Wat een kaaphoer is hetquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
Hey!
Ik wilde nog wel een Fluffle topic maken![]()
Zo dan?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
Hey!
Ik wilde nog wel een Fluffle topic maken![]()
There is just no pleasing you, is therequote:
Ow jawel hoorquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
There is just no pleasing you, is there
Vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga bbqen vanavond.
Andere keer
Kom er gezellig bij.quote:
als kleine naakte aliensquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
Konijnen zien er zo raar uit als ze baby's zijn. Wel lief.
Ik las wat andersquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben mijn stem kwijt, dus heb bijbelles maar even verplaatst
bijbelles?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb deze week wel posters gemaakt voor bijbelles.
ja, dat snap ik. Ik heb het ooit gehad. maar jij geeft bijbelles?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat geven ze soms in kerken.
Wat.quote:Je bezoekt onze website vanuit België
Wij hebben daarom je landvoorkeur ingesteld op België.
Nee, ik maak alleen de aankondigingen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik. Ik heb het ooit gehad. maar jij geeft bijbelles?
Over toeval gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb deze week wel posters gemaakt voor bijbelles.
Ik wilde vanmorgen hardlopen en ineens was ik nog aan het slapenquote:Op dinsdag 18 september 2018 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Wilde gisteravond nog even lezen in bed. En toen was het 1 uur
Ik ben vandaag weer in Oisterwijk.quote:
Ben je lui van nature?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wilde vanmorgen hardlopen en ineens was ik nog aan het slapen
Dat is niet distantiëren. Dat is actief deelnemen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik distantiër mij van wel geloof dan ook.
Hypocriet dat ik ben heb ik gister mijn dochter opgegeven voor communie. Omdat 90% van de kinderen in haar klas dat doen en dacht dan maken we er gewoon een leuk feestje van!
No shitquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet distantiëren. Dat is actief deelnemen.
Hoe werkt dat dan, wat doe je op zo'n feest?quote:Op dinsdag 18 september 2018 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik distantiër mij van wel geloof dan ook.
Hypocriet dat ik ben heb ik gister mijn dochter opgegeven voor communie. Omdat 90% van de kinderen in haar klas dat doen en dacht dan maken we er gewoon een leuk feestje van!
Ik ben zeker lui van nature.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je lui van nature?
Op het werk fok je ook al zoveel.
Ben je dan niet bang voor het voortbestaan van je baan?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zeker lui van nature.
Op werk is helaas niet veel anders te doen, ik zou liever meer werk hebben.
Ik zou bang zijn voor een bore-out.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor het voortbestaan van je baan?
Heb ik nu al, teveel formulieren invullen voordat iets goed isquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn voor een bore-out.
Semi-overheid?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ik nu al, teveel formulieren invullen voordat iets goed is
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor het voortbestaan van je baan?
Ja die wel. Daar zit ik nu een beetje tegen aan geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die wel. Daar zit ik nu een beetje tegen aan geloof ik.
Op school wordt er voorbereid.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, wat doe je op zo'n feest?
Is ook wel van belang natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ben altijd verbaasd waar de overheid allemaal werk voor heeft. Bij mijn moeder kwam er deze week iemand langs om de exacte locatie en hoogte van de vlaggenmast te registreren.
Nou ja, de kinderen vinden het natuurlijk sowieso wel best, cadeautjes zijn cadeautjes.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op school wordt er voorbereid.
De dag een feestelijke kerkviering en groot tuinfeest, alle familie en grote kado's.
Daarna snel weer vergeten
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja
Maar jullie zijn er vaak niet. Saaaai
Verkapte werkloosheid.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ben altijd verbaasd waar de overheid allemaal werk voor heeft. Bij mijn moeder kwam er deze week iemand langs om de exacte locatie en hoogte van de vlaggenmast te registreren.
Als hij een halve meter te ver van de gevel staat, kun je kiezen of je hem verplaatst, of een nieuwe aanvraag indient voor 300 euro.quote:
Dat moment dat Fok je redt van een bore-/burnout.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even volhouden tot je vriend zn huis af heeft en dan daar in de buurt nieuw werk zoekenquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ander werk. Mja geen idee wat.
Wat kun je dan goed?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ander werk. Mja geen idee wat.
Jezus wat triestquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij een halve meter te ver van de gevel staat, kun je kiezen of je hem verplaatst, of een nieuwe aanvraag indient voor 300 euro.
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij een halve meter te ver van de gevel staat, kun je kiezen of je hem verplaatst, of een nieuwe aanvraag indient voor 300 euro.
CL vs anderen: altijd mooi om te lezenquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Zit je naar reviews van iets te kijken 'mooi apparaat maar nutteloos zonder afstandsbediening'.
Kijk naar specs: incl afstandsbediening.
Kijk naar afbeelding van apparaat: staat een afstandsbediening op.
Dus nu krijgt dat apparaat 1 ster ofzo van die kut omdat ze niet goed in de doos heeft gekeken of niet even contact heeft opgenomen met de verkoper. Hier heb ik toch niks aan. Gemiddelde omlaag, niemand durft dat ding nog te kopen door zo'n blinde tak.
Nee maar dat is wel deel van het probleem. Ik verwacht eigenlijk niet echt binnen 1 jaar te gaan samenwonen ofzo. Maar om nu dus hier nieuw werk te zoeken is ook zo nutteloos, als ik dan na een half jaar weg ga. Alleen nog een jaar vervelen is wel weer erg lang.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Even volhouden tot je vriend zn huis af heeft en dan daar in de buurt nieuw werk zoeken
Al is dat niet echt een oplossing voor het feit dat je niet weet WAT je moet gaan doen
Gezellig maar zeer vermoeiendquote:
iMisschien is er een leuke tijdelijke functie bij de gemeente als vlaggenmastopmeterquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel deel van het probleem. Ik verwacht eigenlijk niet echt binnen 1 jaar te gaan samenwonen ofzo. Maar om nu dus hier nieuw werk te zoeken is ook zo nutteloos, als ik dan na een half jaar weg ga. Alleen nog een jaar vervelen is wel weer erg lang.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gezellig maar zeer vermoeiend. Ik hoefde gisteravond gewoon GEEN bier meer
.
Ja, ik ben best vaak onzeker en dan kom ik me hier afreagerenquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat niet wat hoog gegrepen voor je?
quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Dat hebben we gemerkt.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ik ben best vaak onzeker en dan kom ik me hier afreageren
Goed weekend dusquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Dat lijkt me wel wat ja. Of door de straten rijden en zoeken naar illegaal gebouwde schuurtjes ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
iMisschien is er een leuke tijdelijke functie bij de gemeente als vlaggenmastopmeter
Schijnt werk te zijn in die branche
quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ik ben best vaak onzeker en dan kom ik me hier afreageren
NSB'erquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja. Of door de straten rijden en zoeken naar illegaal gebouwde schuurtjes ofzo.
Daar hebben ze nu drones voor.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja. Of door de straten rijden en zoeken naar illegaal gebouwde schuurtjes ofzo.
Zeker, lekker weer, gezellige mensen, prima. Nu vandaag maar eens alles inpakken voor de bruiloft morgen! Beetje irritant wel dat het best warm wordt, nu kom ik in de knoei met outfits...quote:
Maar als je niet verwacht binnen een jaar te gaan samenwonen, ga je er sowieso langer werken dan een jaar.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel deel van het probleem. Ik verwacht eigenlijk niet echt binnen 1 jaar te gaan samenwonen ofzo. Maar om nu dus hier nieuw werk te zoeken is ook zo nutteloos, als ik dan na een half jaar weg ga. Alleen nog een jaar vervelen is wel weer erg lang.
Dan zou ik van m’n zolderkamer moeten komen, dat kan nietquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dino, wanneer gaan we een keer bier zuipen en meids in de kroeg fatshamen?
Ja maar je hebt ook niet binnen een maand nieuw werk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar als je niet verwacht binnen een jaar te gaan samenwonen, ga je er sowieso langer werken dan een jaar.
En daarbij, er zijn er zoveel die jobhoppen. Kun je nu misschien iets uitproberen waarvan je niet zeker weet of het iets voor jou is.
Wel dankbaar werk maar of de hele dag megaprostaten wassen iets voor jou is weet ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb wel tegenzin om te gaan solliciteren.
Misschien moet ik me gewoon laten omscholen om met bejaarden te werken ofzo, dat lijkt me wel leuk.
Ik loop m'n moeder een beetje over te halen om dat te gaan doen als ze met pensioen gaat, want ik wil eigenlijk niet dat m'n ouders helemaal niks meer om handen hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Heb wel tegenzin om te gaan solliciteren.
Misschien moet ik me gewoon laten omscholen om met bejaarden te werken ofzo, dat lijkt me wel leuk.
Kan ik wel tegen hoor, heb een sterke maag.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel dankbaar werk maar of de hele dag megaprostaten wassen iets voor jou is weet ik niet
Is heel veel te doen daarin als vrijwilliger, dus als haar dat wat zou lijken hoeft ze zich nooit te vervelen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop m'n moeder een beetje over te halen om dat te gaan doen als ze met pensioen gaat, want ik wil eigenlijk niet dat m'n ouders helemaal niks meer om handen hebbenEen dag in de week ofzo. Zij heeft wel echt contact met mensen nodig.
Kan ze niet elke dag beetje komen schoonmaken bij jou?quote:Op dinsdag 18 september 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop m'n moeder een beetje over te halen om dat te gaan doen als ze met pensioen gaat, want ik wil eigenlijk niet dat m'n ouders helemaal niks meer om handen hebbenEen dag in de week ofzo. Zij heeft wel echt contact met mensen nodig.
Boeit me geen zakquote:Op dinsdag 18 september 2018 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
Wat denken jullie, gaat Glennis Grace vanavond winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |