Als ik meedoe dan win ik, dat wil ik jullie niet aan doen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
VBL / [KONING TOTO] Champions League editie #1
Voor degene die niks te doen hebben in de rust, vul deze maar even in
Ik ga haar opnemen in mijn stemlijst!11111!!11!1!quote:Op zondag 16 september 2018 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1962 nog op nummer 1 gestaan, waar blijft de tijd he Stijn?
Dit is het Eredivisietopic, Drizzt hoort in de Jupiler League.quote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 16 september 2018 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Fortuna Sittard wil Dzsudszak halen lol
Hij is transfervrij?quote:Op zondag 16 september 2018 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
Fortuna Sittard wil Dzsudszak halen lol
Wel joh, gewoon doen. Is hartstikkene mooiquote:Op zondag 16 september 2018 13:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik meedoe dan win ik, dat wil ik jullie niet aan doen.
Je zou toch denken dat hij wel een betere club zou kunnen vinden.quote:
Voor wanneer moet ik de boel hebben ingevuld?quote:Op zondag 16 september 2018 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel joh, gewoon doen. Is hartstikkene mooi
Brandend Zand stond ooit op 110 (lol)quote:Op zondag 16 september 2018 13:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ga haar opnemen in mijn stemlijst!11111!!11!1!
Lol, wat? Ik weet al dat ik maar twee nummers uit de vorige 1000 ga kiezen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brandend Zand stond ooit op 110 (lol)
2006 of 2007 ofzoquote:Op zondag 16 september 2018 13:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, wat? Ik weet al dat ik maar twee nummers uit de vorige 1000 ga kiezen.
We zitten in het ideale dodenbonusseizoen.quote:Op zondag 16 september 2018 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2006 of 2007 ofzo
tegenwoordig staat ie er niet eens meer in, maar er zal wel een mooie terugkeer in de maak zijn
Ze past wel echt niet meer in het profiel, dus ik hoop dat we eraan ontsnappen. Hoewel ik Brandend Zand zo 1x wel genot vind om te horenquote:Op zondag 16 september 2018 13:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
We zitten in het ideale dodenbonusseizoen.
zijndequote:Op zondag 16 september 2018 13:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lol, wat? Ik weet al dat ik maar twee nummers uit de vorige 1000 ga kiezen.
Richardson knikkert White eruit (lol)quote:
Mooi lollertoernooitje zoquote:Op zondag 16 september 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Richardson knikkert White eruit (lol)
ET9 was erger met Boulton en O'Connor in een semi.quote:Op zondag 16 september 2018 13:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi lollertoernooitje zo
wimderon approves
quote:
Mijn hoop gaat naar Lewisquote:Op zondag 16 september 2018 13:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
ET9 was erger met Boulton en O'Connor in een semi.
Suljovic (v Noppert) en Clayton (v West) zitten er nog in van eerdere ET-winnaars.
Ik verwacht een hoop van West en de winnaar van Searle/Schindlerquote:
quote:Op zondag 16 september 2018 13:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Richardson knikkert White eruit (lol)
allemaal lachenquote:
quote:
Voor dinsdag 18:55 uur.quote:Op zondag 16 september 2018 13:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Voor wanneer moet ik de boel hebben ingevuld?
Jetro Willemsquote:Op zondag 16 september 2018 13:46 schreef O_o_ het volgende:
Wie is er vanavond te gast bij Zomergasten?
Lekker makkelijk.quote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Masterminded het volgende:
Nu herinner ik me weer dat Pierre van Hooijdonk zei dat AZ mee kon doen om de titel als ze het vorige elftal weinig spelers zouden laten vertrekken.
quote:Op zondag 16 september 2018 13:47 schreef Masterminded het volgende:
Nu herinner ik me weer dat Pierre van Hooijdonk zei dat AZ mee kon doen om de titel als ze het vorige elftal weinig spelers zouden laten vertrekken.
Als ik zeg Midsjo, of hoe die pipo ook heet, wat zeg jij dan?quote:Op zondag 16 september 2018 13:48 schreef Masterminded het volgende:
Verder vind ik een 2-1 wel nodig, anders heeft Van Bronckhorst weer redenen om positief te gaan doen terwijl ze een droevige wedstrijd spelen.
Had 5-0 voor az leuker gevonden, dan komt gio wellicht eens op de schopstoel .quote:Op zondag 16 september 2018 13:48 schreef Masterminded het volgende:
Verder vind ik een 2-1 wel nodig, anders heeft Van Bronckhorst weer redenen om positief te gaan doen terwijl ze een droevige wedstrijd spelen.
Een nuttige speler maar heeft te kampen met een hoop boerenkoolvoetballers.quote:Op zondag 16 september 2018 13:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik zeg Midsjo, of hoe die pipo ook heet, wat zeg jij dan?
Mocht Feyenoord puntverlies lijden zet ik een tientje op aanmerkingen van Gio op de mentaliteit en "willen vechten"quote:Op zondag 16 september 2018 13:48 schreef Masterminded het volgende:
Prima speler.quote:Op zondag 16 september 2018 13:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik zeg Midsjo, of hoe die pipo ook heet, wat zeg jij dan?
Deal.quote:Op zondag 16 september 2018 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord puntverlies lijden zet ik een tientje op aanmerkingen van Gio op de mentaliteit en "willen vechten"
quote:Op zondag 16 september 2018 13:52 schreef O_o_ het volgende:
Ik vind Midtsjø een vervelend Noors kaalkopje.
Tactisch te ingewikkeld.quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zou je nu Van Persie niet op 10 zetten en een Vilhena eraf halen?
Omdat GIO een tactisch MEESTERBREIN is.quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Omdat Persie over zijn grens is gegaan vandaag.quote:Op zondag 16 september 2018 13:58 schreef Tagliano het volgende:
Gio blijft je eeuwig achtervolgen.quote:
Kutjinx.quote:
Tevergeefs voor Jørgensenquote:Op zondag 16 september 2018 14:00 schreef O_o_ het volgende:
Achter het doel de scouts van Real Betis, niet voor niks naar Alkmaar gekomen.
Ze gaan zo nog even naar het Waagplein?quote:Op zondag 16 september 2018 14:00 schreef O_o_ het volgende:
Achter het doel de scouts van Real Betis, niet voor niks naar Alkmaar gekomen.
Helemaal kapot zuipen toch.quote:Op zondag 16 september 2018 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan zo nog even naar het Waagplein?
Die winnen met 2 vingers in de neus van die kazen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:06 schreef Elan het volgende:
Wat een armoe vergeleken met PSV en Ajax is dit
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.quote:Op zondag 16 september 2018 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Waar hebben we eigenlijk naar zitten kijken
Geen voetbal voor mij verder vandaag denk ik
Op de achtergrond wat aan (lol).quote:Op zondag 16 september 2018 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Waar hebben we eigenlijk naar zitten kijken
Geen voetbal voor mij verder vandaag denk ik
quote:
Ho ho ho. We krijgen nog de goden uit Emmen. En wat te denken van Novakovich bij Fortunaquote:Op zondag 16 september 2018 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dit was dan het hoogtepunt van de voetbaldag.
Elke keer weer een dijenkletser.quote:
Elan suggereerde dat Feyenoord hem misschien zou moeten kopen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ho ho ho. We krijgen nog de goden uit Emmen. En wat te denken van Novakovich bij FortunaMet wellicht vanaf volgende week Balasz Dszudszak op de flanken!!
Als ik een foto van Ronald de Boer zou uitprinten en erover zou klaarkomen, zou je dan het eindresultaat willen zien?quote:Op zondag 16 september 2018 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer weer een dijenkletser.
In Hongarije is Fortuna na het echec van Feyenoord in Trencin inderdaad in pikorde gestegen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan suggereerde dat Feyenoord hem misschien zou moeten kopen.
Jammer dat Fortuna ze heeft afgetroefd.
Trencin komt uit/ligt in Slowakije, lul.quote:Op zondag 16 september 2018 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Hongarije is Fortuna na het echec van Feyenoord in Trencin inderdaad in pikorde gestegen.
Ja, dus?quote:Op zondag 16 september 2018 14:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Trencin komt uit/ligt in Slowakije, lul.
Nee.quote:Op zondag 16 september 2018 14:15 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik een foto van Ronald de Boer zou uitprinten en erover zou klaarkomen, zou je dan het eindresultaat willen zien?
quote:
Zou het seksueel zijn?quote:Op zondag 16 september 2018 14:24 schreef GGMM het volgende:
Jan Joost van Gangelen en Kenneth Perez zijn volgens mij zeer goede vrienden.
Ik ben blij dat Jan-Joost en Twan de Champions League niet meer mogen vergallen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:24 schreef GGMM het volgende:
Jan Joost van Gangelen en Kenneth Perez zijn volgens mij zeer goede vrienden.
Gedraag je nou eens.quote:
Ik ook Stijn.quote:Op zondag 16 september 2018 14:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Jan-Joost en Twan de Champions League niet meer mogen vergallen.
Jammer dat we Ronald nog wel te zien krijgen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Jan-Joost en Twan de Champions League niet meer mogen vergallen.
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op zondag 16 september 2018 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je nou eens.
[..]
Ik ook Stijn.
Ik ook.
Helene doet het overigens erg leuk.
Heerenveen gaat in de middenmoot eindigen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord gaat geen kampioen worden.
Een heel vroege take, maar vooralsnog lijkt het er sterk op dat De Graafschap, FC Emmen en Fortuna weer 16/17/18 eindigen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen gaat in de middenmoot eindigen.
Rust voor de CL, hé.quote:Op zondag 16 september 2018 14:42 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk moeten ze Ajax en PSV over de zaterdag en zondag verdelen. Nu zit je de hele dag nergens naar te kijken.
Maar dat kan nu dus niet omdat ze beide CL spelen en dus op de zaterdag moeten spelen voorlopig. Tenzij het weekend na de CL, maar nu moeten ze volgende week tegen elkaar en zit je voor de rest helemaal naar onzin te kijken.quote:Op zondag 16 september 2018 14:42 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk moeten ze Ajax en PSV over de zaterdag en zondag verdelen. Nu zit je de hele dag nergens naar te kijken.
Ik heb toch wel de hoop dat in elk geval één van die clubs erin kan blijven (en dan vooral een Emmen of Fortuna).quote:Op zondag 16 september 2018 14:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een heel vroege take, maar vooralsnog lijkt het er sterk op dat De Graafschap, FC Emmen en Fortuna weer 16/17/18 eindigen.
FC Emmen heb ik dan nog het meest vertrouwen in.quote:Op zondag 16 september 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb toch wel de hoop dat in elk geval één van die clubs erin kan blijven (en dan vooral een Emmen of Fortuna).
Heb toch het idee dat het daar wel mogelijk is om uit te groeien tot een club van het niveau Heracles.quote:Op zondag 16 september 2018 14:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
FC Emmen heb ik dan nog het meest vertrouwen in.
Van Typisch mochten we nooit kritiek hebben op Gio.quote:Op zondag 16 september 2018 14:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb Feyenoord niet gezien maar als ik dit topic lees weet ik weer genoeg.
GioGod
Die heb ik lang niet meer gezien.quote:Op zondag 16 september 2018 14:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van Typisch mochten we nooit kritiek hebben op Gio.
Wat vond jij van ADO - PSV ?quote:Op zondag 16 september 2018 14:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van Typisch mochten we nooit kritiek hebben op Gio.
Al zijn geld in crypto gezet, alles verloren en woont nu onder een brug.quote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gezien.
Die heeft zijn account ook op slot gegooid en komt heel af en toe op het andere forum.quote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gezien.
Ik heb alleen de goals gezien, want ik keek naar de teleurstellende hypetrainderby.quote:
Schoppersploeg heeft verloren, groenendijk had een punt over dat var ado de nek om zou gaan draaien, maar dit wist iedereen allang.quote:
Eerste indruk Guti?quote:Op zondag 16 september 2018 14:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, want ik keek naar de teleurstellende hypetrainderby.
ADO Den Haag 4quote:Op zondag 16 september 2018 14:47 schreef govie het volgende:
[..]
Schoppersploeg heeft verloren, groenendijk had een punt over dat var ado de nek om zou gaan draaien, maar dit wist iedereen allang.
Mooie pass, fabuleuze goal. Ziet er prima uit. Ik las dat de een jaar om Guti-bedelende fans op Twitter zeer tevreden waren.quote:
Sneijder zit ook in de crypto.quote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Al zijn geld in crypto gezet, alles verloren en woont nu onder een brug.
Mexicaanse twitter draaide overuren.quote:Op zondag 16 september 2018 14:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mooie pass, fabuleuze goal. Ziet er prima uit. Ik las dat de een jaar om Guti-bedelende fans op Twitter zeer tevreden waren.
Wat is dat toch met iedereen die zijn account op slot gooitquote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die heeft zijn account ook op slot gegooid en komt heel af en toe op het andere forum.
Sneijder heeft een lage intelligentie. Ik vraag me af of 'ie weet dat 'ie überhaupt zit in iets dat crypto heet.quote:Op zondag 16 september 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder zit ook in de crypto.
Sneijder was wel goed in het trollen van Piet Velthuizen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sneijder heeft een lage intelligentie. Ik vraag me af of 'ie weet dat 'ie überhaupt zit in iets dat crypto heet.
Ja, maar dat vond ik zielig. Piet Velthuizen kijkt uit z'n doppen alsof 'ie voortdurend een flatliner heeft. Zo iemand kan zich niet verdedigen.quote:Op zondag 16 september 2018 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder was wel goed in het trollen van Piet Velthuizen.
Voor hemzelf een droomstart natuurlijk. Viel wat mij betreft ook gewoon prima in. Als Ajaxfan ben ik niet zo blij met deze aankoop tot dusver, maar voor de Eredivisie en het Nederlands voetbal wel een goede zet van PSV.quote:
Mag je blij om zijn. Mijn hele dag is verder verpest door de shitshow.quote:Op zondag 16 september 2018 14:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb Feyenoord niet gezien maar als ik dit topic lees weet ik weer genoeg.
GioGod
Users zonder ruggengraat.quote:Op zondag 16 september 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen die zijn account op slot gooit
Trek het je niet aan. Volgende week weer een kans.quote:Op zondag 16 september 2018 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag je blij om zijn. Mijn hele dag is verder verpest door de shitshow.
"Het is maar een spelletje" - Haags_kwartiertjequote:Op zondag 16 september 2018 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag je blij om zijn. Mijn hele dag is verder verpest door de shitshow.
"Even tellen, 1,2,3,4,5,6,7"quote:Op zondag 16 september 2018 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje" - Haags_kwartiertje
RIP Iwanius #neverforgetquote:Op zondag 16 september 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen die zijn account op slot gooit
Wat is "het andere forum"?quote:Op zondag 16 september 2018 14:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die heeft zijn account ook op slot gegooid en komt heel af en toe op het andere forum.
hookers.nlquote:
Darten is er altijd.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 15:16 schreef Masterminded het volgende:
Dit komt redelijk uit de lucht vallen.
In principe geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 16 september 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst legt zich nog niet neer bij alleen een gevecht tussen PSV en Ajax om het landskampioenschap.
"Het hangt van het seizoen af. We zijn vijf wedstrijden ver. De conclusie is dat PSV en Ajax beter zijn gestart, maar er zijn nog 29 wedstrijden te gaan..."
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zondag 16 september 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst legt zich nog niet neer bij alleen een gevecht tussen PSV en Ajax om het landskampioenschap.
"Het hangt van het seizoen af. We zijn vijf wedstrijden ver. De conclusie is dat PSV en Ajax beter zijn gestart, maar er zijn nog 29 wedstrijden te gaan..."
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wel dus, wat bezielt zo'n journalist toch weer om na vijf minuten al te melden dat die niet gebroken is.quote:
Bij FOX zeiden ze gewoon heeeeeeeeeeel voorzichtig.quote:Op zondag 16 september 2018 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel dus, wat bezielt zo'n journalist toch weer om na vijf minuten al te melden dat die niet gebroken is.
Maar alsnog zie ik de meerwaarde niet echt.quote:Op zondag 16 september 2018 15:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bij FOX zeiden ze gewoon heeeeeeeeeeel voorzichtig.
Eens.quote:Op zondag 16 september 2018 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar alsnog zie ik de meerwaarde niet echt.
hEt pUbLiEk VerMaKeN.quote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 16 september 2018 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rebels. Dat staat jou helemaal niet.
Ik ook.quote:Op zondag 16 september 2018 16:01 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN KNOTSGEKKE WEDSTRIJD MENSEN (Ik heb er geen seconde van gezien, ik kijk Max)
Ik hoor wel wanneer we deze gaan nuttigen.quote:Op zondag 16 september 2018 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee.
Heb trouwens nog 1 koffie tegoed voor vanavond.
Geen idee, ik kijk Utrecht.quote:Op zondag 16 september 2018 16:03 schreef Masterminded het volgende:
Maar wat heeft Heerenveen nou uitgevoerd in deze wedstrijd buiten die penalty en twee standaardsituaties?
Prima.quote:Op zondag 16 september 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer we deze gaan nuttigen.
Zit nu al op zes goals terwijl hij vorig seizoen er in een heel seizoen zeven maakte.quote:
Ik ben erg benieuwd wat je op je brood doet. (qua beleg dan)quote:Op zondag 16 september 2018 16:05 schreef Coco. het volgende:
Ik was even weg broodjes halen, maar ik zie dat er een topshow is in Heerenveen.
kalkoenfiletquote:Op zondag 16 september 2018 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je op je brood doet. (qua beleg dan)
Wat was jouw take?quote:Op zondag 16 september 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Ik word niet gespaard met mijn vroege take.
Geen dank, ik maak me graag nuttig.quote:Op zondag 16 september 2018 16:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bedankt voor dit bericht, nu ben ik weer op de hoogte
Heerlijk knotsgekke klassieke eredivisie weer na interlandaids.quote:
Dat alle drie promovendi weer onderaan gingen eindigen op basis van wat ik heb gezien in augustus.quote:
We zitten er allemaal wel eens naast. Dat is toch geen reden om elkaar uit te lachen?quote:Op zondag 16 september 2018 16:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat alle drie promovendi weer onderaan gingen eindigen op basis van wat ik heb gezien in augustus.
Gaat nog steeds gebeuren denk ikquote:Op zondag 16 september 2018 16:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat alle drie promovendi weer onderaan gingen eindigen op basis van wat ik heb gezien in augustus.
Verdomme, ik was net de tap-in van Ronaldo aan het bekijken.quote:
quote:
Emmen is niet eredivisiewaardig, snel weg met die clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |