Gebroken lijnzaad is erg gezond.quote:Op maandag 17 september 2018 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook gezond enzo? Of zijn dat van die superfoods wat ineens een hype is geworden en verder niks doet?
Ik kreeg als baby/peuter altijd een soortement astmatische aanval van koemelk.quote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef Saind het volgende:
Ik heb alleen een sterk vermoeden dat ik een beetje lactose intolerant ben
klinkt ook gezondquote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebroken lijnzaad is erg gezond.
ahja had een vriendje van me op de basisschool ookquote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg als baby/peuter altijd een soortement astmatische aanval van koemelk.
Nu niet meer
Leuk feitje
Heb er twee op Facebook die dat idd promoten. Elk gerechtje incl foto online zetten enzo.quote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gezond ja. Maar niet gezonder dan andere meuk. Blijf ver weg van mensen die 'super foods' promoten.
Dat is misschien wel een goed idee voor mijn 21.30 maaltijdquote:
Je klinkt zelf gezond.quote:
Verwijder ze.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb er twee op Facebook die dat idd promoten. Elk gerechtje incl foto online zetten enzo.
Ik heb eigenlijk nooit melk gedronken.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
ahja had een vriendje van me op de basisschool ook
die had altijd geitenmelk, fucking smerig
Ja dat ja. Door de yoghurt ofzo.quote:Op maandag 17 september 2018 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebroken lijnzaad is erg gezond.
Als je nog meer tips wil qua eten hoef je slechts te dm-enquote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee voor mijn 21.30 maaltijdDie ontbreekt nog op mijn lijstje.
Je bent zelf fucking smerig.quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
ahja had een vriendje van me op de basisschool ook
die had altijd geitenmelk, fucking smerig
Facebook komt aan je privé jojo. Verwijder je account nu!quote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb er twee op Facebook die dat idd promoten. Elk gerechtje incl foto online zetten enzo.
ik drink normaliter altijd halve liter karnemelk per dagquote:Op maandag 17 september 2018 22:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit melk gedronken.
Buiten in gerechten
Vertelquote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef GGMM het volgende:
Want zo te lezen kun je wel wat tips gebruiken.
Mijn vader dronk elke dag 2 liter karnemelk toen ie nog 130kg woog.quote:Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef Saind het volgende:
[..]
ik drink normaliter altijd halve liter karnemelk per dag
Sochtends yoghurt
maar krijg er de schijt van
Nu ik je schema lees komt het aardig overeen, al doe ik het uit m'n hoofd en niet van een lijstje, uiteraard.quote:
levenquote:Op maandag 17 september 2018 22:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vader dronk elke dag 2 liter karnemelk toen ie nog 130kg woog.
En savonds 3-4 liter bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |