SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
Ik heb het trouwens niet meegekregen, is het een jongen of een meisje?quote:
moet je zo maar luisterenquote:Op donderdag 13 september 2018 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens niet meegekregen, is het een jongen of een meisje?
Had je de vorige nummers niet gewoon op je iPodquote:Op donderdag 13 september 2018 20:02 schreef peaceman het volgende:
Hierna nog eentje voor de kersverse papa en dan gewoon mijn iPod.
nee die heb ik speciaal opgezocht gezien de gelegenheid...quote:Op donderdag 13 september 2018 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Had je de vorige nummers niet gewoon op je iPod
Ja, wat zal ik er eens van zeggen...quote:Op donderdag 13 september 2018 20:02 schreef peaceman het volgende:
Dinah Washington - Mad About the Boy
Dat weten we pas als het kind er zelf een beslissing over neemt.quote:Op donderdag 13 september 2018 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens niet meegekregen, is het een jongen of een meisje?
Hehehe thx man!quote:Op donderdag 13 september 2018 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Mevrouw en meneer Theo Thee,
Mini-ToT ik feliciteer jou hiermee.
Wees lief voor je ouders en wees lief,
Zeker tot je uitgroeit tot een hartendief.
En ToT en mevrouw ook gefeliciteerd met de aanwinst
* Rafeiro gooit confetti enzo
quote:Op donderdag 13 september 2018 20:05 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor papa ToT:
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Hallowed be thy flamequote:Op donderdag 13 september 2018 20:06 schreef MTheBassman het volgende:
Nu hoor ik echt dat meeste van mijn inspiratie voor mijn album komt van Iron Maiden
Ik doelde meer op de muziek maar goeie namenquote:Op donderdag 13 september 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hallowed be thy flame
Run to the grills
Ace of bases high
Ik zie mogelijkheden.
Je zat gisterenavond dan ook knap te rammen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
Heb zelf dan toch liever ace of base
Ze noemen hem niet voor niet 'the air raid siren'quote:Op donderdag 13 september 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
Bruce Dickinson heeft me ook echt een paar stembanden![]()
![]()
Vooral in Be quick or be dead is wel duidelijk waarom!quote:Op donderdag 13 september 2018 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niet 'the air raid siren'
Wat wouden ze meten dan?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:16 schreef peaceman het volgende:
Funkadelic - You Can't Miss What You Can't Measure
Gewoon een behuizing kopen, dan kun je ze nog afwisselen ook.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb hier nog een paar oude defect PC's met op de HDD's nog heel veel muziek die ik eigenlijk wil terughalen. Maar een oude Pentium weer op starten is irritant, ook omdat ik geen ps2 muis en toetsenbord heb liggen
Maar de hdd loskoppelen en aansluiten heb ik ook geen zin in
geen ideequote:Op donderdag 13 september 2018 20:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat wouden wilden ze meten dan?
Dat is de oorzaak van inmiddels 10 externe USB behuizingen hier.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon een behuizing kopen, dan kun je ze nog afwisselen ook.
Gaat dat echt zo makkelijk?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is de oorzaak van inmiddels 10 externe USB behuizingen hier.
Volgens mij kan zowel wouden als wilden maar dat terzijdequote:
Ja. HDD erin, kabels aansluiten, aanzetten, en Verkenner is je daddy.quote:
Wouden zijn toch heel veel bomen bij elkaar?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij kan zowel wouden als wilden maar dat terzijde
Eensquote:Op donderdag 13 september 2018 20:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:In het meervoud is wilden de neutrale en veruit de gebruikelijkste vorm. Wouden en wouen worden vooral gebruikt in gesproken taal.
Maar eens kijken voor een goedkope dan, de oudste is denk ik 1GB of minder, dat dan ever overpompen en dan kan die zooi ook weg.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja. HDD erin, kabels aansluiten, aanzetten, en Verkenner is je daddy.
Wilden is sowieso correct. Als iemand wouden gebruikt, dan kan er nog wel iemand gaan zeiken, maar het staat wel in het groene boekje en in Van Dale.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dingen zijn een tientje ofzo.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar eens kijken voor een goedkope dan, de oudste is denk ik 1GB of minder, dat dan ever overpompen en dan kan die zooi ook weg.
Dat noemt men een homoniemquote:Op donderdag 13 september 2018 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wouden zijn toch heel veel bomen bij elkaar?
wilden klinkt beter en wouden is idd meer spreektaal..quote:Op donderdag 13 september 2018 20:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zal wel opruimen dan, haha.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dingen zijn een tientje ofzo.
Wilden heb je in de junglequote:Op donderdag 13 september 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
wilden klinkt beter en wouden is idd meer spreektaal..
Dan moeten ze dat boekje nodig eens gaan aanpassenquote:Op donderdag 13 september 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wilden is sowieso correct. Als iemand wouden gebruikt, dan kan er nog wel iemand gaan zeiken, maar het staat wel in het groene boekje en in Van Dale.
nou niet alleen daar hoor.. ook wel rond voetbalwedstrijden, maar dan noemen we ze hooligans.quote:
Wilden zitten in wouden dus?quote:
Wat spijkerbroek zegt. Als je het héél makkelijk wil maken, zorg dan dat je een behuizing koopt waar je de deksel van af kan schuiven. Dan valt er niets te schroeven. Schijf erin klikken, kabel er aan prikken, deksel er weer op schuiven en gaan.quote:
Ze wouden willen dat wouten dat niet wilden weten. .quote:Op donderdag 13 september 2018 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wilden zitten in wouden dus?
Wat?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Ondervinden er nog meer mensen bij het luisteren via de app?
Deze zin is niet compleet, denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef Charlotte3 het volgende:
Gaan wij dat aan je merken straks?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een Cherry Chouffe, maar het is wel duidelijk een hoger alcoholpercentage dan ik normaal gewend ben met bier.
Krijg je nu ook persweeën?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op een Cherry Chouffe, maar het is wel duidelijk een hoger alcoholpercentage dan ik normaal gewend ben met bier.
Oh, zo heet die kerel dus.quote:
Gewoon doordrinken, dan merk je het op een gegeven moment niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik merk het zelf wel al.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaan wij dat aan je merken straks?![]()
Proost!
Naatje moest laatst ook 7473 keer klikken voordat het werkte. Verder hoor je er niemand over.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:31 schreef Charlotte3 het volgende:
Problemen met het openen van de R49 app, ik wil luister via telefoon nu.. maar hij start niet door.
even helemaal sluiten en dan weer starten wil vaak helpen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:31 schreef Charlotte3 het volgende:
Problemen met het openen van de R49 app, ik wil luister via telefoon nu.. maar hij start niet door.
Tegeltjeswijsheid #21: Niets zo goed als een rebootquote:Op donderdag 13 september 2018 20:31 schreef Charlotte3 het volgende:
PFFFF, ja echt wel!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt dan ook van een hitzone CD, dus geen wonder dat jij het leuk vindtquote:
Voor de kinderenquote:Op donderdag 13 september 2018 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap niet hoe dit op een ipod terecht is gekomen.
Dat zal het zijnquote:
quote:
Hitzone is de shitquote:Op donderdag 13 september 2018 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het komt dan ook van een hitzone CD, dus geen wonder dat jij het leuk vindt
Fixed.quote:
Ik heb al twee keer herstart.. er is iets mis met de app. Weet niet wie daar over gaat.. maar ik heb het iig gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid #21: Niets zo goed als een reboot
Ik gebruik die app niet, trouwens, want ik heb een fatsoenlijk OS.
ik luister best vaak via de app en heb zelden problemen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer herstart.. er is iets mis met de app. Weet niet wie daar over gaat.. maar ik heb het iig gezegd.
Nostalgie man, ik kan er ook niks aan doenquote:
nostalgie op jouw leeftijd?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nostalgie man, ik kan er ook niks aan doen
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 13 september 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nostalgie man, ik kan er ook niks aan doen
Je kunt ook de nobex app proberen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer herstart.. er is iets mis met de app. Weet niet wie daar over gaat.. maar ik heb het iig gezegd.
Ja, en? Wat kan mij die Joe nou schelen dan?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:44 schreef peaceman het volgende:
Car Seat Headrest - Joe Goes to School
Tnx, zal eens proberen..quote:Op donderdag 13 september 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt ook de nobex app proberen.
Dat kan wel degelijk hoor op mn leeftijd. Vooral eurodance geeft mij nostalgie.quote:
Decennia geleden werden we ook doodgegooid met Frankie die naar Hollywood ging. Deal with it!quote:Op donderdag 13 september 2018 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, en? Wat kan mij die Joe nou schelen dan?
of dat klote ventje Berend Botjequote:Op donderdag 13 september 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Decennia geleden werden we ook doodgegooid met Frankie die naar Hollywood ging. Deal with it!
ja dat komt omdat Manu Chao zijn cd's opneemt zonder ook maar 1 seconde pauze..quote:
Hij ging wel vaak naar Hollywood ja. Waarom weet ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Decennia geleden werden we ook doodgegooid met Frankie die naar Hollywood ging. Deal with it!
Hij wilde (of wou) beroemd worden denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij ging wel vaak naar Hollywood ja. Waarom weet ik nog steeds niet.
Dat valt toch wel mee? Ze worden best goed gewaardeerd volgens mij.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
dEUS, toch een ondergewaardeerd bandje van onze zuiderburen
In Nederland hoor ik niemand over ze praten in ieder geval.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Ze worden best goed gewaardeerd volgens mij.
De 'kenners' kennen ze wel.. (het zijn dan ook niet voor niets kenners...quote:Op donderdag 13 september 2018 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Nederland hoor ik niemand over ze praten in ieder geval.
Ik zie de laatste tijd wel heel veel mensen met petjes van ze lopen.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Nederland hoor ik niemand over ze praten in ieder geval.
welke heb je verder van dEUS?quote:Op donderdag 13 september 2018 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
Sister Dew ook maar toegevoegd aan de top 1000
Ik ben ze vergeten erin te doen, sowieso doe ik Nothing Really Ends en nog eentje waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke heb je verder van dEUS?
Instant Street, For the roses, Supermarket song, Suds & Sodaquote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben ze vergeten erin te doen, sowieso doe ik Nothing Really Ends en nog eentje waarvan ik de naam even kwijt ben.
Hmm niet die, hoewel ik die er ook eventueel wel in kan doen. Het was een wat ouder hitje van ze.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Instant Street, For the roses, Supermarket song, Suds & Soda
Instant Street is hun beste liedje, die moet erin hoorquote:Op donderdag 13 september 2018 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm niet die, hoewel ik die er ook eventueel wel in kan doen. Het was een wat ouder hitje van ze.
quote:Op donderdag 13 september 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, het nummer was The Real Sugar
Ik luister het stiekem best vaak. Ik vind het zo'n fijn feel-good nummer.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vergeet altijd dat dit nummer ook bestaat
nee Mega Top 100 cdquote:
Is toch allemaal hetzelfde?quote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik nog best wel leuk
Wordt helemaal niks met deze gozer.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:10 schreef peaceman het volgende:
David Bowie - Absolute Beginners [Single Version]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |