het mag wat kostenquote:Op donderdag 27 september 2018 15:25 schreef Globetrottertje het volgende:
Vanochtend werd het briefje opgehangen op ons depot met de vraag of we de maandag voor Kerst willen werken. We mogen ons inschrijven.
Het gaat inderdaad om wijken van maximaal 2 a 2 1/2 uur en je krijgt per wijk een uur extra uitbetaald. Hier werd niet gesproken over dat je alleen je vaste wijk mocht doen.
Ik ga mij er maar niet op inschrijven. Was eigenlijk net blij dat we wat langer vrij hebben omdat Kerst zo gunstig valt dit jaar. Oud en Nieuw en Nieuwjaarsdag ook trouwens.
Misschien dat we een paar dagen er tussenuit gaan. Kan nu mooi.
![]()
Het enige waar deze persoon slechts matig positief over is, zijn de doorgroeimogelijkheden met een waardering van maar drie van de vijf sterren.quote:Goede werksfeer fijne collega's
Post bezorger (huidige medewerker) – Winterswijk – 31 augustus 2018
Post NL is een ontzettend goed bedrijf om voor te werken!
Ze denken met je mee in verschillende situaties.
Ook de vrijheid die dit werk met zich meebrengt ervaar ik als zeer positief!
Pluspunten
Veel vrijheid naast het werk
Zo zie je maar dat er niet alleen onplezierige figuren bij dit bedrijf werken.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:53 schreef Rijstwafel77 het volgende:
Bedankt voor alle toffe reacties. Ben erg moe, dus reageer morgen even wat uitgebreider. Maar is het normaal dat je een sorteertest moet doen tijdens je sollicitatie? Die heb ik niet gehad alleen uitleg en een keer een brief in het juiste vak mikken
Volgens mij is dat gewoon min of meer de test hoor, wat snelle uitleg en iets in het vakje gooien. Het is geen uitgebreide toets of zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 22:53 schreef Rijstwafel77 het volgende:
Bedankt voor alle toffe reacties. Ben erg moe, dus reageer morgen even wat uitgebreider. Maar is het normaal dat je een sorteertest moet doen tijdens je sollicitatie? Die heb ik niet gehad alleen uitleg en een keer een brief in het juiste vak mikken
ik herinner me zoiets op papier, kreeg je een minuut om een x tal adressen op een kast in te tekenen, zo van brief a adres zus en zo welk vakje van de kast zou je die stoppen, behoorlijk amateuristisch welquote:Op vrijdag 28 september 2018 05:38 schreef Bebop het volgende:
Er was altijd een test op een kasttrainer op een beeldscherm, maar dat was vooral om de ergste dyslectici en analfabeten eruit te pikken. Een echte praktijktest werd niet gedaan.
Gelukkig worden de looptijden er realistisch op aangepastquote:
Heb je ander werk gevonden?quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:57 schreef Yreal het volgende:
Laatste dag morgen. Einde van een tijdperk
yes, al had ik daarvoor al opgezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:59 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Heb je ander werk gevonden?
Ik heb tijdens mijn sollicitatie aangegeven dat ik epilepsie had en dat daardoor mijn ziekteverzuim iets hoger zou kunnen liggen dan bij een "normaal iemand". Was volgens mijn TC geen probleem, een directe collega van hem had het ook en dat ging allemaal goed. Denk dat ik me 4-5 keer heb afgemeld (in 2 jaar) nadat ik 's nachts een aanval gehad had, dan sta ik compleet strak van de spierpijn en ben ik heel erg in de war (en is post lopen echt geen optie). Of ik dan niet later op de dag nog effe 2 wijken kon weglopen......quote:Op donderdag 27 september 2018 15:17 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Wat vervelend, Rijstwafel77, je was zo gemotiveerd.... Heb je bij je sollicitatie aangegeven dat je een autistische stoornis hebt? (Dat het daarom wat langer kan duren en dat degene die je inwerkt daar rekening mee kan houden?) Wat een horken!
Ga je wel bezorgen? Het lijkt me dat dat dan beter bij je past, omdat je minder afhankelijk bent van anderen, lekker je eigen gang kunt gaan. Misschien kan je meer bezorguren krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |