Dat ziet er heel tof uit!quote:Op vrijdag 14 september 2018 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ikd us zei:
Vanavond naar Fura dels Baus
Is de 4e keer of zo dat ze naar Eindhoven komen.quote:
Wat ben je toch ook culturedquote:Op vrijdag 14 september 2018 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ikd us zei:
Vanavond naar Fura dels Baus
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ga er eens wat meer van opzoeken.quote:Op vrijdag 14 september 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de 4e keer of zo dat ze naar Eindhoven komen.
Is meestal super creepy en crazy en weird.
Ben benieuwd!
Een keer een gijzeling gehad van ze, en een keer in combi met eten en geuren (verschroeid vlees en zo).
Nou he. Beetje met rauwe kip smijten.quote:
Ik heb een shirt en trui aan zo koud is hetquote:Op vrijdag 14 september 2018 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Raar weer. Te koud voor een shirtje en te warm voor een bloesje ofzo.
Dit ja!quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een shirt en trui aan zo koud is het
duh hardlopen krijg je het warm van!quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Net met hardlopen had ik het wel warm eigenlijk.
Joh, echt raar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
duh hardlopen krijg je het warm van!
Anders doe je het idd niet goed.quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:18 schreef STING het volgende:
Doet me wel denken aan dan mensen met van die dikke sweat outfits, die dan denken dat ze sneller in shape komen doordat ze daardoor meer zweten
Oh is dat het?! Bedoelde eigenlijk ook voor het rennen al :’) in een t-shirtjequote:Op vrijdag 14 september 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bah bah, die stinken denk ik wel heel ergquote:Op vrijdag 14 september 2018 11:18 schreef STING het volgende:
Doet me wel denken aan dan mensen met van die dikke sweat outfits, die dan denken dat ze sneller in shape komen doordat ze daardoor meer zweten
Oei je bent ziek. Geef mij je ticket maar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh is dat het?! Bedoelde eigenlijk ook voor het rennen al :’) in een t-shirtje
Dan was ik echt megadun geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:18 schreef STING het volgende:
Weet jij nog waar je dat plaatje van die geometrische tattoo vandaan had?quote:Op vrijdag 14 september 2018 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bah bah, die stinken denk ik wel heel erg
Crap... neequote:Op vrijdag 14 september 2018 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet jij nog waar je dat plaatje van die geometrische tattoo vandaan had?
Ik ben hem vergeten op te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |