Ook niet in beeld voor de naam van een Spaanse renner?quote:Op donderdag 13 september 2018 17:05 schreef PSVCL het volgende:
Geen Spaanse vlag gezien de laatste 2 dagen

quote:Op donderdag 13 september 2018 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook niet in beeld voor de naam van een Spaanse renner?

Spaanse vlag net langs de kant.quote:

Datzelfde geldt voor dit topic bij een Nederlander.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts komt klaar omdat een gehandicapte renner een rit wint.

twitter:hetiskoers twitterde op donderdag 13-09-2018 om 17:07:23Jammer? Niet volgen? Zo werkt dat niet. Enige prijs die er te behalen is, is binnen dus mogen de beentjes stil ;-) https://t.co/zrZeoOqKHp reageer retweet

"Ik heb Sagan verslagen in de sprint."quote:Op donderdag 13 september 2018 17:13 schreef rubbereend het volgende:
finishen met peloton in je wiel, lijkt het in de uitslag mooi of je de massasprint hebt gewonnen

Of hijzelf met een Bask.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor dit topic bij een Nederlander.

Toevallig gisteren het topic uit 2015 bekeken toen Van Poppel won en ik moet je gelijk geven.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor dit topic bij een Nederlander.

Daarom kan ik niet zoveel met de kritiek op Wuyts vanwege zijn voorkeuren. Pot, ketel.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toevallig gisteren het topic uit 2015 bekeken toen Van Poppel won en ik moet je gelijk geven.

quote:Op donderdag 13 september 2018 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik heb Sagan verslagen in de sprint."

Goed dat je een mening hebt.quote:Op donderdag 13 september 2018 17:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet zoveel met de kritiek op Wuyts vanwege zijn voorkeuren. Pot, ketel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |