Neeee, beter hèquote:Op zaterdag 22 september 2018 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil. Iets beter als de vorige.
je kan ook gewoon salade vreten natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2018 18:42 schreef d4v1d het volgende:
Mijn pizza is al zeker 10 minuten te laat.
Er zat rucola op de pizza.quote:Op zondag 23 september 2018 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon salade vreten natuurlijk.
Hey friek, miste je de aandacht een beetje?quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Helaas heb ik moeten concluderen dat deze SC niet het niveau bereikt van de POL SC. Jammer.
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee? Dat is inderdaad wel teleurstellend.quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Helaas heb ik moeten concluderen dat deze SC niet het niveau bereikt van de POL SC. Jammer.
Kom dan.quote:Op zondag 23 september 2018 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee? Dat is inderdaad wel teleurstellend.
Welke POL SC? Haha, snap je hem?quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Dit draait niet om mij, maar om een hoger doel: een beter FOK! voor iedereen. Helaas beschikt men hier niet over het juiste inzicht om met mij mee te denken hierover.quote:Op zondag 23 september 2018 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hey friek, miste je de aandacht een beetje?
Ja, we zijn een beetje zwakzinnig. Leer het ons, oh grote Friek, geef gehoor aan uw roeping. Laat ons leren!quote:Op maandag 24 september 2018 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit draait niet om mij, maar om een hoger doel: een beter FOK! voor iedereen. Helaas beschikt men hier niet over het juiste inzicht om met mij mee te denken hierover.
daarom is deze nog wel openquote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2018 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kregen we het niveau ondanks d1v4d niet zo laag nee?
Zie hier het niveau van NWS.quote:Op maandag 24 september 2018 17:45 schreef d4v1d het volgende:
Harry was een dagje uit in de natuur. Hij de eikel, z'n ma het zwijn
[ afbeelding ]
Help ons op weg Friek, op naar een beter FOK! voor iedereen! Wat is in jouw ogen de ideale NWS-SC post?quote:
quote:
Zo diep is het inderdaad niet gezonken.quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie jou alleen maar zeiken over nws. Blijf dan gewoon lekker weg.quote:
Zelf Henk komt terug.. Nou slechter wordt het niet.quote:Op maandag 24 september 2018 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo diep is het inderdaad niet gezonken.
Ik heb het idee dat het beneden mijn waardigheid is om hier nog inhoudelijk op te reageren.quote:Op maandag 24 september 2018 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar zeiken over nws. Blijf dan gewoon lekker weg.
Dat wisten we toch al, je staat ver boven en bla bla. Doe dan je plicht en leg het allemaal eens even uit, leer ons eens even hoe we het wèl moeten doen. Zie het als een sociaal maatschappelijke stage of zo, je moet toch wat?quote:Op maandag 24 september 2018 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het beneden mijn waardigheid is om hier nog inhoudelijk op te reageren.
Toch ben je al een dikke week bezigquote:Op maandag 24 september 2018 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het beneden mijn waardigheid is om hier nog inhoudelijk op te reageren.
Ken je Samir de rallyrijder al? Ik moest heel hard lachen.quote:Op maandag 24 september 2018 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch ben je al een dikke week bezig
quote:Op maandag 24 september 2018 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ken je Samir de rallyrijder al? Ik moest heel hard lachen.
Godver, lijkt wel alsof ik de buurman hoorquote:Op maandag 24 september 2018 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
je zou zo iemand toch dood willen rijden?quote:Op maandag 24 september 2018 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godver, lijkt wel alsof ik de buurman hoordie heeft een kat en die is die soms minutenlang aan het roepen "Sammy, Sammy, SAMMY!!!"
Samir heeft gewoon geen navigator nodig.quote:Op maandag 24 september 2018 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat NWS ver beneden jouw superieure POL-waardigheid is. De vraag is dan ook wat je hier doet. Je klinkt als een 5-sterren-chef-kok die zich in de supermarkt beklaagt over een kant-en-klaar-maaltijd.quote:Op maandag 24 september 2018 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo moordlustig.quote:Op maandag 24 september 2018 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
je zou zo iemand toch dood willen rijden?
Ff serieus....quote:Op zondag 23 september 2018 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Bomen lopen niet.quote:Op maandag 24 september 2018 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die boom die nu nog steeds met een zere rug loopt.
Boeren wel, vorige week nog in Hellendoornquote:Op maandag 24 september 2018 20:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig niet, moet je je voorstellen als er hier eentje de weg oversteekt
Een John Deere ook gewoon.. Trekker!!quote:Op maandag 24 september 2018 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeren wel, vorige week nog in Hellendoorn
https://www.facebook.com/ACONRallyTeam/videos/278772362770496/
waaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:
quote:
quote:
goedemorgen herenquote:Op maandag 24 september 2018 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
ik ben hier om te dienen en als hij dat nou leuk vind wil ik best af en toe mijn ogen dichthouden en doen alsoftie Shakira is ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2018 07:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo diep in de kont van Friek. Kom daar eens uit.
vindt*quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben hier om te dienen en als hij dat nou leuk vind wil ik best af en toe mijn ogen dichthouden en doen alsoftie Shakira is ofzo
je moeder vind dat nooit ergquote:
Heb jij een crush op Friek?quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:38 schreef sp3c het volgende:
nou ok dat is inderdaad wel leuk, zelfs Friek_ kan daar wel wat mee
ik heb een crush op al mijn usertsquote:
Jostiband is met een hoofdletter, Friek.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen jostiband achter m'n kontje aan, Disaan.
Het gaat er om dat je plezier hebt heh, dat is gewoon mooi.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:41 schreef sp3c het volgende:
ik kan alleen op de triangel en dan moet ik het ook nog maar zien bij te benen hoor
Zegt de ene autist tegen de ander.quote:Op dinsdag 25 september 2018 18:38 schreef YokiKater het volgende:
Staat er net dus een collectant voor verstandelijk gehandicapten aan de deur, geen grap. Nog legit ook want ik heb het even gechecked en het staat aangekondigd op de website, met een leuke foto van David erbij.
[ afbeelding ]
Holy shit, zitten hier meer autisten?? laat Friek het maar niet horen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zegt de ene autist tegen de ander.
nee johquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Holy shit, zitten hier meer autisten?? laat Friek het maar niet horen.
De enige die je moet dienen is Allah subhanahu wa ta’ala.quote:Op dinsdag 25 september 2018 07:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben hier om te dienen en als hij dat nou leuk vind wil ik best af en toe mijn ogen dichthouden en doen alsoftie Shakira is ofzo
Praat eens gewoon normaal joh, het is hier geen moskee.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De enige die je moet dienen is Allah subhanahu wa ta’ala.
Ameen.
Hij heeft zeker ook een gasfles die lekt achter in zijn auto liggen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praat eens gewoon normaal joh, het is hier geen moskee.
Het enige wat in de auto ligt, is een stuk mals wagyu beef. De marmering is nagenoeg perfect. Wat zal dat smaken.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook een gasfles die lekt achter in zijn auto liggen.
Kun je dat niet beter in de koelkast leggen ipv in de auto?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het enige wat in de auto ligt, is een stuk mals wagyu beef. De marmering is nagenoeg perfect. Wat zal dat smaken.
van keihard toeterend door de straat crossen gaat het echt niet malser wordenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het enige wat in de auto ligt, is een stuk mals wagyu beef. De marmering is nagenoeg perfect. Wat zal dat smaken.
Sub-Zero had wel goeie deadmoves.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De enige die je moet dienen is Allah subhanahu wa ta’ala.
Ameen.
Sub-Zero is de coolste Mortal Kombat vechter.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sub-Zero had wel goeie deadmoves.
Had die ook kille moves?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sub-Zero is de coolste Mortal Kombat vechter.
Haha!
Dit was een incrowd grapje. Fokker89 was erg ontstemd dat ik weleens wagyu verorber. Hij kon er met de pet niet bij, die jongen.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter in de koelkast leggen ipv in de auto?
Wagyu is al zo mals dat het op je tong smelt.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
van keihard toeterend door de straat crossen gaat het echt niet malser worden
je moeder ook maar die bewaar ik ook niet in de kofferbakquote:Op woensdag 26 september 2018 21:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wagyu is al zo mals dat het op je tong smelt.
Ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sub-Zero had wel goeie deadmoves.
Mods die je moeder grapjes maken.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder ook maar die bewaar ik ook niet in de kofferbak
Wel nieuw in NWS. Je collega Frutsel heeft me gelijk geband, dus ik dacht dat hier alleen bitchboys kwamen.quote:
Was je stout geweest?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel nieuw in NWS. Je collega Frutsel heeft me gelijk geband, dus ik dacht dat hier alleen bitchboys kwamen.
je zal het wel verdiend hebben danquote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel nieuw in NWS. Je collega Frutsel heeft me gelijk geband, dus ik dacht dat hier alleen bitchboys kwamen.
Jij bent er dus dat is iig één bitchboy.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gedraag je, Mariocash staat onder mijn bescherming.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent er dus dat is iig één bitchboy.
ik vraag me altijd af hoe het in godsnaam mogelijk is om onder je moeder terecht te komen, ik kan dat ding ook de andere kant op sturen toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:14 schreef Mariocash het volgende:
Ik vroeg me af hoe het in godsnaam mogelijk is om met elektrische bakfiets onder de trein te komen in Oss. Als de remmen niet werken, dan stuur je dat ding desnoods de andere kant op.
Ik wilde niemand tegen de schenen schoppen.
Gvd. Hoeveel mods hangen hier wel niet rond. Is dit topic een circlejerk van mods?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij bent er dus dat is iig één bitchboy.
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe het in godsnaam mogelijk is om onder je moeder terecht te komen, ik kan dat ding ook de andere kant op sturen toch?
Geen verkeerd woord over Frutsel he anders ga je gewoon in een gammel vliegtuigje boven Syrië.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Als Frutsel dit leest, dan hang je. Kijk jij maar uit, jongeman.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe het in godsnaam mogelijk is om onder je moeder terecht te komen, ik kan dat ding ook de andere kant op sturen toch?
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gedraag je, Mariocash staat onder mijn bescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |