abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter maandag 21 januari 2019 @ 06:36:31 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_184525847
Wat een leuke! *O* Polonaise! *O* *O*
Is het trouwens niet handig om wel het land nog in de TT te laten staan?
pi_184526077
Van al de jaren dat Spanje heeft geprobeerd om een soort zomerhit naar het ESF te sturen zou dit wel eens de eerste keer kunnen zijn dat het ook echt scoort. Al zie ik de staging nog wel echt als een grote valkuil.

Ik weet in ieder geval dat ik er teringvrolijk van wordt om 7 uur 's morgens *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 07:16:13 #178
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184526098
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 06:36 schreef Cee het volgende:
Wat een leuke! *O* Polonaise! *O* *O*
Is het trouwens niet handig om wel het land nog in de TT te laten staan?
Joe ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184526103
Die meiden met die instrumenten doen me trouwens wel pijnlijk aan die mooiboys van Joan Franka denken die behalve hun eigen fluit nog nooit een instrument hadden vastgepakt...

Miki is ook wel een sympathiek ventje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter maandag 21 januari 2019 @ 07:33:37 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_184526234
Ik word er ook teringvrolijk van, Vulture (al las ik eerst nog ‘teringvolk’). Ga hem nog een keer kijken. *O* *O* Ook zo’n lekkere meezinger voor als je geen woord Spaans kent, ooohohooohhhh. *O*
pi_184526248
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:33 schreef Cee het volgende:
Ik word er ook teringvrolijk van, Vulture (al las ik eerst nog ‘teringvolk’). Ga hem nog een keer kijken. *O* *O* Ook zo’n lekkere meezinger voor als je geen woord Spaans kent, ooohohooohhhh. *O*
Ja hij zingt meteen prima fonetisch mee :D

Nu hebben die Spaanse uptempo's dat wel vaker gehad, maar dit zou zo maar eens hoge ogen kunnen gooien met een startpositie in de tweede helft als halfdronken Europa zin in iets vrolijks heeft...

Of de jury's hier voor gaan betwijfel ik nog wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526300
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526461
quote:
Ik dacht; laat ik nou eens wakker worden hiermee. :P

En ik vind het niet verkeerd; leuke jongen met een leuke meezinger (LA VENDA YAKA YOOOO kan heel Europa meebrullen). Al denk ik dat het geen deuk in een pakje boter gaat slaan op het ESF, tenzij er iets heel leuks gaat gebeuren met de staging.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184526494
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik dacht; laat ik nou eens wakker worden hiermee. :P

En ik vind het niet verkeerd; leuke jongen met een leuke meezinger (LA VENDA YAKA YOOOO kan heel Europa meebrullen). Al denk ik dat het geen deuk in een pakje boter gaat slaan op het ESF, tenzij er iets heel leuks gaat gebeuren met de staging.
Die staging is nog wel een ding inderdaad, ik zou denk ik all-inn gaan met die meiden in korte jurkjes en een soort zomerstrandclub-setting, hij mag ook wel iets meer kleur aan.

Maar als Alvaro Soler dit lied zou uitbrengen zou het een instant zomerhit zijn :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526558
Vrolijk nummer, maar top 10? neuh :N
pi_184526580
Leuk refrein in ieder geval *O* *O* je wordt er wel blij van.

Die instrumenten bij die meiden zien er wel knullig uit ja :+
pi_184526592
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:13 schreef summer52 het volgende:
Vrolijk nummer, maar top 10? neuh :N
Het is bijna nog niet in te schatten, maar ik sluit het niet uit, dit zou in ieder geval in de televote wel heel behoorlijk kunnen scoren als ze de staging iets meer richting zomerstrandfeest trekken en die grieten hun muziekinstrumenten afpakken

[ Bericht 7% gewijzigd door TheVulture op 21-01-2019 08:26:28 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526646
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is bijna nog niet in te schatten, maar ik sluit het niet uit, dit zou in ieder geval in de televote wel heel behoorlijk kunnen scoren
Ik zal het vandaag nog een paar keer beluisteren, misschien...…..? En die huppelende achtergrond? Maar de staging kan nog veranderd worden.
pi_184526831
Ik lees dat de tekst gaat over een blinddoek die afvalt, wat heerlijk actueel met de Birdbox-challenge.

Zou me niets verbazen als we straks in Tel Aviv daadwerkelijk iets met blinddoeken te zien krijgen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:33 schreef Nexum het volgende:

[..]

Dit maakt me wel echt boos. Maria heeft zo'n goed lied en dan zegt ze dus basically 'fuck Israel'. Waarom doe je dan ook mee aan de voorronde??? Je weet toch dat je naar Tel Aviv afreist als je wint? Had Muérdeme dan aan iemand anders gegeven die het wel oké vind.
Oh dit drama had ik helemaal gemist. Iedereen heeft recht op zijn principes, maar had dan niet meegedaan inderdaad _O-

Sowieso vond ik haar lied niet zo lekker uit de verf komen live, dat was meer in het straatje van de vorige pogingen van Spanje om een zomers liedje naar het ESF te sturen zonder dat het oprecht overkomt.

Wat dat betreft is La Venda zoveel beter geslaagd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184526990
Ik vind hem bijzonder leuk *O*

We gaan volgend jaar natuurlijk niet naar Madrid, maar dit moet Spanje toch wel weer eens uit de bottom 5 krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2019 @ 09:56:39 #192
368283 ato
pi_184527605
Ik vind het ook leuk, was samen met Maria 1 van mijn favorieten toen ik de demo's hoorden.

Alleen staging moet nog wat minder rommelig, verder leuke nummertje ook hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 januari 2019 @ 10:07:06 #193
163650 Greys
pi_184527767
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 06:36 schreef Cee het volgende:
Is het trouwens niet handig om wel het land nog in de TT te laten staan?
Ja die was gesneuveld in m'n mobiele nachtelijke ik slaap al avontuur :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184527776
Dit gaat tot aan mei niet meer uit mijn hoofd in ieder geval *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 januari 2019 @ 10:09:06 #195
163650 Greys
pi_184527795
Ik vind het vrolijk, dit wordt hét hosnummer van dit esf waarschijnlijk, maar hij klinkt in dit nummer niet als een zanger zeg maar. Hij zal best kunnen zingen maar dat hoor je er hier niet aan af.. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 21 januari 2019 @ 12:20:02 #196
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_184529842
Beetje standaard spaanse zomerhit. Met een beetje goede staging zou dit best wel eens kunnen scoren.
pi_184531602
Vrolijk is het en symphatiek, maar wel echt zo'n standaard meezinger voor in de kroeg op de hoek. En zo zingt hij het ook.
Meeste kans bij televoters. Juries zie ik het zoals het nu gepresenteerd en gezongen wordt, echt niet belonen.
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 14:20:08 #198
375570 crew  Cyan9
pi_184531783
Ik heb een gloeiende hekel aan die Spaanstalige zomerhits die elk jaar plat worden gedraaid, waardoor ze nog irritanter worden. En dan zijn het er meestal ook nog meerdere per jaar. Dit valt in hetzelfde hoekje. Gruwel.

Ik word er niet blij van.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_184532403
Je hebt betere Spaanse zomerhits zal ik maar zeggen. Dit klinkt idd vrolijk, is 'wel leuk' maar voor mij zeker niet meer dan dat. Zanger komt iig wel enthousiast over.
~The present is all there is~
pi_184534020
Ik vermoed dat Spanje dit jaar in elk geval wel een goede startpositie gaat krijgen. Vorig jaar kregen ze immers de vervloekte 2e startpositie.

De organisatie kon toen ook niet veel beters regelen, met in de eerste starthelft ook goede rustige nummers van Oostenrijk en Duitsland en vocaal geweld van Estland en Albanië dat ook niet al te dicht bij elkaar paste. Frankrijk was een topfavoriet, dus kreeg de laatste positie van de eerste helft. Portugal als gastland konden ze ook moeilijk naaien. Noorwegen had de halve finale al geopend dus kon ook niet al te snel langskomen. Toen bleven voor Spanje en Litouwen eigenlijk alleen startposities 2 en 4 over, als rustpunt tussen uptempo meuk van Oekraïne, Slovenië, Servië en UK.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')