobleem hebben. Het meeste geef ik nu maar gewoon in november door, verdeel ik alles een beetje leuk over het jaar. Ben iig niet afhankelijk van de vakanties van een partner of kinderen, dat scheelt :P

Baal ook nog steeds van mijn ene dag die vorig jaar al afgekeurd was, had me voor genomen om te onderhandelen als ze me zouden bellen voor extra werk, maar dat is nog niet gebeurd :')
Afgekeurd omdat ik alleen die zaterdag wilde, en anderen wilden de hele week. En ze komen me ook niet tegemoet met een kleinere dienst want ik moet die collega's vervangen dus moet ik veel :(
Vind het nog steeds zuur, dit is van ons depot iig het enige dat afgekeurd werd, de rest kon opgelost worden. Help ze regelmatig uit de brand maar toen ik wat wilde was het gewoon keihard nee.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_182045020
De reden was iig : omdat het niet kan :')

Maar wel bellen of je extra kan lopen vandaag :W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_182045457
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
De reden was iig : omdat het niet kan :')

Maar wel bellen of je extra kan lopen vandaag :W
Op kantoor vinden ze dat een hele valide reden en ergeren ze zich aan jouw beroerde werkhouding tov collegae en bedrijf nu. :+
pi_182045991
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:29 schreef lololo het volgende:

[..]

Op kantoor vinden ze dat een hele valide reden en ergeren ze zich aan jouw beroerde werkhouding tov collegae en bedrijf nu. :+
Laat die emoticon maar weg.
pi_182046352
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:08 schreef ripe72 het volgende:

[..]

Laat die emoticon maar weg.
Ja, ik weet het... Ze zouden nog iets van een punt hebben als het geen voortdurende situatie was. Ik heb er 14-15 jaar gewerkt en op korte periodes na is het altijd drama geweest met bezetting en verlof aanvragen, gecombineerd met het steeds maar inspelen op je loyaliteitsgevoel om iets extra's te doen.

En van wat ik hier lees en van oud-collega's hoor is er in de 2 jaar dat ik pleite ben niet veel veranderd.
pi_182046641
Het hangt er ook maar net vanaf welke Teamleider je hebt.
pi_182046841
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:27 schreef sararaats het volgende:
Mijn complimenten voor PostNL omdat ze netjes aan de deur bezorgen als mijn pakketje niet in de brievenbus past (redelijk smal want appartementsblok)

:*
Dankuwel! En graag gedaan!

Toevallig had ik ook een pakje erbij zitten met iets van een balletje (katten of hondenspeeltje) dat niet ging passen bij een appartementenblok. Aangebeld en ben naar eerste etage gegaan. De ontvangster was ook blij.

Dit is altijd leuk om te horen.
pi_182048001
Er is een huis in mijn wijk met een brievenbus waar nog net een dubbel gevouwen ansichtkaart doorheen kan. Natuurlijk had ik een brief ter grootte van een A4-tje die ik niet doormidden kon vouwen.

Ik aanbellen om die brief te bezorgen en wat te zeggen van die veel te kleine brievenbus.
Zegt de man die open doet: "Dit huis staat er al sinds 1955. Ik kan er niks aan doen. Ik kan niks verbouwen. Misschien dat de post er iets aan moet doen."

Lolwat? Je hoeft toch niet te verbouwen om een grotere brievenbus op te hangen? En sinds wanneer is het de post z'n fout als hij een te kleine brievenbus heeft?

Die man mag zijn post voortaan ophalen bij de drogist :W
pi_182048366
Wanneer word je werkrooster vernieuwd via de werkapp van postnl? :*
pi_182048815
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef Rijstwafel77 het volgende:
Wanneer word je werkrooster vernieuwd via de werkapp van postnl? :*
als je voorbereider bent op vrijdag na 14:00, als postbezorger op donderdag na ik geloof 18:00. Als je 2 contracten hebt werkt er maar 1 van de 2 roosters in de app.
pi_182049492
Alle post weggewaaid hier, lekker snel klaar :+
pi_182049984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

als je voorbereider bent op vrijdag na 14:00, als postbezorger op donderdag na ik geloof 18:00. Als je 2 contracten hebt werkt er maar 1 van de 2 roosters in de app.
Oh apart. Heb 2 contracten. Een voor voorbereider en een voor bezorger. Begin a.s dinsdag maar op het rooster ( zowel app als op de site) staat geen dienst. :{

Misschien werkt het pas nadat je je eerste werkdag?
pi_182050027
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:58 schreef Rijstwafel77 het volgende:

[..]

Oh apart. Heb 2 contracten. Een voor voorbereider en een voor bezorger. Begin a.s dinsdag maar op het rooster ( zowel app als op de site) staat geen dienst. :{

Misschien werkt het pas nadat je je eerste werkdag?
ja, volgens mij werkt die app soms pas vanaf week 2. Als je een contract voor bezorgen hebt werkt de app waarschijnlijk alleen voor bezorgen. Vrij kut natuurlijk als je alleen op de zaterdag bezorgt, want dan had je meer gehad aan het rooster van voorbereiden.
pi_182050236
Geen optie om aan je tweede contract een ander e-mailadres te koppelen? Dan kan je in ieder geval via de computer controleren of je uren wel kloppen.
pi_182050922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 17:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Geen optie om aan je tweede contract een ander e-mailadres te koppelen? Dan kan je in ieder geval via de computer controleren of je uren wel kloppen.
volgens mij werkt dat niet, omdat beide contracten wel gewoon in 1 account staan.
pi_182051112
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:58 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Dankuwel! En graag gedaan!

Toevallig had ik ook een pakje erbij zitten met iets van een balletje (katten of hondenspeeltje) dat niet ging passen bij een appartementenblok. Aangebeld en ben naar eerste etage gegaan. De ontvangster was ook blij.

Dit is altijd leuk om te horen.
Inderdaad leuk om te horen. Ik heb er ook schijt aan dat je eigenlijk je fiets niet uit het oog mag verliezen, is gewoon soms niet haalbaar. Een beetje service kweekt ook weer goodwill bij de klant.
pi_182051145
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:32 schreef Thomas-sama het volgende:
Alle post weggewaaid hier, lekker snel klaar :+
Vanochtend naar voorbereiden rijden en terug naar depot in andere plaats ging nooit zo snel, de windrichting was precies op het goede moment gedraaid en had hem bijna vol mee :D Geen last van gehad bij het bezorgen op de standaard "windtunnel-brievenbussen" bij wat flatjes na dan.
pi_182051845
Ik heb een flat met 8 verdiepingen op de ronde. Brievenbussen op elke verdieping in een hal hoor. Maar ik had een pakket op de bovenste verdieping dat niet paste, dus moest de gallerij op. Huisnummer aan het einde. :+

Harde wind en kkkkoud!! Mensen ook nog niet thuis. Buurvrouw wel en wilde wel aannemen.

Maar dat was guur op die gallerij zeg!

Voor de rest weinig last van de wind. Had trouwens ook wind mee naar depot en van depot naar wijken. Alleen niet terug naar huis. Moet dijk over om naar huis te fietsen. Maar ach. Is maar wen minuutje of tien fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')