Is er nog benzine?quote:
Vorig jaar? Harvey, Irma en Maria zaten hier allemaal best wel heel ver vandaanquote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
Is dit trouwens die supermarkt van vorig jaar? komt mij bekend voor
Waar die gast een sigaret stond te roken midden in de orkaan? Nee, dat was heel ergens anders.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
Is dit trouwens die supermarkt van vorig jaar? komt mij bekend voor
Ooh dan lijkt het eropquote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar? Harvey, Irma en Maria zaten hier allemaal best wel heel ver vandaan
Linkquote:Op donderdag 13 september 2018 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Eendjes die lekker over de grasvelden zwemmen
CNN gewoon, op TV.quote:
Ik heb geen TVquote:
Door de ligging van de monding van de Neuse River? Wind De wind zal daar recht in blazen wanneer de storm nog ver van de kust is.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:04 schreef heywoodu het volgende:
New Bern in NC staat al half onder water(CNN)
Ze stond niet bij de oceaan, maar bij een rivier inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Door de ligging van de monding van de Neuse River? Wind De wind zal daar recht in blazen wanneer de storm nog ver van de kust is.
https://www.google.com/ma(...)108493!4d-77.0441143
Volgens een voormalige FEMA-man daarnet op BBC World News America kan de orkaan lang blijven rondhangen aan de oostkust, tot in misschien vier vloeden, normaal gesproken gebeurt zoiets in of rond 1 vloed. Dus enorm veel overstromingen daar.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:04 schreef heywoodu het volgende:
New Bern in NC staat al half onder water(CNN)
Was dat het park van ron?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:15 schreef heywoodu het volgende:
Ja die trailers staan er komende week niet meer.
twitter:thedailybeast twitterde op donderdag 13-09-2018 om 23:00:06Two friends couldn't find a place to take cover from #HurricaneFlorence, so did the next best thing: took a job protecting a 153-year-old Wilmington brewery: “The taps are unlimited" https://t.co/6VjfnTfnUY reageer retweet
Lijkt me totaal niks te maken hebben met deze orkaan?quote:Op donderdag 13 september 2018 23:57 schreef crystal_meth het volgende:
WTF gebeurt er in Massachusetts? 17 explosies, 50 branden, in drie steden, door te hoge druk op de gasleiding?
weet ik, was offtopic.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me totaal niks te maken hebben met deze orkaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |