Romy?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij lijkt me een dispuutsmuts, onnie?
Nee kan me niet voorstellen dat ze ooit uberhaupt gestudeerd heeftquote:
Ah, oké. Ik vind het niet een erg sympathiek stel.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee kan me niet voorstellen dat ze ooit uberhaupt gestudeerd heeftHard werken kan ze wel hoor, maar verder ehhh
Ik ben net thuis.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallon. Ik wilde net naar bed gaan.
Jachtseizoen is toch nog niet geopend?quote:Op woensdag 12 september 2018 01:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was paar dagen op mijn landgoed.
Ik vind het altijd mega asociaal als ze mensen om zich heen ongevraagd meefilmen. Je zou maar zo'n debiel voor je in het vliegtuig/achter je in de winkel/naast je in het ziekenhuis hebben zitten.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik vind het niet een erg sympathiek stel.
Als iemand mij zou aanspreken en vervolgens via de vlog-camera met me zou gaan praten, zou ik doorlopen trouwens. Pleur op met je narcisistick.
Ik maak ze gelukkig zelden mee. Heel af en toe zie ik iemand pratend in een camera/foon lopen.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mega asociaal als ze mensen om zich heen ongevraagd meefilmen. Je zou maar zo'n debiel voor je in het vliegtuig/achter je in de winkel/naast je in het ziekenhuis hebben zitten.
De shoarma loopt in het weiland.quote:Op woensdag 12 september 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jachtseizoen is toch nog niet geopend?
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
De shoarma loopt in het weiland.
Wie weet hoe vaak ik je al onbewust voorbij heb zien komen in amsterdamse vlogsquote:Op woensdag 12 september 2018 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak ze gelukkig zelden mee. Heel af en toe zie ik iemand pratend in een camera/foon lopen.
Trustequote:Op woensdag 12 september 2018 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Anyway, tijd voor m'n schoonheidsslaapje.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op woensdag 12 september 2018 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Anyway, tijd voor m'n schoonheidsslaapje.
[ afbeelding ]
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |