+1 Ik heb het nou wel een beetje gehad met die *&^%$ zon.quote:
eensch. Als het niet zomer kan zijn, dan maar winter. *haalt schaatsen uit vetquote:Op dinsdag 18 september 2018 15:58 schreef CyberCow het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Beetje wind maar daar is nog wel mee te leven. Als de warmte weggaat mag het van mij wel gaan vriezen. Lente en Herfst is niets voor mij.
Zoals dit jaar ook eerste week van maart was het winter en 2 weken later met de laatste restantjes ijs op het water in de korte broek op de mountainbike erlangs fietsen in de zon.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eensch. Als het niet zomer kan zijn, dan maar winter. *haalt schaatsen uit vet
Lente wel, maar herfst niet.quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:58 schreef CyberCow het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Beetje wind maar daar is nog wel mee te leven. Als de warmte weggaat mag het van mij wel gaan vriezen. Lente en Herfst is niets voor mij.
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:36 schreef JDude het volgende:
Herfstgenot. Maar ik zal wel de enige zijn
.
Wat zal jij en vele zonaanbidders in dit topic depressief zijn als het straks echt herfst gaat worden.quote:Op dinsdag 18 september 2018 11:17 schreef AQUILA. het volgende:
Wat een ochtend zeg. Strakblauwe lucht en nu alweer 25 graden. Ik waan mij weer even in de hittegolven van juli en augustus
.
Neequote:Op dinsdag 18 september 2018 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
Die warmte van vandaag is prima te handelen. 7 uur is het licht, dus dat is ook ideaal. Graag 21 uur donker en tot een week voor kerst dit weer. Dan 3 weken vorst, sneeuw en winter ellende en daarna weer dubbele cijfers. Kan ik ergens tekenen?
Neem ook genoegen met 22-26 gradenquote:
Graagquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
Die warmte van vandaag is prima te handelen. 7 uur is het licht, dus dat is ook ideaal. Graag 21 uur donker en tot een week voor kerst dit weer. Dan 3 weken vorst, sneeuw en winter ellende en daarna weer dubbele cijfers. Kan ik ergens tekenen?
Kan niet beter! Drie gezellige weken vorst en sneeuw en dan vanaf midden januari als ik weer aan het werk ga gewoon weer +10/15.quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
Of minder wind, meer grijs, geen zon en mist. Meer wind is enerzijds wel gunstiger want dan klaart het nog wel eens op en oogt het lichter.quote:Op dinsdag 18 september 2018 20:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Kan niet beter! Drie gezellige weken vorst en sneeuw en dan vanaf midden januari als ik weer aan het werk ga gewoon weer +10/15.
Meest waarschijnlijke scenario is echter: drie maanden grijze wolkendekens waaruit soms motregen valt, met een doorstaande westenwind van windkracht 7 en temperaturen rond de 5 graden boven nul.
Ja, ik zeg doenquote:Op dinsdag 18 september 2018 20:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Kan niet beter! Drie gezellige weken vorst en sneeuw en dan vanaf midden januari als ik weer aan het werk ga gewoon weer +10/15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |