Ja, dit dacht ik vanmorgen ook! Dinsdag weer naar de VK en dan zal ze kijken of ik gestript kan worden dus dan zal ik ook horen hoe het ervoor staat. Zou hartstikke fijn zijnquote:Op zaterdag 15 september 2018 14:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Priem, 37 weken is ook een mijlpaal! Nu nog maximaal 5 weken![]()
Helsinki, even in de positieve modus: die krampen van gisteren waren zeer effectief voorwerk, en als dan de bevalling echt begint, heb je al wat verstrijken en/of centimeters cadeau
Hahaquote:Op zaterdag 15 september 2018 15:40 schreef Ceviche het volgende:
Succes voor de bijna-bevallers
Ik moest net een beetje huilen omdat m'n vriend iets uit de supermarkt had meegenomen waar ik zelf om gevraagd had. Hormonen
Ik wil graag in de op, maar ik wacht nog even op het bezoek aan de verloskundige volgende week. Ook handig met de ud.quote:Op zaterdag 15 september 2018 15:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
HahaLeuk hè, die hormonen! Wil je in de OP? Met welke datum?
Ja leuk! Mag ik dan ook in de OP? Ik ben 5 april uitgerekendquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat lief van je oudste, Djoess! Kom je ook meeschrijven hier?
Ik met 11 weken, de dag ervoor goede termijnecho gehad. Eigenlijk wilde ik wachten, maar kind was zo bezorgd elke dag (spugen, weinig kunnen eten) dat ze er niet meer van kon slapen, en op school had ze verteld dat ik ziek was xDquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
Toen de test nog nat wasquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
Ja, dat is dus wel een ding. Ongeveer elk uur vraagt ze wanneer die baby nou komt. Dus ik heb in mijn hoofd een lijst met allemaal andere dingen die éérst nog gaan gebeuren (sint, kerst, O&N, verjaardagen...), waardoor ze gelooft dat het best nog wel lang duurt, maar ook geen eeuwen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:24 schreef Cholula het volgende:
In jullie geval kan ik het me goed voorstellen, Mrs.Peel.
Frits maakt zich, minder dan jouw dochter Djoess, zorgen over het spugen. Al vindt hij het ook wel interessant om te kijken.![]()
Ik wil het hem binnenkort vertellen, mijn man wil liever wat langer wachten omdat het nog best een tijd duurt. Ik pieker nog even verder.
Onze gingen/gaan altijd mee baar de vk of gyn. Ook met alle miskramen. Dus eigenlijk hadden ze t snel door toen we weer naar de dokter gingen voor mama’s buik. “Oh gaan we naar de babydokter mama?! Zit er een babytje in je buikquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Een witte boterham?quote:Op zondag 16 september 2018 03:50 schreef Tink89 het volgende:
Nieuw dieptepunt... Om drie uur 's nachts m'n bed uit voor een boterham. Met pepernoten, dat dan weer wel
En hier is het de eerste, maar we hebben het mijn plee van 6 verteld na de goede echo met 8 weken.
Moeilijk dillema. Denk je snel te bevallen? Reistijd 2 uur, maar afhankelijk van anderen? Eerst nog een uur onderweg voordat hij de parkeerplaats af is? Zoals je het nu schrijft, klinkt het alsof je liever hebt dat hij thuis blijft. Luister naar je gevoel!quote:Op zondag 16 september 2018 07:42 schreef lunapuella het volgende:
Humf. Ik dacht gisteravond even dat er wat ging gebeuren, ongeveer elk kwartier pijnlijke harde buiken met ook pijn in mijn onderrug. Maar het heeft 's nachts niet doorgezet.
En man kan vandaag gratis naar een voetbalwedstrijd van zijn favoriete club, en ik twijfel of dat 'kan'. Grote kans dat er vandaag ook nog niks gebeurt, maar als het wél start is zijn reistijd ongeveer 2 uur...
Tja, vorige keer duurde het 22 uur, maar een 2e is vaak sneller, toch? Maar hij gaf net zelf ook al aan dat hij er al vanuit ging thuis te blijven, dus komt goedquote:Op zondag 16 september 2018 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Moeilijk dillema. Denk je snel te bevallen? Reistijd 2 uur, maar afhankelijk van anderen? Eerst nog een uur onderweg voordat hij de parkeerplaats af is? Zoals je het nu schrijft, klinkt het alsof je liever hebt dat hij thuis blijft. Luister naar je gevoel!
Tink, klinkt als een heel goede reden om 's nachts uit bed te komen
Vind ik een goede deal welquote:Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Peacefulll het volgende:
Helsinki, Soof, Luna, bevallen jullie deze week even ja? Dan sta ik ook nog even bovenaan![]()
Haha goed bezig Helsinki!quote:Op zondag 16 september 2018 16:52 schreef Helsinki het volgende:
Bijna klaar met m'n lijstje hoor![]()
.
Ananas(hart) eten: ✅
Wandelen: ✅
Bitter lemon drinken: ✅
Pittig eten:
Gezellig maken in bed:
Cho, wat ontzettend lief die Frits van jullie! Leuk om te lezen hoe andere kindjes op een broertje/zusje reageren.
Ja, gaat het goed ToT?. Volgens mij wel he! Fijn. En met je vriendin/vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |