abonnement Unibet Coolblue
pi_207196951
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:29 schreef Aether het volgende:

[..]
Ze geeft de introductie in de eerste aflevering (eerste minuten) en komt een paar keer terug.

Aflevering 1

Asriel: Some millennia ago, another angel discovered the Authority's secret. Now, that angel, Xaphania, sits on my council.

Scripts: https://tvshowtranscripts.ourboard.org/viewforum.php?f=270
Dus die engel hoort bij het Asriel clubje? Hoe en wat ze met hem in contact gekomen weten we dus niet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207208884
afl 5-6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207262924
Vanavond 7 kijken :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207266758
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207292183
Nog ééntje te gaan. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207317847
Laatste ook gezien. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207391419
Leuke serie. Matige laatste aflevering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 2 januari 2023 @ 17:11:42 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207391988
Ik vond t per seizoen waziger worden. Groot verschil tussen meer fantasy boek 1 en heel esoterisch boek 3. Hou er op zich wel van, maar vond het hier wel een beetje alle kanten opvliegen qua soorten fantasy. Soort random collectie van fantasy elementen. Kon er moeilijk nog m'n volle aandacht bijhouden op het laatst.

Vooral een tegenhanger voor Narnia, waarbij hier de religie en kerk als iets enorm evils wordt getoond.
Waarom die Daemons nou dieren zijn, dat kwam vanwege een schilderij waardoor de schrijver inspiratie kreeg, maar verder raakt t eigenlijk kant nog wal in deze setting. Vind het in t eerste boek heel veel naar voren komen, maar daarna is het steeds meer een beetje een random gekozen fantasy element. En fantasy hoeft ook niet altijd logisch te zijn, want fantasy. Maar dit is wel erg willekeurig.

Net zoals de ijsberen.
Net zoals de heksen.
Net zoals t karakter van de ballonvaarder.

Ik vond t vrij onsamenhangend op een gegeven moment. Zeker t.o.v. de langzaam onstane hoofdlijn van....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof de schrijver dacht: En hoe kan ik mijn aanklacht opleuken? Ah, dieren en ijsberen en heksen! Hoppa, in de ketel en roeren maar.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ang3l op 03-01-2023 08:53:33 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207392910
Vond het derde seizoen ook het minste, hoewel zeker wel de moeite waard. Vond de verhaallijnen ook niet altijd even sterk, al was het ook al een tijdje geleden dat ik de eerste twee seizoenen heb gezien, dus wellicht waren er ook wel wat achtergronden weggezakt. Wel een aardige serie hoor en van de intro heb ik elke aflevering opnieuw genoten, die is erg fraai!
  dinsdag 3 januari 2023 @ 08:52:10 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207401222
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef Rucebo het volgende:
Vond het derde seizoen ook het minste, hoewel zeker wel de moeite waard. Vond de verhaallijnen ook niet altijd even sterk, al was het ook al een tijdje geleden dat ik de eerste twee seizoenen heb gezien, dus wellicht waren er ook wel wat achtergronden weggezakt. Wel een aardige serie hoor en van de intro heb ik elke aflevering opnieuw genoten, die is erg fraai!
Ja de tijd er tussen was wat lang, dus heb een recap moeten kijken van vooral seizoen 2 (want 1 kende ik vanuit de film al behoorlijk). Maar de introductie van bv Xaphania was echt zo random en tussen neus en lippen door, dat ik dacht "Wie??" :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 10:24:55 #211
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207402180
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:27 schreef Rucebo het volgende:
Vond het derde seizoen ook het minste, hoewel zeker wel de moeite waard. Vond de verhaallijnen ook niet altijd even sterk, al was het ook al een tijdje geleden dat ik de eerste twee seizoenen heb gezien, dus wellicht waren er ook wel wat achtergronden weggezakt. Wel een aardige serie hoor en van de intro heb ik elke aflevering opnieuw genoten, die is erg fraai!
Ik heb nu de vierde aflevering van seizoen 3 erop zitten en merk dat ik er ook moeilijker doorheen kom.

Het stukje world building is wat de serie interessant maakte, maar de uitwerking van verhaallijnen en pacing van de serie laat sinds het tweede seizoen in toenemende mate te wensen over.
Coulter is een cartoon villain geworden die overal mee wegkomt en overal verstand van heeft, of bovennatuurlijke zaken kan beheersen wanneer het plot daarom vraagt. Wellicht wordt dat in de boekenreeks beter verklaard, maar in de serie komt het heel erg random over.
Wordt Coulter weer een keer gevangen genomen of komt ze in een nijpende situatie? Een slinkse blik en twee 'diepzinnige' opmerkingen en ze lost het op.
Als kijker weet je gewoon dat ze overal mee weg zal komen tot waarschijnlijk één van de laatste afleveringen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 00:23 schreef pokkerdepok het volgende:
net 4 gekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, de serie maakt de achterliggende motivatie en urgentie onvoldoende duidelijk. Als kijker wekt het de indruk dat je afgeleid wordt met side quests tot de grote finale.
Hetzelfde met het breken van de subtle knife, het repareren ervan zou haast onmogelijk zijn en er wordt een heel plot-ding omheen gecreëerd. Maar uiteindelijk is een laf kampvuurtje, een motivational speech van Iorek en 2 minuten aan lastige blikken van Will voldoende om het mes te repareren. Als kijker denk je "oh.. was dat het nou?".

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-01-2023 11:37:48 ]
  dinsdag 3 januari 2023 @ 12:03:53 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_207403348
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t per seizoen waziger worden. Groot verschil tussen meer fantasy boek 1 en heel esoterisch boek 3. Hou er op zich wel van, maar vond het hier wel een beetje alle kanten opvliegen qua soorten fantasy. Soort random collectie van fantasy elementen. Kon er moeilijk nog m'n volle aandacht bijhouden op het laatst.

Vooral een tegenhanger voor Narnia, waarbij hier de religie en kerk als iets enorm evils wordt getoond.
Waarom die Daemons nou dieren zijn, dat kwam vanwege een schilderij waardoor de schrijver inspiratie kreeg, maar verder raakt t eigenlijk kant nog wal in deze setting. Vind het in t eerste boek heel veel naar voren komen, maar daarna is het steeds meer een beetje een random gekozen fantasy element. En fantasy hoeft ook niet altijd logisch te zijn, want fantasy. Maar dit is wel erg willekeurig.

Net zoals de ijsberen.
Net zoals de heksen.
Net zoals t karakter van de ballonvaarder.

Ik vond t vrij onsamenhangend op een gegeven moment. Zeker t.o.v. de langzaam onstane hoofdlijn van....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof de schrijver dacht: En hoe kan ik mijn aanklacht opleuken? Ah, dieren en ijsberen en heksen! Hoppa, in de ketel en roeren maar.

Sowieso wel raar dat bijvoorbeeld de ijsberen dan zelf geen daemons hebben, terwijl ze in dezelfde wereld leven en ook nog menselijke intelligentie en bewustzijn.
Oh.
pi_207414462
zo, afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207421810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 01:04 schreef pokkerdepok het volgende:
zo, afgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het einde echt zwaar cynisch. Zo verdrietig en sneu eigenlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207422726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 19:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vond het einde echt zwaar cynisch. Zo verdrietig en sneu eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207434870
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')