Ik denk dat ik maar gay wordquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd zijn m'n tieten samengegaan.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen die tijd gewoon jonge callcenter kippetjes hosselen.
Ja hoor, sluit ons oude wijven maar buitenquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen die tijd gewoon jonge callcenter kippetjes hosselen.
Hadden jullie maar niet zo veeleisend moeten zijn toen jullie nog wat te bieden hadden.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, sluit ons oude wijven maar buiten.
Dat ja, pffffquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hadden jullie maar niet zo veeleisend moeten zijn toen jullie nog wat te bieden hadden.
Hoezo veeleisendquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hadden jullie maar niet zo veeleisend moeten zijn toen jullie nog wat te bieden hadden.
Je hebt net nog twee dates afgezegd / laten schieten.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo veeleisend. Niemand wil mij.
Ging je date dan toch nog door?quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo veeleisend. Niemand wil mij.
Blij dat je het met me eens bentquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen zijn veeleisend.
[ afbeelding ]
Perfecte .gif-keuze.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zaterdag 15 september 2018 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt net nog twee dates afgezegd / laten schieten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt net nog twee dates afgezegd / laten schieten.
Gewoon hetzelfde doen. Of kan je het enthousiasme van zo'n jonge hond en de groenigheid niet waarderen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoor, sluit ons oude wijven maar buiten.
Jawel. Maar jonger dan ik ben voelt zo cougar of zoquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde doen. Of kan je het enthousiasme van zo'n jonge hond en de groenigheid niet waarderen?
Dat kan mij dan weer niet zoveel schelenquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar jonger dan ik ben voelt zo cougar of zo.
Ik heb er ook niks tegen of zo. Voelt alleen voor mezelf niet helemaal goedquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kan mij dan weer niet zoveel schelen
Ja dat is een stukje onzekerheid van jezelf. Maar snap het gevoel wel dat je dan ineens de oude rijpe vrouw bent met zo'n jonkie naast je.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar jonger dan ik ben voelt zo cougar of zo.
Als ie maar leuk is met een mooie lachquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon geen eisen meer qua leeftijd, gewicht, of lengte (huehue)
Nou Faxie...quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon geen eisen meer qua leeftijd, gewicht, of lengte (huehue)
En daar komen de eisen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie maar leuk is met een mooie lach
Jupquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is een stukje onzekerheid van jezelf. Maar snap het gevoel wel dat je dan ineens de oude rijpe vrouw bent met zo'n jonkie naast je.
En een leuke persoonlijkheid. Heel belangrijk. Het belangrijkste wel.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En geen basket case is.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
En een leuke persoonlijkheid. Heel belangrijk. Het belangrijkste wel.
Ahh crap... Poor Faxie...quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
En een leuke persoonlijkheid. Heel belangrijk. Het belangrijkste wel.
Zo heeft iedereen z'n eisen en voorkeuren. Ik heb eigenlijk niet veel harde eisen/dealbreakers volgens mij.quote:
Je zelf op 32 al oud vinden doet dat met jequote:Op zaterdag 15 september 2018 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen z'n eisen en voorkeuren. Ik heb eigenlijk niet veel harde eisen/dealbreakers volgens mij.
Ik zwaai mijn principes even uitquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zelf op 32 al oud vinden doet dat met je
Afstand.quote:Op zaterdag 15 september 2018 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen z'n eisen en voorkeuren. Ik heb eigenlijk niet veel harde eisen/dealbreakers volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |