Ik moet toch ergens al mn ongeuitte meningen en veroordelingen bewaren?quote:Op woensdag 12 september 2018 14:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik mag hopen dat je niet z'on groot hoofd hebt als de Stylecoach van Guus Till want dan weiger ik je
dan is het oppassen geblazen met spijlen en zoquote:
die hebben een groot hoofdquote:Op woensdag 12 september 2018 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote telefoon
Ik hoop het niet. Dan krijg je weer gezeur dat de auto niet zwart mag zijn. Kitt een slaafje van Michael Knight is.quote:
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan krijg je weer gezeur dat de auto niet zwart mag zijn. Kitt een slaafje van Michael Knight is.
* Ghostbuster noteert in bezit van groot hoofdquote:Op woensdag 12 september 2018 14:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens al mn ongeuitte meningen en veroordelingen bewaren?
Oh ik dacht fittyquote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Prisha het volgende:
aha! Fixed that for you.
Vroeg me steeds af wat ftfy betekende.
ik heb een goeie camera, waar je overigens niet mee kan bellenquote:Op woensdag 12 september 2018 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?
quote:Op woensdag 12 september 2018 14:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n Huawei maakt redelijke foto's heb ik van horen zeggen. Had je dat al geprobeerd?
Moet haast wel, heb ook een grote telefoon. Dan weet je het welquote:Op woensdag 12 september 2018 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster noteert in bezit van groot hoofd
ze laat niks los hequote:
Militaire veldradio uit 1950quote:Op woensdag 12 september 2018 14:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote telefoon
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet haast wel, heb ook een grote telefoon. Dan weet je het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |