quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik dat , die drukmaar je hoeft er niet de hele avond te blijven toch?
![]()
En anders zit er maar één ding voor je op. Neem je mobiel of tablet mee het toilet in en zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat ja. Ik ben toch al niet de ideale schoondochter. Als ik dat doe, heb ik nog meer minpuntenmaar ik ga op tijd naar huis. Man man kan lopen, het is dichtbij
Sorry, dit hoort eigenlijk niet in dit topic.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Wij zullen je met open armen ontvangen. Neem nog wat snacks mee voor de afterparty het echte feestje hierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ja, dat ja. Ik ben toch al niet de ideale schoondochter. Als ik dat doe, heb ik nog meer minpuntenmaar ik ga op tijd naar huis. Man man kan lopen, het is dichtbij
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn mijn nieuwe schoonfamquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Wij zullen je met open armen ontvangen. Neem nog wat snacks mee voor de afterparty het echte feestje hier
Snap ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, de stagings zijn mooi, maar die zanger is zo slecht... konden ze echt geen betere vinden?
Nog een uur extra nagelbijten voor deze uitermate spannende voorronde.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:06 schreef grazz het volgende:
Ik dacht dat het om 19 uur begon. Sorry, begint om 20:00 uur https://areena.yle.fi/1-4661428
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een uur extra nagelbijten voor deze uitermate spannende voorronde.
oh schoonmoeders......ik kreeg gelijk al tijdens de eerste kennismaking te horen dat ik maar gewoon moest praten want aan verbeelding deden ze niet. Ja ik had toen jaren in Hilversum gewoond en mijn inmiddels ex man en familie zijn echte Zwollenaren en die praten ook echt Zwols. Dus dat begon al heel goed, is jaren later wel goed gekomen hoor, maar ik bleef toch altijd het buitenbeentje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]wat een spanning idd, ik voelde het net wel ff hoor:
Stond om 18:55 onder de douche dus was me als een gek aan het haasten. Lopend Rennend in mn adamskostuum naar de computer klik ik een aantal keer op het linkje naar de uitzending om er dus volgens achter te komen dat ik gewoon rustig had kunnen douchen![]()
Ik weet dat er tijdens het ESF altijd liedjes zijn dat mensen naar de wc gaan/bitterballen in het vet gooien/er doorheen gaan kletsen als ze totaal niet boeiend zijn. Maar dat er hier op FOK al nauwelijks over de inzending van Darude zelf wordt gepraat (en over ietwat dubieuze onderwerpen wel) is wel heel weinig belovendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef summer52 het volgende:
[..]
oh schoonmoeders......ik kreeg gelijk al tijdens de eerste kennismaking te horen dat ik maar gewoon moest praten want aan verbeelding deden ze niet. Ja ik had toen jaren in Hilversum gewoond en mijn inmiddels ex man en familie zijn echte Zwollenaren en die praten ook echt Zwols. Dus dat begon al heel goed, is jaren later wel goed gekomen hoor, maar ik bleef toch altijd het buitenbeentje.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef grazz het volgende:
[..]wat een spanning idd, ik voelde het net wel ff hoor:
Stond om 18:55 onder de douche dus was me als een gek aan het haasten. Lopend Rennend in mn adamskostuum naar de computer klik ik een aantal keer op het linkje naar de uitzending om er dus volgens achter te komen dat ik gewoon rustig had kunnen douchen![]()
S...yquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat er tijdens het ESF altijd liedjes zijn dat mensen naar de wc gaan/bitterballen in het vet gooien/er doorheen gaan kletsen als ze totaal niet boeiend zijn. Maar dat er hier op FOK al nauwelijks over de inzending van Darude zelf wordt gepraat (en over ietwat dubieuze onderwerpen wel) is wel heel weinig belovend
Dubieuze onderwerpen..?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat er tijdens het ESF altijd liedjes zijn dat mensen naar de wc gaan/bitterballen in het vet gooien/er doorheen gaan kletsen als ze totaal niet boeiend zijn. Maar dat er hier op FOK al nauwelijks over de inzending van Darude zelf wordt gepraat (en over ietwat dubieuze onderwerpen wel) is wel heel weinig belovend
Beide onderwerpen trekken wel wat views aan zo te zienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schoonmoeders en het adamskostuum van Grazz
Ja, mensen zagen die laatste reactie (over het adamskostuum van Grazz dus!) en die worden toch nieuwsgierig en openen het hele topic.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Beide onderwerpen trekken wel wat views aan zo te zien
Pics or it didnt happen zeker ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, mensen zagen die laatste reactie (over het adamskostuum van Grazz dus!) en die worden toch nieuwsgierig en openen het hele topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~The present is all there is~
Ziet er beter uit dan die Gromeequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:17 schreef Em31 het volgende:
Met deze staging is een DJ niet echt storend/ongemakkelijk
Nee, ik heb niet bepaald de neiging om te gaan dansen tijdens dit nummer..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar echt knallen doet het niet verder
twitter:MrAdamR twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 20:17:25I LOVE that @EdwardafSillen predicted Finland's 2019#Eurovision entry back in 2016:#UMK19 https://t.co/0snRMA9AUh reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Momo... het volgende:
twitter:MrAdamR twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 20:17:25I LOVE that @:EdwardafSillen predicted Finland's 2019#Eurovision entry back in 2016:#UMK19 https://t.co/0snRMA9AUh reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |