SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik varken.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net patat op met een berenhap.
BOH BOH BOH
Dikke zeug.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net patat op met een berenhap.
BOH BOH BOH
quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:08 schreef Coco. het volgende:
Premier LeagueRussische?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:08 schreef Coco. het volgende:
Premier LeagueHet siert je dat je mijn kritiek zo goed oppakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dikke zeug.
Ik loop in de rust even naar de winkel
Heeft je moeder geen eten gekocht?quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dikke zeug.
Waarom zou ik daar eten gaan halen?quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je moeder geen eten gekocht?
Woon je tegenwoordig op jezelf?quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar eten gaan halen?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een biefstukje liggen.Beetje groenten erbij en rijst. Lekker hoor.
Dat is geen zaterdagavondetenquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een biefstukje liggen.Beetje groenten erbij en rijst. Lekker hoor.
Wat voor winkel dan? Een computerwinkel, een speelgoedzaak of een klerewinkel? Specifiek graag.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dikke zeug.
Zal rond de 90e minuut wel zover zijn.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We wachten even op PSV dat ADO laat uitrazen
SOOWquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, bij je moeder
Je krijgt de groeten.
Jumbotjequote:Op zaterdag 15 september 2018 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor winkel dan? Een computerwinkel, een speelgoedzaak of een klerewinkel? Specifiek graag.
Nee jongen, 6 oktoberquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geo ouwe reus.
volgende week is het tijd hé
Sterke diss.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, bij je moeder
Je krijgt de groeten.
Sow sow soooooquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, bij je moeder
Je krijgt de groeten.
Pics van de moeder van GGMMquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, bij je moeder
Je krijgt de groeten.
18 punten, anders hebben ze gefaald.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca was matig, Inter verloren. Die groepswinst komt er.
Het zou me niks verbazen als PSV 2e of 3e wordt in de poule.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Barca was matig, Inter verloren. Die groepswinst komt er.
Ik denk dat Pikee niet meer bijkomt van het lachen als hij beelden van De Jong ziet.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
18 punten, anders hebben ze gefaald.
Dit zijn wel teksten hoor. Ik noteer het even.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als PSV 2e of 3e wordt in de poule.
Je hoorde het hier als eerst.
Oh ik wist niet dat hij echt begeleid woont. Dacht dat Tag een grapje maakte.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens is begeleid wonen in Eindhoven goed geregeld, dus het is niet vreemd dat Davy zelfstandig woont.
Hoe klakkeloos hier wordt opgeschreven dat PSV wel 'even' kans maakt op een resultaat vind ik eerder gevaarlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
18 punten, anders hebben ze gefaald.
Luuk en Messi in één wedstrijd kan je eigenlijk niet maken naar de mensheid toe.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Pikee niet meer bijkomt van het lachen als hij beelden van De Jong ziet.
Hierbij nodig ik je uit. Er staat wel een wachtrij.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. dan snap ik je wel Davy. Hier zou ik misschien ook wel op kruipen.
We hebben ook wel eens Messi en Zimling gehad dus achquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luuk en Messi in één wedstrijd kan je eigenlijk niet maken naar de mensheid toe.
Sigthorsson als linksbuiten in Camp Nou.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben ook wel eens Messi en Zimling gehad dus ach
Je woont dus in een hoerenhuis? Is dat wel fijn al die vreemde mannen over je vloer?quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hierbij nodig ik je uit. Er staat wel een wachtrij.
Weet ik ook niet, het was een goedkope grap. Davy heeft al heel lang niks misdaan tegen mij dus het wat niet terecht dat ik hem zo aanpakte. Eindhoven is autisme-capital he, daarom begeleid wonen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat hij echt begeleid woont. Dacht dat Tag een grapje maakte.
Sigthorsson linksbuiten, dat waren nog eens tijden jaquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson als linksbuiten in Camp Nou.
Voor die 30% die ik krijg vind ik het wel prima.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je woont dus in een hoerenhuis? Is dat wel fijn al die vreemde mannen over je vloer?
het wat niet terecht.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het was een goedkope grap. Davy heeft al heel lang niks misdaan tegen mij dus het wat niet terecht dat ik hem zo aanpakte. Eindhoven is autisme-capital he, daarom begeleid wonen.
Ik zag gisteren die opstelling nog eens uit die wedstrijd, ongelooflijk dat ze daar maar met 3-1 verloren.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sigthorsson linksbuiten, dat waren nog eens tijden ja
Dan is het een Marokkaan die een keer iets kan en dan is het een goaltjesdiefquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve die Marokkaan kunnen ze er allemaal behoorlijk weinig van.
Mwha ik pak zelden iemand aan. Just banter m8.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het was een goedkope grap. Davy heeft al heel lang niks misdaan tegen mij dus het wat niet terecht dat ik hem zo aanpakte. Eindhoven is autisme-capital he, daarom begeleid wonen.
quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Doet me denken aan Sigthorsson_NAC.gif
Tot nu toe steelt ie nog geen punten van onsquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het een Marokkaan die een keer iets kan en dan is het een goaltjesdief
quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 15 september 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij je moeder.quote:Op zaterdag 15 september 2018 19:18 schreef Doublepain het volgende:
LUUKINHO!!!
WAAR ZIJN DE HATERS??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |