Waar is de laatste stream?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef Falco het volgende:
Jeff wordt weer compleet belachelijk gemaakt door de Youtubechatters, maar eerlijk is eerlijk. Hij gedraagt zich ook als een belachelijke vollidiot.
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar is de laatste stream?
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef Falco het volgende:
Jeff wordt weer compleet belachelijk gemaakt door de Youtubechatters, maar eerlijk is eerlijk. Hij gedraagt zich ook als een belachelijke vollidiot.
Het is de adrenaline. Als hij zo doorgaat bezwijkt hij er nog onder.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:21 schreef Falco het volgende:
Valt best mee tochquote:Op donderdag 13 september 2018 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is de adrenaline. Als hij zo doorgaat bezwijkt hij er nog onder.
Prima toch. Beter dan dat geschreeuw van reed timmer en coquote:Op donderdag 13 september 2018 22:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Nu wel ja. Net was hij aan één stuk aan het praten.
Zoiets. Stuk land (smalle atrook)met daarachter water. Geen idee hoe zoiets noemtquote:Op donderdag 13 september 2018 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit die gast nou op een eiland?
Een schiereiland volgens mij.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is dit
TranceSuperWaveFOK FORUM STEUNT GOD EMPEROR DONALD TRUMP
Dat moet wel een FOK!ker zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is dit
quote:Op donderdag 13 september 2018 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is dit
Ergens in de buurt van Topsail Island:quote:Op donderdag 13 september 2018 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even snel iets ophalen of doen voordat hij vertrekt van het eiland.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:45 schreef Nikonlover het volgende:
zit hij vast ofzo? wat bedoeld hij met emergency run?
Die ouwe kerel in caravan?quote:Op donderdag 13 september 2018 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben mensen het over Ron? Wie is Ron?
Ik vermoed die oude vent die achter is gebleven op dat trailer park.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben mensen het over Ron? Wie is Ron?
Ah, toen keek ik nog nietquote:
OMFGquote:
Is er nog benzine?quote:
Vorig jaar? Harvey, Irma en Maria zaten hier allemaal best wel heel ver vandaanquote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
Is dit trouwens die supermarkt van vorig jaar? komt mij bekend voor
Waar die gast een sigaret stond te roken midden in de orkaan? Nee, dat was heel ergens anders.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
Is dit trouwens die supermarkt van vorig jaar? komt mij bekend voor
Ooh dan lijkt het eropquote:Op donderdag 13 september 2018 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar? Harvey, Irma en Maria zaten hier allemaal best wel heel ver vandaan
Linkquote:Op donderdag 13 september 2018 23:04 schreef heywoodu het volgende:
Eendjes die lekker over de grasvelden zwemmen
CNN gewoon, op TV.quote:
Ik heb geen TVquote:
Door de ligging van de monding van de Neuse River? Wind De wind zal daar recht in blazen wanneer de storm nog ver van de kust is.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:04 schreef heywoodu het volgende:
New Bern in NC staat al half onder water(CNN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |