Wel van R&P danquote:Op zondag 16 september 2018 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Jambers]3 maanden later werd ElDino mod op het FOK!forum[/Jambers]
Ik stem voor.quote:
You have my vote.quote:
Stond dat op de app?quote:Op zondag 16 september 2018 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slechter dan samzz kan toch niet heb ik gehoord
quote:Op zondag 16 september 2018 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slechter dan samzz kan toch niet heb ik gehoord
Lastig rellen als ze niets kunnen posten.quote:Op zondag 16 september 2018 22:34 schreef Harmankardon het volgende:
Met Dino als mod krijgen we weer mooie rellen in feedback dus ik ben voor.
Nog beter.quote:Op zondag 16 september 2018 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lastig rellen als ze niets kunnen posten.
FB rellenquote:Op zondag 16 september 2018 22:34 schreef Harmankardon het volgende:
Met Dino als mod krijgen we weer mooie rellen in feedback dus ik ben voor.
Begin er eentje!quote:
Geblokkeerd hequote:Op zondag 16 september 2018 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wie je daarvoor even moet appen.
Hoi.quote:
quote:
Het woordje rellen valt en mijn cabron is er als de kippen bijquote:
Ik heb je nummer niet. Of was het van iemand anders? Stuur maar effe dan.quote:
Zondag he?quote:Op zondag 16 september 2018 22:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het woordje rellen valt en mijn cabron is er als de kippen bij
Kan net zo goed tegen een muur schoppen. Maar bedoelde iemand anders jaquote:Op zondag 16 september 2018 22:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet. Of was het van iemand anders? Stuur maar effe dan.
Nee dat is:quote:Op zondag 16 september 2018 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan net zo goed tegen een muur schoppen. Maar bedoelde iemand anders jaDacht dat jij als Fok hosselaar al die nummers wel zou hebben
quote:
Nee man, niemand belt mijquote:Op zondag 16 september 2018 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan net zo goed tegen een muur schoppen. Maar bedoelde iemand anders jaDacht dat jij als Fok hosselaar al die nummers wel zou hebben
quote:Op zondag 16 september 2018 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Eindelijk weer eens een potentiële date als match
quote:Op zondag 16 september 2018 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waren barre faxie tijden, fax.
Alleen al de geruchten dat je mod gaat worden trekt vrouwen aan.quote:Op zondag 16 september 2018 22:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Salaris en condoommaat he.quote:Op zondag 16 september 2018 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen al de geruchten dat je mod gaat worden trekt vrouwen aan.
quote:
Gouden tijden dino, gouden tijdenquote:
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 16 september 2018 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik zie de permban wel tegemoet dan
Ik zou dan gewoon een permanente vervanger zetten op Malta, en er Grollo van maken.quote:Op zondag 16 september 2018 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Deze SC is toch een veilige zone waar we alles kunnen zeggen?quote:Op zondag 16 september 2018 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Neinneinnein.gifquote:Op zondag 16 september 2018 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze SC is toch een veilige zone waar we alles kunnen zeggen?
We waren okay. Relatiefquote:
Samzz wil nietquote:Op zondag 16 september 2018 23:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een permanente vervanger zetten op Malta, en er Grollo van maken.
Oeh! OEH! OOOOOH!quote:
Servers en alles in Malta, lekker goedkoop en werkt altijdquote:Op zondag 16 september 2018 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met 90% downtime, dat land kennende.
Sinatra op de achtergrond, mooie halfbloedjes in bikinis die heen en weer flaneren.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met 90% downtime, dat land kennende.
quote:Op zondag 16 september 2018 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Servers en alles in Malta, lekker goedkoop en werkt altijd
Waar blijft die permban Dino?quote:Op zondag 16 september 2018 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinatra op de achtergrond, mooie halfbloedjes in bikinis die heen en weer flaneren.
Komt goed
Vergeet de cocktails en bbq niet.quote:Op zondag 16 september 2018 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinatra op de achtergrond, mooie halfbloedjes in bikinis die heen en weer flaneren.
Komt goed
You do the lobster, I will do the steaks.quote:Op zondag 16 september 2018 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vergeet de cocktails en bbq niet.
Die arme mensen op hun zolderkamer met hun pandapunten toch
Want zo rollen wijquote:Op zondag 16 september 2018 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You do the lobster, I will do the steaks.
And the caipirinha in the other hand
Zo te lezen hebben jullie eerder elkaars piemel in de hand.quote:Op zondag 16 september 2018 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You do the lobster, I will do the steaks.
And the caipirinha in the other hand
Jij bent gewoon jaloers. Jij wilt ook bbq en dames in bikini en cocktails.quote:Op zondag 16 september 2018 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben jullie eerder elkaars piemel in de hand.
That we doquote:
quote:Op zondag 16 september 2018 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers. Jij wilt ook bbq en dames in bikini en cocktails.
Zegt de t rex, met je mismaakte armpjes kan je nog niet eens je eigen piemel vasthouden.quote:Op zondag 16 september 2018 23:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben jullie eerder elkaars piemel in de hand.
Hmmm....quanta costa eigenlijk?quote:Op zondag 16 september 2018 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That we do
Februari weer, volgende maand tickets boeken, wanneer ga je eens mee?
Daarom wil hij ook mod worden. Kan hij brullen. And that would be it.quote:Op zondag 16 september 2018 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zegt de t rex, met je mismaakte armpjes kan je nog niet eens je eigen piemel vasthouden.
Vanaf schiphol ongeveer ¤ 1000,- retour. Soms wat goedkoper, soms wat duurder.quote:
Godnondeju. Moet ik wel sparen met m'n paupersalaris hoorquote:Op zondag 16 september 2018 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanaf schiphol ongeveer ¤ 1000,- retour. Soms wat goedkoper, soms wat duurder.
Ja is behoorlijk maar de kosten van leven zijn veel goedkoper. In een tentje steak, rijst, salade, patat en biertje, 10 euro. Avondje stappen met cocktails, 30 euro.quote:Op zondag 16 september 2018 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godnondeju. Moet ik wel sparen met m'n paupersalaris hoor
Oehquote:Op zondag 16 september 2018 23:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is behoorlijk maar de kosten van leven zijn veel goedkoper. In een tentje steak, rijst, salade, patat en biertje, 10 euro. Avondje stappen met cocktails, 30 euro.
En geen hotelkosten
Jaloers dat je er niet in voorkomt? Begrijpelijk welquote:Op maandag 17 september 2018 06:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Homo erotische fantasien jongens?
Snotterend en hoestend, pfffff, straks eerst maar weer kopje thee met honing. Klink nu wel heel zwoelquote:
Goed voor je werk misschien.quote:Op maandag 17 september 2018 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Snotterend en hoestend, pfffff, straks eerst maar weer kopje thee met honing. Klink nu wel heel zwoel
Beterschap.quote:Op maandag 17 september 2018 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Snotterend en hoestend, pfffff, straks eerst maar weer kopje thee met honing. Klink nu wel heel zwoel
Ja dat is wel grappig, zit je met je waterige ogen, knalrode neus en je hese stem en dan hoor je, ooeehhw jij klinkt wel heel geil!quote:
"Hier is mijn nummer. Ik ben KNO-arts." *wink*quote:Op maandag 17 september 2018 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel grappig, zit je met je waterige ogen, knalrode neus en je hese stem en dan hoor je, ooeehhw jij klinkt wel heel geil!
quote:Op maandag 17 september 2018 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is mijn nummer. Ik ben KNO-arts." *wink*
quote:Op maandag 17 september 2018 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hier is mijn nummer. Ik ben KNO-arts." *wink*
Gat in de markt.quote:
Dus je klinkt een beetje als Katja Schuurmanquote:Op maandag 17 september 2018 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel grappig, zit je met je waterige ogen, knalrode neus en je hese stem en dan hoor je, ooeehhw jij klinkt wel heel geil!
Meer als een hond die al een week lang heeft staan blaffenquote:Op maandag 17 september 2018 08:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je klinkt een beetje als Katja Schuurman
Komt ook geen geluid meer uit.quote:Op maandag 17 september 2018 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Meer als een hond die al een week lang heeft staan blaffen
Moet straks auto ruilen, dus pak zakdoekjes mee en gezellig naar de loodsquote:Op maandag 17 september 2018 08:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt ook geen geluid meer uit.
*wheeze* *cough*
Dit klinkt in mijn hoofd meer als zo'n kapot badeendjequote:Op maandag 17 september 2018 08:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt ook geen geluid meer uit.
*wheeze* *cough*
het heerstquote:Op maandag 17 september 2018 08:06 schreef MCH het volgende:
Veel blaffende en snotterende mensen en het is pas september, hebben die mensen geen weerstand ofzo
"Hallo meneer *piehiep* de autodealer *wheeze*, ik kom mijn *ucheuche* auto ruilen *snotter*."quote:Op maandag 17 september 2018 08:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Moet straks auto ruilen, dus pak zakdoekjes mee en gezellig naar de loods
Nog even over het stuur rochelen, met je vieze handen aan de pook.quote:Op maandag 17 september 2018 08:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hallo meneer *piehiep* de autodealer *wheeze*, ik kom mijn *ucheuche* auto ruilen *snotter*."
Kun je nagaan hoe die hond dan klinkt.quote:Op maandag 17 september 2018 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit klinkt in mijn hoofd meer als zo'n kapot badeendje
Is dat codetaal voor ik ga straks naar de hoeren?quote:Op maandag 17 september 2018 08:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks eindelijk de muren van de hal verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |