Je kunt altijd hier een verzoekje indienen wat voor gif je wilt en wat voor tekst:quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:19 schreef MMF93 het volgende:
Jaaaaaaaa dat wordt dansen!!! (Ik heb geen idee hoe ik een gifje moet maken maar mocht iemand zich geroepen voelen om Dancing Lasha Tumbai erbij te halen: ga je gang)
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:19 schreef MMF93 het volgende:
Jaaaaaaaa dat wordt dansen!!! (Ik heb geen idee hoe ik een gifje moet maken maar mocht iemand zich geroepen voelen om Dancing Lasha Tumbai erbij te halen: ga je gang)
Ik vind het ook nog altijd een heerlijk nummer en optredenquote:Op maandag 4 februari 2019 00:33 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Die komt nog regelmatig in mijn playlist voorbij#notsoguiltypleasure
Dat tikje tegen de billen...quote:Op maandag 4 februari 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog altijd een heerlijk nummer en optredenGuilty pleasure, maar ergens toch ook weer niet, want het was gewoon goed gedaan
Oh ik hoop hetquote:Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Cee het volgende:
De Montenegrijnse delegatie heeft alvast verklapt dat ze de dames en heren van D Moll langs alle preparties gaan slepen dus ook EiC![]()
Greys denk je dat ze de zelfde leuke perschef hebben als bij Vanja of was dat geen perschef
twitter:ESCinConcert twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 21:18:06Tomorrow at 12:00 hrs CET we will announce our 5th confirmed act for Eurovision in Concert! Wanna guess? 😉#eurovisioninconcert #EiC2019 #eurovision #songfestival #amsterdam #afaslive #party #concert reageer retweet
twitter:ESCinConcert twitterde op woensdag 27-02-2019 om 19:31:55Hey @MichaelRiceOff! Looking forward already to Eurovision in Concert? See you on the 6th of April in Amsterdam! 🎉🇬🇧#eurovisioninconcert #EiC2019 #eurovision #songfestival #amsterdam https://t.co/pPOvaL30eh reageer retweet
Zit een leuke Ierse pub om de hoek?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:51 schreef Kyran het volgende:
Is er vooraf nog een indrink moment ofzo, want ik denk niet dat ik het dit jaar ga redden als dit de inzendingen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |