Ach dat hoeft ook niet hoor. Heb je het even zwaar?quote:Op donderdag 20 september 2018 14:51 schreef Helsinki het volgende:
Ik lees nog mee maar weet even niet waar ik de energie vandaan moet halen om te reageren op wat ik lees. In ieder geval nog geen baby hier! Morgen weer naar de VK. Ik denk dat ik dan ga vragen of ze me nog eens kan strippen.
Ja, met deze instelling gaat het niet gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2018 21:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop het ook! Maar vooralsnog is het vooral stil omdat er weinig te melden is.Als ik ga bevallen ben ik van plan een live verslag te posten hoor
Uiteraard is dat eerste prioriteitquote:Op donderdag 20 september 2018 21:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop het ook! Maar vooralsnog is het vooral stil omdat er weinig te melden is.Als ik ga bevallen ben ik van plan een live verslag te posten hoor
quote:Op vrijdag 21 september 2018 06:00 schreef Peacefulll het volgende:
Hè gets wat naar TinkLijkt het overgeven nu weer iets structureels te worden? Het was redelijk weg toch? Of is er een verband met te drukke dagen en het overgeven? Ik hoop dat je inmiddels lekker weer ligt te slapen.
Ik ben mijn laatste drinken naar binnen aan het werken na een nacht met maar 1,5 uur slaap.wij krijgen een 21 septemberbaby!
O Peace!quote:Op vrijdag 21 september 2018 06:00 schreef Peacefulll het volgende:
Ik ben mijn laatste drinken naar binnen aan het werken na een nacht met maar 1,5 uur slaap.wij krijgen een 21 septemberbaby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |