Ik moet toch ergens al mn ongeuitte meningen en veroordelingen bewaren?quote:Op woensdag 12 september 2018 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik mag hopen dat je niet z'on groot hoofd hebt als de Stylecoach van Guus Till want dan weiger ik je
dan is het oppassen geblazen met spijlen en zoquote:
die hebben een groot hoofdquote:Op woensdag 12 september 2018 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote telefoon
Ik hoop het niet. Dan krijg je weer gezeur dat de auto niet zwart mag zijn. Kitt een slaafje van Michael Knight is.quote:
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan krijg je weer gezeur dat de auto niet zwart mag zijn. Kitt een slaafje van Michael Knight is.
* Ghostbuster noteert in bezit van groot hoofdquote:Op woensdag 12 september 2018 14:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens al mn ongeuitte meningen en veroordelingen bewaren?
Oh ik dacht fittyquote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Prisha het volgende:
aha! Fixed that for you.
Vroeg me steeds af wat ftfy betekende.
ik heb een goeie camera, waar je overigens niet mee kan bellenquote:Op woensdag 12 september 2018 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?
Moet haast wel, heb ook een grote telefoon. Dan weet je het welquote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster noteert in bezit van groot hoofd
ze laat niks los hequote:
Militaire veldradio uit 1950quote:Op woensdag 12 september 2018 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote telefoon
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet haast wel, heb ook een grote telefoon. Dan weet je het wel
ik ook steeds..maar het klopte steeds niet met de contextquote:
énorme orenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet haast wel, heb ook een grote telefoon. Dan weet je het wel
Kan je daarmee snapchatten?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Militaire veldradio uit 1950![]()
![]()
mega headquote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
Zou ik ook nog graag hebben, maar heb voorlopig de middelen niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 14:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een goeie camera, waar je overigens niet mee kan bellen
Rood haar??quote:Op woensdag 12 september 2018 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Styliste Til heeft rood haar een groot hoofd en een witte huid
Ik heb Bojan gebeld, ben ik ook niks wijzer van geworden. Hij zei:"Sacha ies mooie frau met een grote hoofd maar moet meer in zee zwemmen."quote:
Waarom 1950?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
![]()
Niks mis met rood haar (bij vrouwen).quote:
Lekker bezig Moquote:Op woensdag 12 september 2018 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met rood haar (bij vrouwen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 12 september 2018 15:06 schreef Ghostbuster het volgende:
''pakketje''Poes wil de doos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''pakketje''Die uitdrukking van de poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
''pakketje''Poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dan heeft ie meer gezegd als opgedragenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Bojan gebeld, ben ik ook niks wijzer van geworden. Hij zei:"Sacha ies mooie frau met een grote hoofd maar moet meer in zee zwemmen."
''pakketje''Ik zou die poes zelf houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |